עבור לתוכן

סיפור מאוד מאוד מאוד לא נעים שקרה לי היום בנעה מחשבים

Featured Replies

פורסם

היום הלכתי לאסוף את המחשב החדש שלי מהחנות של נעה מחשבים בנשר.

המחשב, חתיכות מתכת, פלסטיק ועוד מיני חומרים בשווי כולל של 7 אלף, חיכה לי כמו טטלה בחנות.

עד כאן הכל טוב ויפה...

דבר ראשון שנוחת עליי הוא שהמוכר שבא לקבל ממני את התשלום אומר לי שהוא לא רואה ששילמתי מקדמה על סך 200 שקלים, מקדמה ששילמתי עוד באותו היום של ההזמנה. הוא "החליק" את זה, ואמר שהוא ייבדוק את זה שוב. אז פה הוא יצא סבבה.

אחורי זה, כשהלכתי לקחת את המוצרים, למרות שאני מאמין ובוטח בנעה מחשבים, בדקתי את כל המוצרים לראות אם לא הושתל להם שם מישהו מדייבולי (שם שהמצאתי כרגע, כל קשר בינו לבין שם אחר שנשמע דומה הינו מקרי בהחלט).

בעודי מתבונן ומהנהן עם הראש קרתה לי התקלה, שמא נקרא לזה קריסה, של הוינדוס, עוד אפילו לפני שהתקנתי אותו - הזמנתי וינדוס באנגלית ועמד מולי עותק בעברית. :bash::pissed: דיבורים דיבורים בלה בלה והוא אומר שהוא לא יכול לתת לי עותק באנגלית כי אין לו בלה בלה.

בקיצור, אני יושב פה בחדר, משמאלי מחשב מטורף, ואפילו סוליטייר גירסת ויסטה אני לא יכול לשחק. :kopfpatsch::s07:

באמת הם צריכים לקחת את זה ולעבוד על זה שזה לא ייקרה יותר לאף אחד.

סך הכל נחמדים, וחנות מצויינת, אבל זו הפעם השנייה שקורה לי איתם פאק מוזר כזה.

לפני שנתיים הזמנתי מארז שחור והופ! הוא הגיע לבן! :nixweiss:

אני מתנחם לפחות שאני לא עובד ערב יום כיפור (ספויילר: אני לא שומר), ויהיה לי מספיק זמן לשחק סוליטר ואפילו אולי שולה המוקשים.

פורסם

לפני שנתיים הזמנתי מארז שחור והופ! הוא הגיע לבן! :nixweiss:

הבעיה היא לא למה הוא הגיע לבן אלא למה הזמנת מארז שחור !! ?

חח סתם.

תאמת שלא הבנתי למה זה כל כך בעייתי שקיבלת ווינדווס בעיברית

פורסם

מה? :kopfpatsch:

כשאתה מזמין משהו אתה מצפה לקבל אותו. כי אתה הלקוח ואתה יודע מה אתה רוצה.

כשהם נותנים לך משהו אחר, הם צריכים לסדר את זה. ומהר!

פורסם

+1

הוא צריך לקבל מה שהוא הזמין...

דיי מוזר, הם חנות מאוד טובה.

פורסם

לא הבנתי, כל ה"סיפור מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד לא נעים" הזה הוא בגלל שקיבלת וינדוס בעברית ולא באנגלית? וואו, ביג דיל.

פורסם

מה מוזר בזה? קורה.. טועים.. כולנו בני אדם.

ברור שזה מבאס טילים, וקצת מוזר שזה קרה לך פעמיים, אבל אם הם לא עשו לך יותר מידי בעיות, ויחליפו לך, אז בקטנה

עוד יומיים פחות יומיים, תשרוד ;)

לא נצית להם את החנות בגלל זה, נכון? :)

פורסם

אני מתנחם לפחות שאני לא עובד ערב יום כיפור (ספויילר: אני לא שומר),

ספוילר , lol.

למרות שזה כביכול עניין פעוט, הם היו צריכים לדעתי להתקשר ולשאול אותו.

פורסם

כי זה מבאס תתחת בעברית..

אני גם לא מסוגל.. הייה לי בדיוק לשבוע נסיון וחזרתי לאנגלית

חוץ מזה הוא הזמיו אנגלית.. ואם המחשב מיודע למישהיו שאינו דובר עברית אלא רק אנגלית ??

פורסם

ואאוו איזה תגובות?!! :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

בכדי להסיר את ה WINDOWS העברי, הוא צריך לפרמט ולהתקין WINDOWS באנגלית. זה משהו שלוקח זמן. בכדי שהוא לא יבזבז את הזמן הזה הוא ביקש מהם. זה כן ביג דיל!

