פורסם 2008 באוקטובר 916 שנים http://www.gametrailers.com/player/41032.html כל כך מגיע למשחק הראשון המשך והוא בפיתוח חשבתי שהראשון לא מכר מספיק טוב לקבל המשך אבל כנראה שהוא כן מכר מספיק ואני חייב להגיד יש יש יש יש יבאדבאדו
פורסם 2008 באוקטובר 916 שנים :lol: מה כבר קרה קרירין? בכל אופן אני מקווה שיוסיפו קצת גיוון עם ההריגות הקטע הזה כבר התחיל לשעמם אחרי חצי שעה
פורסם 2008 באוקטובר 916 שנים מחבר המשחק הראשון היה טוב אבל היה ברור שכמה שיפורים היו הופכים אותו למשחק מצוין היש יש יש זה כי אני מקווה שיכניסו לו כמה שיפורים ואז השני יהיה מצוין יסדרו קצת את הגרפיקה יתנו חיים בעיר ויגוונו יותר ויהיה משחק מצוין
פורסם 2008 באוקטובר 916 שנים ראיתי את זההמשחק מתוכנן לצאת בינואר 2010 בארה"ב ובפברואר/מרץ 2010 באירופה
פורסם 2008 באוקטובר 916 שנים פייר ? רפטטיבי למדי , וחוץ מtheme וסיפור רקע פסיכי לגמריי ומגניב לגמרי - אין במשחק הזה יותר מדי.את השני מה שבטוח , אלא אם יהיה ממש שונה מהראשון - אני לא חושב שאני אקנה.ליביו
פורסם 2008 באוקטובר 916 שנים מחבר אלא אם יהיה ממש שונה מהראשון אם הוא יהיה ככה אז זה לא יהיה NMH2 תראה נכון שיש חוסר גיוון ונכון שיש בעיות בגרפיקה והעיר מתה בראשון אבל זה מסוג הדברים שאני מצפה שיתקנו בשני אני אהבתי את העלילה המוזיקה האווירה והשליטה בראשון בכל מקרה ליביו אם כבר משחק לקנייה לWII לדעתי אתה חייב לבדוק טרילרים של מונסטר אונטר 3 המשחק הזה ניראה מושקע מאוד זה לא עוד פורט מהPS2 כמו הרבה משחקים לפחות לפי הטרילרים ניראה שקאפקום עבדו הרבה על המשחק והתאימו אותו לWII מהתחלה
פורסם 2008 באוקטובר 916 שנים ניסיתי את המשחק הראשון במפגש . אמרו לי שהוא half baked וזה מה שהוא בערך השליטה פשוטה מדי. הם צריכים להוסיף את הmotion plus ולאפשר שליטה יותר חופשית עם השלט. ללחוץ על A כל הזמן כדי לתת מכות זה די מעפן לפי דעתי המערכת קרב בSSBB הרבה יותר טובה כי לפחות אתה יכול לשלוט שם על מה שאתה עושה אבל כמובן זה משחק עם שליטה סטנדרטית בלי שימוש בחישני תנועה.הבעיה העיקרית עם החישני תנואה של הwii היא שקליטת התנועות והתרגום שלהם למהלכים במשחק קצת נכה. למשל אני משחק בboogie עכשיו ( קניתי ב5$ אבל המשלוח היה יקר) וקצת קשה לעשות מהלכים . המשחק עובד על למעלה למטה שמאלה ימינה על חישני התנועה ולעשות שמאלה שמאלה או למעלה למעלה זה קצת קשה כי התנועות ביניים יכולות להיות מתורגמות כתנועות במשחק. יש אותה בעיה בsc legends אבל שם אפשר להגדיר את העוצמות ההנפה ושמאלה -ימינה זה אותו מהלך. וכן אני מדבר על משחקים שלא ממש יצאו טוב עדיין מבדרים . אולי עם השליטה היתה מגיבה קצת יותר טוב והמפתחים היו משקיעים קצת יותר בפיתוח המשחק הם היו טובים . אולי עם ה motion plus המשחקים יוכלו להבין קצת יותר מה השחקן מנסה לעשות אבל עדיין יש גם עניין שהמתכנתים של המשחק צריכים לנצל את זה.אני מאוד מקווה שהם יעשו משהו בקשר לשליטה הפשטנית במשחק ויתנו קצת יותר חופש וכאבי ידיים לשחקן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.