פורסם 2008 באוקטובר 1217 שנים האמת שאני לא בטוח מה הבעיה.המפרט שלי:ספק 600W טרמלטק http://thermaltakeusa.com/Product.aspx?S=1207&ID=1499מעבד Q6600זיכרון DDR2 800MHZ OCZ פשוטלוח אם: P5K-SEכ.מסך: 8800GT OC2 BFGבבדיקה של 3DMARK06 בדרך כלל המחשב יציב להרבה שעות.בבדיקה של NTUNE יציבות מערכת גם אם אני בודק רק את הכרטיס מסך המחשב נופל בדרך כלל נמרח הצבע על המסך.לפעמים רק במשחקים המחשב קורס מבצע כיבוי והדלקה... ולפעמים נתקע ומורח צבע ועושה מסך כחול וריסט.מקווה לקבל פיתרון תודה לעוזרים.המחשב בן 6 חודשים.הספק בן 3 חודשים.הכרטיס בן 9 חודשים.כל חלק נקנה מימקום אחר - באיבורי טענו שהספק החדש שלי לא תקין.ואמרו שאני יחליף את הספק. בנוסף הם אמרו שהספק הפשוט EZ-COOL 500W מפעיל את המחשב בלי בעיות.קניתי מהם ספק כמו שהם טענו ובדקתי גם הספק שלהם מתחמם ומחמם את כל המחשב וגם המחשב נתקע וקורס.את הכרטיס מסך שלחתי לחברה הם טוענים שבכל תקין.מצין שכרטיס מסך פשוט 9600 לא מפיל את המחשב ועובד חלק.והחברה שמחרה את הספק טוענת שהספק שלה תקיןבקיצור אני בפלונטר. ושילמתי הרבה כסף ותמורה עדין לא קיבלתי רוב הזמן המחשב מושבט והחומרה מתישנת!!!תודה לעוזרים
פורסם 2008 באוקטובר 1317 שנים נראה לי שהכותרת שלך מסכמת את הבעיה... אם הספק היה תקול, היית רואה זאת גם עם 9600 (ואגב, הספק של EZCOOL לא יכול להחזיק מחשב כזה... זה מה שקורה כשלוקחים ברצינות את העצות על עובדי אייבורי).כרטיס המסך הוא הרי חלק קל מאוד לפרוק. קח אותו לחבר עם מחשב חזק מספיק לתמוך בכרטיס, ונסה אצלו. אם אצלו הכל בסדר, מומלץ לבצע אותה בדיקה עם הספק. לעולם על תסמוך על ה"בדיקות" שמבצעות חנויות סוג ז' כשמחזירים להם ציוד תקול במסגרת האחריות.רצוי לציין שאם הכרטיס נמצא ב OC מעבר להגדרות היצרן, מן הסתם מומלץ לבטל אותו.
פורסם 2008 באוקטובר 1317 שנים מחבר מדובר על הגדרות יצרן. מציין שאני מוריד את מהירות הכרטיס הכרטיס יותר יציב ולא נופל מהר.אבל עדין החברה שמכרה את הכרטיס טוענת שבבדיקה אצלהם הכל בסדר בכרטיס.
פורסם 2008 באוקטובר 2317 שנים מחבר עכשיו אחרי בדיקה בחנות, מציין בדיקה שניה החנות מודה שהכרטיס לא תקין.שאלה!! האם לטבוע אותם על הזמן שעבר מחיר הכרטיס ירד ב1000ש"ח החומרה של המחשב התישנה. קניתי ספק בעקבות זה שהם אמרו שכנראה הספק שלי לא מספיק טוב והצלהם הכל בסדר, אז אולי הבעיה בספק.מוניות ששילמתי, זמן שהמחשב שלי היה מפורק, הרכבתי אותו ופרקתי את המחשב עד לרמה של לוח אם. בקיצור בזבוז של זמן יקר שלי.כל זה היה נמנע עם בחנות הם היו עושים בדיקה כמו שצריך לכרטיס שלי!!מה לעשות?? לפי דעתכם
פורסם 2008 באוקטובר 2317 שנים ומה המצב כרגע? הביאו לך כרטיס זהה ותקין?אם הבעיה הייתה קיימת מהרגע הראשון שקנית את הכרטיס, וישנו פער משמעותי במחיר של הכרטיס בין יום הקניה ובין היום בו קיבלת לבסוף כרטיס זהה ותקין (אם קיבלת) לפי המחירון של אותה החנות, הגיוני לדרוש מהם שיחייבו אותך במחיר הנוכחי ולא במחיר הישן, או שיזכו אותך על ההפרש.
פורסם 2008 באוקטובר 2317 שנים מחבר הפרש רק על הכרטיס 1000ש"חהכרטיס היה לא תקין מהתחלה. אני הרגשתי זאת רק אחרי 3חודשים כאשר שדרגתי את המחשב. בשידרוג הכרטיס היה שווה עדין 1800 ש"חואז שלחתי את הכרטיס לבדיקה.בסדר תודה!! האם משהו חושב שאני צריך לדרוש יותר על כל העבל שנגרם לי מהחלפת ספק בלי שהייתי צריך, ובכך שהמחשב לא היה תקין בערך חצי שנה בגלל שהם עמדו על כך שהכרטיס נבדק והכל תקין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.