רמקולים 2.0 בתקציב של 2500 ש"ח (למחשב) - עמוד 4 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רמקולים 2.0 בתקציב של 2500 ש"ח (למחשב)


1qaz2wsx

Recommended Posts

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

קצת יותר מ5 אינץ הוופאר.

אם כי, לא גדול בצורה מפחידה (אבל כן די גדול, אם תסתכל בתמונה יש לו נפח רציני)

העניין הוא האיכות בניה והחומרים.

זה מה שרשום באתר לגביהים:

"אחת הסיבות לכך שלרמקולים של Audioengine יש בסים מדהימים כל כך באריזה כל כך קטנה היא פתח יציאת הבסים בחלקו האחורי של כל רמקול. זה לא סתם חור בתיבה, הפתח עוצב ומוקם תוך חישובים מדויקים. התוצאה היא נמוכים נהדרים עם מינימום ערבול של צלילים. המיני-סאב האלה מאוד אפקטיביים ומאפשרים הנאה מלאה מהרמקולים של Audioengine גם בלי סאבוופר חיצוני."

אהה

עכשו נזכרתי

"וופרים עשויים קאוולר לבס חזק"

לא משהו שמוצאים בהרבה רמקולים, גם בכאלו שעולים פי 2 או יותר והם מדפיים.

בכל מקרה,

כפי שאמרתי, חיבור שלהם לסאב חיצוני כמו הS8 יתן תוצאות באס עוד הרבה יותר טובות.

זה מה שרשום במפרט הטכני: (ממליץ לקרוא!)

"

בניה עצמית מותאמת

Audioengine מתכננת ומייצרת בעצמה את הטוויטרים, וופרים ועוד רכיבים מרכזיים חשובים. במילים אחרות, אלה לא רמקולים המורכבים מרכיבי מדף קנויים, אלא רמקולים המתוכננים ומורכבים מהשלב הראשון ועד האחרון בהתאמה אישית על פי המפרטים שלנו. את הרכיבים שאנו לא מייצרים במפעלנו אנו מזמינים בהתאמה אישית, ע"פ העיצוב שלנו (חלקים כמו שנאי טורואידי (toroidal ), מגנטים וחיווט). תיבות העץ, האלמנטים, עיצוב פתח יציאת הבס, המגבר והקרוסאוברים מתוכננים ומותאמים יחד בקפדנות לכל דגם של Audioengine . כתוצאה מכך, מתקבלת מערכת יעילה יותר הצורכת פחות חשמל מכל רסיבר סטריאופוני עם רמקולים פסיביים.

תכנון המבוסס על רמקולים מוניטורים לאולפנים

רמקולים מוניטורים משמשים מפיקים ומהנדסי סאונד בהקלטות והפקות באולפן. באופן תיאורטי הם מתוכננים לתת טווח תדרים שטוח אשר מאפשר למהנדסי הסאונד ליצור את השילוב הנכון שישמע טוב ברוב הרמקולים. למרות שהרמקולים של Audioengine לא מתוכננים לתת את התוצאה "השטוחה" של רמקולים מוניטורים, אנו כן דואגים להשתמש באותם רכיבים, טכנולוגיות, ופילוסופית עיצוב מהשורה הראשונה עבור הרמקולים של Audioengine .

אלמנטים

Audioengine מורכבים מאלמנטים בדירוג איכות אודיופילית. המגנטים מהם מורכבים האלמנטים מקוררים באמצעות נוזל. טוויטרים בעלי כיפת משי ומגנטים מניאודימיום (Neodymium ). טוויטרים מסוג זה (כיפת משי) בעלי יכולת העברת הספק גבוהה, תוך שמירה מיטבית על ליניאריות התגובה שלהם, זאת בזכות התכנון הייחודי - Edge design . הוופרים עשויים קאוולר ועטורים בגומי. קאוולר הוא חומר חזק ביותר, זה אומר שהוופר עומד בהפקת עוצמות גבוהות מאוד ללא כל עיוות. המבנה והחומרים מהם מורכבים הרמקולים חזקים מספיק בכדי לעמוד בפני חבטות חזקות, לכן אין צורך בגריל הגנה בחזית הרמקול. במילים אחרות, בכל מה שקשור לאלמנטים של הרמקול, הכנו טוב את שעורי הבית כדי שאתם תיהנו מרמקולים שנראים ונשמעים נפלא גם לאחר שנים רבות של שימוש.

תיבות

כדי למזער הפרעות של תהודה ועיוותים, התיבות של Audioengine עשויות מ- MDF בעל אחוז שרף גבוה, בעובי של 2.54 ס"מ עם חיזוק פנימי מסיבי. בתוך הרמקול, חומרים מיוחדים למניעת החזרים לא רצויים בתוך התיבה. כל פינות התיבה מעוגלות שמעבר לכך שהן מקנות לרמקול מראה נפלא הן מפחיתות את תופעת ההטיה בתדרים הגבוהים. בכל תיבה יש פתח יציאת בסים אחורי. כל זוג רמקולים נבחן ועובר כיוון אחרון יחד ונמכר כזוג.

מגבר כח

המגברים המובנים בתוך הרמקולים של Audioengine מתוכננים בצורה שמרנית. כל הרכיבים עוברים כיוון והתאמה לכל מודל של רמקול, דבר המאפשר צריכת מתח נמוכה משמעותית מכל מגבר עם רמקולים פסיביים נפרדים. המעגלים המודפסיםמורכבים במאונך, להגנה מקסימאלית מפני זעזועים (דבר חשוב וטוב).

שנאים

איכות ההגברה מושפעת, באופן ישיר, מאיכות השנאי בספק הכוח שלו ומשפיעה על איכות הסאונד הכללית. Audioengine מייצרת בעצמה את השנאים המותקנים ברמקולים. שנאים אלו בעלי ליבה אחידה ועגולה אינם מייצרים שטף מגנטי כלל ולכן ההשראה שלהם אינה יוצרת רעשים במעגלי ההגברה. שנאים אלו יקרים יותר לייצור, אך פיסית קלים יותר, מתחממים פחות באופן ניכר ובעלי נצילות גבוהה יותר באופן משמעותי משנאים בעלי ליבה מרובעת. איכות השנאים, והיותם טורואידים (עגולים) מהווה נדבך נוסף בדירוג האודיופילי של המוצר.

חיפוי מגנטי

שני האלמנטים בעלי חיפוי מגנטי מלא, דבר המאפשר למקם אותם ליד מסכים מבלי חשש להפרעות מגנטיות. החיפוי הזה גם מעניק הגנה מלאה לדיסקים הקשיחים של הנגנים הדיגיטאליים.

מטען USB

הספקת מתח דרך USB ( ( 5V@1.2A מתאימה להטענת הדור האחרון של כמו כל נגן או רכיב אחר בעל יכולת הטענה דרך . פתח ה- משמש כמטען בלבד ואינו משמש לסנכרון מידע או מוסיקה.

מיקום ממומלץ של הרמקולים

זה נכון שלמיקום נכון של יש השפעה אדירה על איכות הסאונד. יש תיאוריות רבות על כך, אבל כל חדר הוא שונה כך שלא ניתן לקבוע בוודאות את הנוסחה "הנכונה" למיקום. אנו ממליצים לנסות מספר מיקומים וזוויות כדי לבחון מה עובד הכי טוב בשבילך. באופן כללי חוק האצבע לחוויית במה מאוזנת וטובה, הרמקולים צריכים להיות במרחק שווה מהקירות הצדדים ומרחק מינימאלי של כ-15 ס"מ בין חלקו האחורי של הרמקול לקיר האחורי. "

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוז, לא דיברנו כבר על זה שיש הבדל בין לדעת לבין לקרוא?

כל מה שרשום שם זה בולשיט אחד גדול. היה לי עם וופר 6.5" מקוולר. הרמקול היה רצפתי עם תיבה מאוד מוצלחת וכבדה, ופורט שהיה מאוד רחב וגדול בשביל לכוון לבאס נמוך. זה לא מתקרב לבאס שאפשר לעשות עם אותו וופר שמיועד לבאס בלבד. ככה שמבחינת עומק ונפח של באס, סט של סטאליטים יקרע ל-A5 את הצורה. סביר להניח שהמיד-באס של ה-A5 יהיה טוב, אבל אל תצפה לבאס מהרמקולים האלה. אפילו לא לעומת מדפיים עם וופר גדול יותר (בכל יש וופר שמתוכנן לתדר הרזוננס שרוצים לקבל מהתיבה בשביל להעלות את הנצילות של הרמקול ולקבל הערכה של תגובת התדר לכמה שיותר נמוך עם כמה שפחות קפיצות ב-T/S של הרמקול).