אתה יכול לקחת את המחשב אליהם ושהם יתקינו לך באנגלית. אבל מבאס...

חוץ מזה, למרות בזבוז הזמן, אני חושב שעדיף שתתקין אתה את ה WINDOWS שלך עם הדברים שלך.

פורסם

אף אחד לא אומר שזה בסדר שנתנו לו עברית. אבל הוא אמר שיחליפו לו אותו, ועד כיפור כבר יהיה לו ווינדוס באנגלית.

פשוט נפלה טעות, ולא היה במלאי כדי להחליף לו, זה הכל... לא צריך לעשות ברדק מכל דבר.

פורסם

נכון זה מבאס אבל אתם לא חושבים שאתם קצת מגזימים ?

כמו שאמרו

ביג דיל עיברית במקום אנגלית

פורסם

לא הבנתי, כל ה"סיפור מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד לא נעים" הזה הוא בגלל שקיבלת וינדוס בעברית ולא באנגלית? וואו, ביג דיל.

שמע, זה מבאס תתחת להזמין משהו, לבוא לחנות (לבזבז איזה שעה), ולגלות שלא רק שהם ניסו לדחוף לך משהו כאילו דומה בלי להגיד לך, אלא שאפילו אין להם את זה בחנות...

לי זה קרה כשקניתי HD- הזמנתי אחד עם 8 מגה באפר, והמוכר הביא לי עם 2. לא קריטי, אבל אני שילמתי על 8 (50 ש"ח יותר), והHD השני שלי עם 8, ולא מתאים לי משהו שלא הזמנתי.... זה הורס לגמרי את האמינות של החנות בעיניי....

וכן, זה ביג דיל עברית במקום אנגלית. זה כמו שתזמינו כ. מסך של ATI ותקבלו אנוידיה באותה הרמה... אני למשל רגיל לWIN באנגלית, ולא מוצא את הרגליים והידיים בעברית... במחשב שלי יש שני משתמשים כשאני האדמין, ואת כל השינויים אצל המשתמש השני אני עושה מהיוזר שלי כי אני לא מוצא שם שום דבר...

פורסם

אפשר גם? רציתי לקנות לא-משנה-מה. באתר המוצר הופיע במלאי. בגלל שאני לחוץ עליו, התקשרתי גם לוודא: כן, יש להם אותו במלאי. הזמנתי עם משלוח בדואר רשום.

כמה ימים מאוחר יותר אני מקבל שיחה לסלולארי: המוצר הגיע אליהם, יגיע אלי תוך עד חמישה ימי עבודה. רגע, מה זאת אומרת "הגיע אליהם"? היה אמור להיות במלאי, לא? הלכתי לאימייל שלי ושם אני רואה שהמוצר בסטטוס ממתין לאספקה. לא משנה, אני לא הולך להתעקש על זה. ממילא כבר מאוחר מידי.

יומיים מאוחר יותר אני מוצא הודעה שהושארה באותו יום בטלפון הקווי: המוצר הגיע ומחכה שאבוא לנשר לאסוף אותו. מה לעז...?

מיהרתי לבדוק באתר: בהזמנה מופיע איסוף עצמי. השתגעתם? שעתיים נסיעה הלוך ושעתיים נסיעה חזור במקום 19 ש"ח בדואר? מה עישנתם? אז נגיד שטעיתי בהזמנה, למה התקשרו לומר לי שהם שולחים את המוצר אם היה מסומן איסוף עצמי? ביקשתי שיחייבו אותי וישלחו אותו. עברו יומיים והמוצר נשלח. עוד לא הגיע אלי, כנראה ביום ראשון.

נראה לי שבפעם הבאה אני אזמין מחנות שקרובה יותר לאזור המרכז, ולו רק כדי שיהיה קל ללכת "להפוך שולחן". כמה חבל שהמבחר של זיגזאג קטן יחסית.

פורסם

אם כבר מדברים על משלוח- יש מצב שאני מזמין מחשב מלא ומורכב (לפחות הלוח ומחובר לספק, שאר החלקים לא קריטי) ושולחים לי אותו מזיגזאג לצפון (ושזה מגיע בחתיכה אחת...)?

פורסם

אין טעם להמשיך להתווכח פה,אתה הזמנת מוצר לפי דרישה מסויימת ובמקום X קיבלת Y.

הם חייבים לתקן את מה שהם עשו,ואם לא אז תנקוט את הצעדים שצריך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים