עבור לתוכן

IQPC-אני לא חושב שאתם יודעים מה הכוונה ב"הזמנה"

Featured Replies

פורסם

בסדר, אני מדבר שטויות

מעניין מה הייתם אתם עושים בתור בעל חנות כשיש לו "ציפור אחת ביד" או "שתי ציפורים על העץ"

פותח הת'רד לא התחייב לכלום, אז גם החנות לא צריכה להתחייב לכלום

אני לא רואה פה שום דבר פסול

  • תגובות 46
  • צפיות 4.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אתה טועה פרט אחד אך מהותי - נציג מהחנות אמר שהמוצר מחכה לו ושניתן לאסוף אותו בימים חמישי-שישי(א'). הוא לא אמר שקיים פריט אחד כזה במלאי ושעליו לשלם מקדמה על מנת שישמרו אותו עבורו(ב'). אמירה של א' וביצוע של ב' היא סטנדרט שירות נמוך ביותר.

אם מלכתחילה החנות הייתה מצהירה שהמדיניות היא ב' זה היה צעד מתקבל על הדעת, אל אף שיש חנויות טובות יותר בהיבט הנ"ל.

אם החנות מספיק גדולה אז יש מוכר -שהתפקיד שלו זה לדבר עם לקוחות ולמכור מוצרים ויש מחסן שבו יושב אדם שאחראי על הסחורה שנמצאת שם !!!

אם מישהו מתקשר לבבר אם קיים מוצר X במלאי המוכר לא בהכרח יודע שיש כמות של אותו X או שנשאר אחרון ויכול להיות שאין בכלל !!! ואז הוא מברר מול המחסנאי .

ככה זה לפחות עובד בחנות שאני רכשתי בה את המחשב ועוד כמה חלקים !

אני ורצה לראות שתכנס לקסטרו ותגיד שאתה רוצה חולצה מסויימת רק שישימו לך ואתה בצד למשך שבוע(במיוחד כשזה שבוע לפני חג בלי להשאיר שום ערבון עלזה שתחזור לחנות !

ככה שלדעתי אין מה לעלות את IQPC על המוקד פה , בסופו של דבר זה עסק לכל דבר והם גם מעוניינים להרוויח!

ו"הלקוח הנדפק" פה בסיפור דואג לטובתו כשהחנות צריכה לדאוג גם לטובתה, וכל עוד לא שולם שקל אחד לחנות על המוצר הוא לא יכול לבוא בטענות !!

פורסם

אני ורצה לראות שתכנס לקסטרו ותגיד שאתה רוצה חולצה מסויימת רק שישימו לך ואתה בצד למשך שבוע(במיוחד כשזה שבוע לפני חג בלי להשאיר שום ערבון עלזה שתחזור לחנות !

מה קשור????????????????????????????????????????????????

:screwy::s07::bash::nixweiss:

טוב שלא כתבת שזה כמו שאתה הולך לסופר ושם שקית במבה בקופה ומבקש מהקופאית שתשמור לך את זה במשך יומיים.

פורסם

מה ההבדל ??? כל חנות רוצה למכור את המוצרים שלה ! אם זה מארז למחשב או חולצה או שקית במבה !!!

פורסם

שוב אני אומר

בתור עובד לשעבר בחנות שאכן מכבדת את עצמה- יש אפשרות לעשות הזמנה לפני שמשלמים, ואת התשלום לעשות על המקום, לפחות ברוב החנויות בארץ.

חנויות שהזמנתי מהן אישית כבר בשיטה הזו:

Skypc

פנדה

נעה מחשבים (המוצר היה האחרון במלאי- ואכן שריינו לי אותו.)

FoxPC (שוב- האחרון שהיה במלאי.)

אני לא יודע מה לגבי שאר החנויות, את ה 4 שלמעלה אני מכיר אישית, וב 2 האחרונות ברשימה אני נוהג לקנות די הרבה.

פורסם

גם בפנדה וגם בנעה היו לי מקרים כאלו

שניהם אמרו לי שזה אחרון במלאי וכדאי לי למהר כי אם יגיע מישהו וישלם אני אצטרך להמתין למשלוח הבא

פורסם

כמה פעמים קרה לך?

בנעה אני מזמין כבר כמה שנים טובות, תמיד ככה. גם שהיה אחרון במלאי- בחיים לא אמרו לי דבר כזה, לך תדע אם מה שהיה לך לא היה גליץ' כמו הסיפור פה ב IQPC (שכן זה לא אופייני גם להם)

פנדה... לא יודע, היה לי איתם סיפור מסריח גם כן, אבל לא בנושא הזה.

פורסם

אתה מוזמן להתקשר ליובל מנעה או לאורלי מפנדה ולשאול אותם מה הם היו עושים במצב כזה

מבטיח לך שהם היו מוכרים לבחור ששילם ובא לקחת

כמו שציינתי, זה קרה לי בשתי החנויות (פעם אחת בכל חנות)

פורסם

דעתי האישית בעניין :

ברגע שבוצעה הזמנה של מוצר כלשהו , אם זה טלפונית , או אם זה באתר , או אם זה בפקס או אלוהים יודע מה , מבחינת החנות , היא צריכה להפגין נאמנות כלשהי כלפי הלקוח שהזמין את אותו המוצר ולדאוג לשים לו אותו בצד .