אגב, רוצה משהו מאוד מוצלח? קפוץ לאומגה אודיו ותשמע שם את הרמקולים הכי קטנים שלהם (4" וופר) בשילוב ה-סאב 10 שלהם. הסאונד שם משתלב כל כך טוב, ונשמע כל כך מהיר שזה לא נורמאלי. אחד השילובים המוצלחים ביותר. המחיר שלהם יחד אגב, הוא איזור ה-2500 גם כן. הבעיה היא שתצטרך מגבר למדפיים (אבל זה לא בעיה, הם בלי באס כמעט ולכן צריכים מגבר דיי חלש. כל מגבר ווינטאג' ב-300 שקל יספיק).

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אני מסכים עם מה שאמרת אנטולי!

לא אמרתי שיש להם באס "מחריד אוזניים" או שבכלל מתקרב לכאלו של עומדים או משהו כזה.

(הלוואי - אבל זה לא יקרה).

מה שכן, כפי שציינת

באמת תופסת של סאב תעזור ותשפר פלאים.

לכן אמרתי, ששילוב שלהם עם הS8 של אותה חברה, בהחלט יביא לתוצאות מאוד יפות לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח אני אסביר,

אני לפעמים רושם פה דברים וכנראה שלא הובנו נכונה, ואז אתה רושם ואני מודה שאתה אומר דברים שהם יותר נכונים או מדוייקים ממה שרשמתי.

כפי שפה נתתי פירוט טכני שלהם, כי אנשים רצו, אבל לא התכונתי להגיד "זה המפרט, לכן הוא הכי טוב בעולם"

התכונתי למה שרשמת, שיש להם באס, אבל לא מדהים.

וברור שסאב ישפר פלאים :)

עכשו נשמע בסדר?

;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי, אפשר לדעת למה בדיוק אתה כל כך תופס מאומגא אודיו?

כאילו, אם הם כל כך טובים, למה כמעט ולא שומעים עליהם? במה הם שונים מחברות אחרות זולות (מבחינת צורת עבודה\ חומרים- אני יודע שיש הרבה חברות זולות, לדוגמא פירלס הערבית, שמוכרים בזול זבל, וחברות נורמאליות, לדוגמא - שלפי התאורים שלך O-A צריכים להיות ברמה שלהם, שמוכרים במחירים גבוהים יותר)?

ועוד משהו, לא שמתי לב, אבל כמה עולים הA5, ואיפה אפשר לראות השוואה\ ביקורת עליהם (אם מישהו מצא אתר אמין ונורמאלי)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יגאל, לא יפה. אני תופס מהם לא יותר מאשר מכל חברה אחרת שאני אוהב את הצליל של הרכיבים שלהם. הסיבה שאני ממליץ עליהם הרבה היא שהם זולים מאוד.

כמו שאמרתי, תחליף שם ותראה איך הם נמכרים בהרבה יותר. כנס ל-renaudio.com. חצי מהדברים שם הם ציוד שאומגה אודיו מייצרים ומוכרים תחת שמות דומים. המחירים באומגה אודיו הם שליש בערך.

אגב, נראה לי שהגזמת מאוד עם ההשוואה. פירלס מנצרת זה אפילו לא קרוב. עזוב שהמחירים לא אותו דבר. האיכות בנייה והחומרים שנות אור מעל. את רמת הבנייה אפשר להשוות בקלות לחברות רציניות יותר כמו B&W, , ועוד רבות.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דרך אגב

אני לא מייחס שום חשיבות (טוב קצת מייחס) בין המחיר לבין מה שמקבל.

אני דיברתי פה על איכות בטווחי מחירים "סבירים" של נניח עד 3000 לחדשים לחלוטין ובלי הצורך לקנות הגברה בנפרד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי, כנראה שלא הבנת... לא ניסיתי להפחית מערך החברה או לרמוז לזה שאתה פאנבוי שלהם ( ::))

רק רציתי לדעת מה מבדיל אותם (פיסית) מחברות אחרות שמתמחרות מוצרים במחירים דומים... וגם על זה ענית...

ולגבי מחירים- אני די זוכר שפעם בררתי, ורמקול מדפי פשוט (X2) עולה סביבות ה800 ש"ח, שזה בערך המחירים של מדפיים של חברות שקר-כלשהו, כדוגמאת פירלס...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...