MB פורסם 2003 ביוני 17 Share פורסם 2003 ביוני 17 חשמל היה די קשה הפעם...פרקי בחירה- פיסיקה מודרנית היה בסדר, אבל אופטיקה וגלים היה די מגעיל. (בעיקר השאלה עם החור באמצע המראה...). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
The Grey Matter פורסם 2003 ביוני 17 Share פורסם 2003 ביוני 17 הבחינה בחשמל היתה בהחלט לא קלה, והיתה יחסית קשה מהנורמה.אך עם זאת אי אפשר לומר שהיא היתה בלתי אפשרית.פרקי הבחירה (או לפחות אופטיקה ופיזיקה מודרנית) היו קשים יחסית מהסיבה הפשוטה שהם לקחו נושאים שדי הזניחו אותם בעבר והכניסו אותם כנקודה מרכזית במבחן החדש.וחוצמזה - מה זו השאלה המטומטמת הזו בפיזיקה מודרנית האם ניתן להסביר זרם רוויה, מתח עצירה ותדירות סף באמצעות תורת הגלים או שחייבים להשתמש בתורת החלקיקים. שאלה לא מספיק ברורה שהובילה ללא מעט בעיות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MB פורסם 2003 ביוני 17 Share פורסם 2003 ביוני 17 כן... הסעיף האחרון של השאלה הזאת על האפקט נפוטואלקטרי הייתה באמת מוזרה (זאת הסיבה היחידה שמנעה ממני לענות עליה- 10 נקודות...). אבל שאלה 4 הייתה די קלה (במיוחד עם עוברים על הנושא יום קודם מהספר של אשל ). מה עניתם על השאלה עם החור באמצע המראה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2003 ביוני 17 Share פורסם 2003 ביוני 17 הסעיף האחרון בשאלה 3 לא היה קשה, פשוט היה צריך לדעת את הרקע התיאורטי לאפקט הפוטואלקטרי, שאלה 4 הפתיעה אותי כי הייתי בטוח שהם ייתנו שאלה פשוטה על רמות אנרגיה באטום עם ספקטרום פליטה ובליעה.הבחינה בחשמל אכן לא הייתה בלתי אפשרית ואתה יודע מה? בדיעבד היא גם לא הייתה כל כך קשה.שאלות 4 ו 5 היו שאלות ברמה לא גבוהה (אם כי נראו קשות בהתחלה), גם שאלה 1 הייתה ברמה די נמוכה ממה שהבנתי.השאלה על קיבול הייתה, כפי שתמיד ישנה שאלה כזו אבל השאלה על מעגל זרם ישר בהחלט חרגה מהנורמה, בשל השימוש בגשר וויטסטון - דבר שלומדים אותו שיעור אחד בתחילת השנה ושוכחים לגמרי, ואף פעם לא שואלים על זה בבחינות הבגרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SpLAsH פורסם 2003 ביוני 17 Share פורסם 2003 ביוני 17 חחח ואני דפקתי שאלה של 33 נקודות במבחן של המכניקה...משרד החינוך ממש החליט להתנכל לי"א השנה עם השאלות הטריקיות הארורות שלהם.. :-[ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MB פורסם 2003 ביוני 17 Share פורסם 2003 ביוני 17 שאלה 4 בחשמל- הניסוח לטעמי היה לקוי. הרבה אנשים לא הבינו מה רוצים שם בכלל.שאלה 1 בחשמל- צודק. אבל זה נושא די שולי ומה לעשות... הרבה אנשים לא עברו עליו...בשאלה על הקבל- אני לא השתמשתי בגשר וויטסטון (לא זוכר שלימדו אותנו את זה). כנראה שגם אפשר בלי... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sixclub פורסם 2003 ביוני 17 Share פורסם 2003 ביוני 17 איך היה ? גם לי היה היום מבחן בפיזיקה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BrAvE_HeArT פורסם 2003 ביוני 17 מחבר Share פורסם 2003 ביוני 17 כול משרד החינוך פשוט בני *****, הבחינה בחשמל היתה קשה מהרגיל ואם לא מבינים את הטריק לא פותרים כלום :AR15: במיוחד השאלה בזרם ישר פשוט שהיתה צריכה להיות הכי פשוטה היתה הכי קשה ואם מדברים על פרקי בחירה(אופטיקה גלים ופיזיקה מודרנית) אז לא היה קשה ממש אבל היה הרבה הסברים מילוליים, אבל השאלה עם החור באופטיקה ומודל האטום במודרנית היו די קשות ומעצבנות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2003 ביוני 17 Share פורסם 2003 ביוני 17 שאלה 4 בחשמל- הניסוח לטעמי היה לקוי. הרבה אנשים לא הבינו מה רוצים שם בכלל.שאלה 1 בחשמל- צודק. אבל זה נושא די שולי ומה לעשות... הרבה אנשים לא עברו עליו...בשאלה על הקבל- אני לא השתמשתי בגשר וויטסטון (לא זוכר שלימדו אותנו את זה). כנראה שגם אפשר בלי...הניסוח בשאלה 4 באמת היה על הפנים, קראתי אותה שלוש פעמים ולא הבנתי מה רוצים ממני, ורק אחרי שסיימתי את שתי השאלות האחרות וחזרתי אליה אז הבנתי אותה.לגבי גשר וויטסטון, זה במעגל זרם ישר, לא בקבל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MB פורסם 2003 ביוני 18 Share פורסם 2003 ביוני 18 גם בשאלה של הזרם ישר לא השתמשתי בגשר וויטסטון.ובקשר לשאלה עם החור במראה (8 נקודות שאני מקווה שלא הלכו) אני עדיין לא יודע מה התשובה. מה כתבתם ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
JuMP3R פורסם 2003 ביוני 18 Share פורסם 2003 ביוני 18 התשובה באופטיקה עם החור במראה בדוק עם המורהשתווצר דמות אך פחות קרניים יגיעו לכן הדמות תהייה יותר חשוכה פחות מוארת קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MB פורסם 2003 ביוני 18 Share פורסם 2003 ביוני 18 לדעתי אם מגיע אור מהחור זה גם יכול להיות בהיר יותר.נניח שפחות קרניים מגיעות בפועל ולכן הדמות תהיה חשוכה יותר, אבל מהצד השני הוספת חור שדרכו עוברות קרני אור נוספות שמאירות על הדמות ולכן יש סיכוי סביר שהיא תהיה בהירה יותר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
judicatr פורסם 2003 ביוני 18 Share פורסם 2003 ביוני 18 הסעיף האחרון בשאלה 3 לא היה קשה, פשוט היה צריך לדעת את הרקע התיאורטי לאפקט הפוטואלקטרי, שאלה 4 הפתיעה אותי כי הייתי בטוח שהם ייתנו שאלה פשוטה על רמות אנרגיה באטום עם ספקטרום פליטה ובליעה. הבחינה בחשמל אכן לא הייתה בלתי אפשרית ואתה יודע מה? בדיעבד היא גם לא הייתה כל כך קשה. שאלות 4 ו 5 היו שאלות ברמה לא גבוהה (אם כי נראו קשות בהתחלה), גם שאלה 1 הייתה ברמה די נמוכה ממה שהבנתי. השאלה על קיבול הייתה, כפי שתמיד ישנה שאלה כזו אבל השאלה על מעגל זרם ישר בהחלט חרגה מהנורמה, בשל השימוש בגשר וויטסטון - דבר שלומדים אותו שיעור אחד בתחילת השנה ושוכחים לגמרי, ואף פעם לא שואלים על זה בבחינות הבגרות. מה זה גשר וויטסטון? ולמה פתרתי את השאלה בקלות יחסית מבלי שידעתי מה זה? : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.