זה לא עניין של ציפור אחת ביד ו2 על המדף בסופר , או 3 על עץ או ענארף מה .

בוצעה הזמנה . הלקוח מודע לכך שהמוצר מחכה לו . זה לא אתי ולא הוגן מבחינת החנות למכור את המוצר הזה , זה מעין הימור .

ההימור הוא או להרוויח 30 שקל על המכירה של המארז הזה , ולקוות שיכנס משלוח לפני שהלקוח שהזמין יתעכב בהגעה שלו , או להרוויח 30 שקל על המארז , ולאבד לקוח .

מניסיון אישי , גם מוצרים במחירים מגוכחים וגם מוצרים בעלויות של אלפי שקלים , מוזמנים וממתינים ללקוחות , ואף אחד לא מוכר אותם מתוך נקודת הנחה שהלקוח לא יגיע חודשיים , או שיגיע מלאי לפני . אם הם כל כך רצו למכור את המארז , בידיעה שחסר ליבואן , זה היה רק הוגן מבחינתם לתת צלצול לבחור , לשאול אותו מתי הוא מתכוון להגיע , ובמידה והוא היה אומר שיתעכב , אז להפעיל שיקול דעת במכירת או אי מכירת המוצר שאמור בכל מקרה לחכות לו .

זה כמו שתזמין רכב , תחכה חודש וחצי , פתאום יהיו לך עיסוקים אחרים , והסוכנות תמכור לך את האוטו , ואז תחכה עוד חודש וחצי .

זה לא מצב הגיוני , משום בחינה שהיא .

פורסם

מתי קנית לאחרונה אוטו מסוכנות?

אף אחד לא ישמור לך אותו (במידה והוא כבר במחסנים בארץ) או יזמין לך אותו (במידה ולא) אם לא הפקדת צ'ק

פורסם

נכון , אבל על מוצר של 400 שקל אף אחד לא יקח מקדמה .

זה לא הוגן כלפי הלקוח למכור לו את המוצר .

זה שזה קרה לך פעמיים אומר שאולי פעמיים לקוחות אחרים נדפקו , או אולי לא .

זה השיקול של החנות , לפעמים הוא מוצדק , ולפעמים לא .

פורסם

את הדוגמה על המכוניות אתה נתת, אני פשוט הבהרתי שהדוגמה שגויה.

אני לא מאשים שום חנות בנושא הזה, כי אני יכול להבין אותם

לדוגמה:

לפני חודשיים מכרתי מוצר מסויים, המון התקשרו כי המחיר היה טוב

על פניו, "בטלפון", מכרתי את המוצר היחיד שהיה לי לכמה אנשים במקביל

כי הרי אף אחד לא חייב לי כלום, אם אותו אחד שרצה את המוצר היה מגיע והוא לא היה נראה לו, הוא היה מסתובב והולך

הראשון שבא, שילם ולקח הוא זה שקיבל את המוצר, למרות שהיו כאלו שדיברו איתי לפניו וכביכול כבר "סגרתי" איתם עסקה (שלהם כמובן אין שום מחוייבות אליה)

פורסם

שמע , אני מבין את כל הנקודות שאתה מביא ומעלה , ואני מקבל אותן , אבל עדיין , יש את הרצון של החנות להרוויח , ויש את ההיגיון הבריא והוגנות כלפי קהל הלקוחות שלה . מה כל חנות תעשה עם זה , אלה השיקולים המקצועים שלה , אם זה לטובה , ואם זה לרעה .

פורסם

אתה מוזמן להתקשר ליובל מנעה או לאורלי מפנדה ולשאול אותם מה הם היו עושים במצב כזה

מבטיח לך שהם היו מוכרים לבחור ששילם ובא לקחת

כמו שציינתי, זה קרה לי בשתי החנויות (פעם אחת בכל חנות)

את יובל אני מכיר טוב מאוד, וטרחתי גם לשאול אותו לא פעם ולא פעמיים בלי שום קשר לדיון הזה... גם את רוב אנשי המכירות הותיקים יותר של נעה אני מכיר (שוב, אני כבר כמה שנים קונה שם...)

הנוהל של החנות במקרה של הזמנה הוא לשריין מיידית את המוצר, ושמים אותו במחסן בסטנד מיוחד של הזמנות שמחכות לאיסוף.

לגבי אורלי.... אני מעדיף שלא להתקשר אליה, אם אני אשמע את הקול שלה עוד פעם זה יגמר באיזשהו אגרוף דרך הטלפון |:

פורסם
  • מחבר

טוב הייתה לי הרגע שיחה עם נחום... אז הגיע הזמן להבהיר מה קרה

היה את ההזמנה שלי ועוד הזמנה של מישהו מחשב קומפלט

הרכיבו לו את המחשב וגילו איזה פאק במארז

בקיצור,לקחו את המארז האחרון בשביל המחשב הקומפלט

הבעיה היא שלא הודיעו לי על זה... היה חוסך נסיעה עד לאשדוד

כרגע הוא מחפש מארזים מחנויות אחרות כי יש לו עוד הזמנות עם המארז הזה והוא אמור לדבר איתי שוב בראשון

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים