פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים בסדר, אני מדבר שטויותמעניין מה הייתם אתם עושים בתור בעל חנות כשיש לו "ציפור אחת ביד" או "שתי ציפורים על העץ"פותח הת'רד לא התחייב לכלום, אז גם החנות לא צריכה להתחייב לכלוםאני לא רואה פה שום דבר פסול
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים אתה טועה פרט אחד אך מהותי - נציג מהחנות אמר שהמוצר מחכה לו ושניתן לאסוף אותו בימים חמישי-שישי(א'). הוא לא אמר שקיים פריט אחד כזה במלאי ושעליו לשלם מקדמה על מנת שישמרו אותו עבורו(ב'). אמירה של א' וביצוע של ב' היא סטנדרט שירות נמוך ביותר.אם מלכתחילה החנות הייתה מצהירה שהמדיניות היא ב' זה היה צעד מתקבל על הדעת, אל אף שיש חנויות טובות יותר בהיבט הנ"ל.אם החנות מספיק גדולה אז יש מוכר -שהתפקיד שלו זה לדבר עם לקוחות ולמכור מוצרים ויש מחסן שבו יושב אדם שאחראי על הסחורה שנמצאת שם !!!אם מישהו מתקשר לבבר אם קיים מוצר X במלאי המוכר לא בהכרח יודע שיש כמות של אותו X או שנשאר אחרון ויכול להיות שאין בכלל !!! ואז הוא מברר מול המחסנאי .ככה זה לפחות עובד בחנות שאני רכשתי בה את המחשב ועוד כמה חלקים !אני ורצה לראות שתכנס לקסטרו ותגיד שאתה רוצה חולצה מסויימת רק שישימו לך ואתה בצד למשך שבוע(במיוחד כשזה שבוע לפני חג בלי להשאיר שום ערבון עלזה שתחזור לחנות !ככה שלדעתי אין מה לעלות את IQPC על המוקד פה , בסופו של דבר זה עסק לכל דבר והם גם מעוניינים להרוויח!ו"הלקוח הנדפק" פה בסיפור דואג לטובתו כשהחנות צריכה לדאוג גם לטובתה, וכל עוד לא שולם שקל אחד לחנות על המוצר הוא לא יכול לבוא בטענות !!
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים אני ורצה לראות שתכנס לקסטרו ותגיד שאתה רוצה חולצה מסויימת רק שישימו לך ואתה בצד למשך שבוע(במיוחד כשזה שבוע לפני חג בלי להשאיר שום ערבון עלזה שתחזור לחנות ! מה קשור???????????????????????????????????????????????? טוב שלא כתבת שזה כמו שאתה הולך לסופר ושם שקית במבה בקופה ומבקש מהקופאית שתשמור לך את זה במשך יומיים.
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים מה ההבדל ??? כל חנות רוצה למכור את המוצרים שלה ! אם זה מארז למחשב או חולצה או שקית במבה !!!
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים שוב אני אומרבתור עובד לשעבר בחנות שאכן מכבדת את עצמה- יש אפשרות לעשות הזמנה לפני שמשלמים, ואת התשלום לעשות על המקום, לפחות ברוב החנויות בארץ.חנויות שהזמנתי מהן אישית כבר בשיטה הזו:Skypcפנדהנעה מחשבים (המוצר היה האחרון במלאי- ואכן שריינו לי אותו.)FoxPC (שוב- האחרון שהיה במלאי.)אני לא יודע מה לגבי שאר החנויות, את ה 4 שלמעלה אני מכיר אישית, וב 2 האחרונות ברשימה אני נוהג לקנות די הרבה.
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים גם בפנדה וגם בנעה היו לי מקרים כאלושניהם אמרו לי שזה אחרון במלאי וכדאי לי למהר כי אם יגיע מישהו וישלם אני אצטרך להמתין למשלוח הבא
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים כמה פעמים קרה לך?בנעה אני מזמין כבר כמה שנים טובות, תמיד ככה. גם שהיה אחרון במלאי- בחיים לא אמרו לי דבר כזה, לך תדע אם מה שהיה לך לא היה גליץ' כמו הסיפור פה ב IQPC (שכן זה לא אופייני גם להם)פנדה... לא יודע, היה לי איתם סיפור מסריח גם כן, אבל לא בנושא הזה.
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים אתה מוזמן להתקשר ליובל מנעה או לאורלי מפנדה ולשאול אותם מה הם היו עושים במצב כזהמבטיח לך שהם היו מוכרים לבחור ששילם ובא לקחתכמו שציינתי, זה קרה לי בשתי החנויות (פעם אחת בכל חנות)
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים דעתי האישית בעניין :ברגע שבוצעה הזמנה של מוצר כלשהו , אם זה טלפונית , או אם זה באתר , או אם זה בפקס או אלוהים יודע מה , מבחינת החנות , היא צריכה להפגין נאמנות כלשהי כלפי הלקוח שהזמין את אותו המוצר ולדאוג לשים לו אותו בצד .זה לא עניין של ציפור אחת ביד ו2 על המדף בסופר , או 3 על עץ או ענארף מה .בוצעה הזמנה . הלקוח מודע לכך שהמוצר מחכה לו . זה לא אתי ולא הוגן מבחינת החנות למכור את המוצר הזה , זה מעין הימור .ההימור הוא או להרוויח 30 שקל על המכירה של המארז הזה , ולקוות שיכנס משלוח לפני שהלקוח שהזמין יתעכב בהגעה שלו , או להרוויח 30 שקל על המארז , ולאבד לקוח .מניסיון אישי , גם מוצרים במחירים מגוכחים וגם מוצרים בעלויות של אלפי שקלים , מוזמנים וממתינים ללקוחות , ואף אחד לא מוכר אותם מתוך נקודת הנחה שהלקוח לא יגיע חודשיים , או שיגיע מלאי לפני . אם הם כל כך רצו למכור את המארז , בידיעה שחסר ליבואן , זה היה רק הוגן מבחינתם לתת צלצול לבחור , לשאול אותו מתי הוא מתכוון להגיע , ובמידה והוא היה אומר שיתעכב , אז להפעיל שיקול דעת במכירת או אי מכירת המוצר שאמור בכל מקרה לחכות לו .זה כמו שתזמין רכב , תחכה חודש וחצי , פתאום יהיו לך עיסוקים אחרים , והסוכנות תמכור לך את האוטו , ואז תחכה עוד חודש וחצי .זה לא מצב הגיוני , משום בחינה שהיא .
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים מתי קנית לאחרונה אוטו מסוכנות?אף אחד לא ישמור לך אותו (במידה והוא כבר במחסנים בארץ) או יזמין לך אותו (במידה ולא) אם לא הפקדת צ'ק
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים נכון , אבל על מוצר של 400 שקל אף אחד לא יקח מקדמה .זה לא הוגן כלפי הלקוח למכור לו את המוצר .זה שזה קרה לך פעמיים אומר שאולי פעמיים לקוחות אחרים נדפקו , או אולי לא .זה השיקול של החנות , לפעמים הוא מוצדק , ולפעמים לא .
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים את הדוגמה על המכוניות אתה נתת, אני פשוט הבהרתי שהדוגמה שגויה.אני לא מאשים שום חנות בנושא הזה, כי אני יכול להבין אותםלדוגמה:לפני חודשיים מכרתי מוצר מסויים, המון התקשרו כי המחיר היה טובעל פניו, "בטלפון", מכרתי את המוצר היחיד שהיה לי לכמה אנשים במקבילכי הרי אף אחד לא חייב לי כלום, אם אותו אחד שרצה את המוצר היה מגיע והוא לא היה נראה לו, הוא היה מסתובב והולךהראשון שבא, שילם ולקח הוא זה שקיבל את המוצר, למרות שהיו כאלו שדיברו איתי לפניו וכביכול כבר "סגרתי" איתם עסקה (שלהם כמובן אין שום מחוייבות אליה)
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים שמע , אני מבין את כל הנקודות שאתה מביא ומעלה , ואני מקבל אותן , אבל עדיין , יש את הרצון של החנות להרוויח , ויש את ההיגיון הבריא והוגנות כלפי קהל הלקוחות שלה . מה כל חנות תעשה עם זה , אלה השיקולים המקצועים שלה , אם זה לטובה , ואם זה לרעה .
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים אתה מוזמן להתקשר ליובל מנעה או לאורלי מפנדה ולשאול אותם מה הם היו עושים במצב כזהמבטיח לך שהם היו מוכרים לבחור ששילם ובא לקחתכמו שציינתי, זה קרה לי בשתי החנויות (פעם אחת בכל חנות)את יובל אני מכיר טוב מאוד, וטרחתי גם לשאול אותו לא פעם ולא פעמיים בלי שום קשר לדיון הזה... גם את רוב אנשי המכירות הותיקים יותר של נעה אני מכיר (שוב, אני כבר כמה שנים קונה שם...)הנוהל של החנות במקרה של הזמנה הוא לשריין מיידית את המוצר, ושמים אותו במחסן בסטנד מיוחד של הזמנות שמחכות לאיסוף.לגבי אורלי.... אני מעדיף שלא להתקשר אליה, אם אני אשמע את הקול שלה עוד פעם זה יגמר באיזשהו אגרוף דרך הטלפון |:
פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים מחבר טוב הייתה לי הרגע שיחה עם נחום... אז הגיע הזמן להבהיר מה קרההיה את ההזמנה שלי ועוד הזמנה של מישהו מחשב קומפלטהרכיבו לו את המחשב וגילו איזה פאק במארז בקיצור,לקחו את המארז האחרון בשביל המחשב הקומפלטהבעיה היא שלא הודיעו לי על זה... היה חוסך נסיעה עד לאשדודכרגע הוא מחפש מארזים מחנויות אחרות כי יש לו עוד הזמנות עם המארז הזה והוא אמור לדבר איתי שוב בראשון
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.