עבור לתוכן

IQPC-אני לא חושב שאתם יודעים מה הכוונה ב"הזמנה"

Featured Replies

פורסם

:hizuk:

כל עוד לא היה קשר טלפוני שהבחור התקשר לחנות או שהחנות התקשרה לבחור וההזמנה אושרה אז באמת אי אפשר לבוא בתלונות, אבל ברגע שאמרו לו שהמארז מחכה לו ושהוא יכול לבוא בחמישי או שישי, זה ממש חוצפה למכור את המארז למישהו אחר ואפילו לא להודיע ללקוח שהוא צריך לחכות

אז גם פה החנות עשתה את שלה ,אמרה לו שהמוצר יחכה לו עד חמישי/שישי ! זה הוא איחר באיסוף המוצר ולא הודיע על זה לחנות- בעיה שלו !!

לדעתי אין סיבה לתקוף את החנות פה! אלא אם תגיד לי שהמארז נמכר למישהו לפני התאריך שסוכם איתו !

לעומת זאת כמו שמישהו ציין שהוא קיבל מחשב וה HD היה מנותק מהחשמל זה כבר סיפור אחר !

אבל אני לא מכיר את החנות , לא מכיר את נותני השרות והטכנאים ככה שאין לי יותר מה להוסיף !

  • תגובות 46
  • צפיות 4.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם לא שילמת מקדמה על המארז, זה אומר שהם לא הפיקו לך "חשבונית" כלומר ההזמנה שלך מעולם לא מומשה בפועל. ואם דיבר איתך בנאדם הוא בעצם רק אמר לך גם אם לא במילים הנכונות " אני שם לך אותו בצד, אלא אם מישהו אחר יבוא ויקנה אותו". למרות שזה מבאס אותך, ואין לי שום קשר לIQPC, מבטיח, אני יודע איך זה לעבוד בחנות מחשבים, ושמלא אנשים שולחים הזמנות אינטרנט, ולא קונים בפועל. הם רוצים שיחזרו אליהם כדי לשמוע אם יש במלאי וכד'... איפה שאני עובד זה מאד ברור, שהזמנה שלא נסגרה ע"י לקיחת מקדמה באשראי (שהיא גם דמי ביטול), לא מומשה. ומובהר ללקוח טלפונית שייתכן וכשהוא יגיע המוצר לא יהיה במלאי.

אם נפיק חשבונית ונשריין כל הזמנה ללקוח, חברה תהיה עסוקה בלהפיק ביטולים על עסקאות כל הזמן.

הם לא אמרו לך שום דבר כזה כשחזרו אליך?

פורסם
  • מחבר

הוא אמר לי שהם לא פתוחים בראש השנה אז הזמן הכי קרוב שיהיה אפשר לאסוף את המארז זה יום חמישי או יום שישי עד השעה 12

אבא שלי היה שם ביום שישי לפני 12 וכמו שאמרתי עברו רק 2 ימי עבודה מאז האישור הטלפוני

ומובהר ללקוח טלפונית שייתכן וכשהוא יגיע המוצר לא יהיה במלאי.

הם לא אמרו לך שום דבר כזה כשחזרו אליך?

אמרתי מפורש שאני אבוא לקחת את זה הכי מאוחר ביום שישי

ולא אמרו לי דבר כזה

פורסם

אם לא שילמת מקדמה על המארז, זה אומר שהם לא הפיקו לך "חשבונית" כלומר ההזמנה שלך מעולם לא מומשה בפועל. ואם דיבר איתך בנאדם הוא בעצם רק אמר לך גם אם לא במילים הנכונות " אני שם לך אותו בצד, אלא אם מישהו אחר יבוא ויקנה אותו".אז איפה המוצר כרגע? אם הוא שם לך את המוצר בצד אז הוא שומר אותו עבורך לפרק זמן מסוים שתוכל לבוא לקחת. למרות שזה מבאס אותך, ואין לי שום קשר לIQPC, מבטיח, אני יודע איך זה לעבוד בחנות מחשבים, ושמלא אנשים שולחים הזמנות אינטרנט, ולא קונים בפועל. הם רוצים שיחזרו אליהם כדי לשמוע אם יש במלאי וכד'... איפה שאני עובד זה מאד ברור, שהזמנה שלא נסגרה ע"י לקיחת מקדמה באשראי (שהיא גם דמי ביטול), לא מומשה. ומובהר ללקוח טלפונית שייתכן וכשהוא יגיע המוצר לא יהיה במלאי.

אם נפיק חשבונית ונשריין כל הזמנה ללקוח, חברה תהיה עסוקה בלהפיק ביטולים על עסקאות כל הזמן.שלא יפיקו חשבונית, שיתקשרו ללקוח ויגידו שהוא יכול לבוא תוך פרק זמן מסוים לאסוף את המוצר. רוצה להגיע לאחר פרק הזמן הסביר ושהמוצר ישמר עבורו - שישלם. פרק הזמן יכול להיות גם יום או כל פרק זמן אחר שיקבע ע"י החנות בתנאי שיודיעו עליו קודם.

הם לא אמרו לך שום דבר כזה כשחזרו אליך?

לחילופין יכלו להגיד שהם לא שומרים לו את המוצר אם לא ישלם עליו מקדמה(לא צעד בלתי סביר). הבעייה שהצהירו על מדיניות אחת ונהגו באחרת, לרעת הלקוח.

פורסם

מה שאתם מבקשים הוא מצב שבו רק החנות יכולה להפסיד

היא יכולה לא למכור לאדם שמגיע לחנות מכיוון שהמוצר מחכה למישהו אחר ובסופו של דבר גם האחר לא יגיע (כי אין לה שום ערבות שהוא יגיע) והיא תפסיד מכירה.

אני חושב שזה די לגיטימי שלא ישמרו לך מוצר במקרה כזה.

פורסם

אם לא שילמת מקדמה על המארז, זה אומר שהם לא הפיקו לך "חשבונית" כלומר ההזמנה שלך מעולם לא מומשה בפועל. ואם דיבר איתך בנאדם הוא בעצם רק אמר לך גם אם לא במילים הנכונות " אני שם לך אותו בצד, אלא אם מישהו אחר יבוא ויקנה אותו". למרות שזה מבאס אותך, ואין לי שום קשר לIQPC, מבטיח, אני יודע איך זה לעבוד בחנות מחשבים, ושמלא אנשים שולחים הזמנות אינטרנט, ולא קונים בפועל. הם רוצים שיחזרו אליהם כדי לשמוע אם יש במלאי וכד'... איפה שאני עובד זה מאד ברור, שהזמנה שלא נסגרה ע"י לקיחת מקדמה באשראי (שהיא גם דמי ביטול), לא מומשה. ומובהר ללקוח טלפונית שייתכן וכשהוא יגיע המוצר לא יהיה במלאי.

אם נפיק חשבונית ונשריין כל הזמנה ללקוח, חברה תהיה עסוקה בלהפיק ביטולים על עסקאות כל הזמן.

הם לא אמרו לך שום דבר כזה כשחזרו אליך?

בתור אחד שגם עבד בחנות מסוימת, אני יכול להגיד לך שמה שאתה אומר זו שטות מוחלטת.

שלקוח מתקשר ומבצע הזמנה- המוצר משוריין לו. בד"כ תקופת האיסוף המקובלת היא 14 ימי עסקים, שאחריה "משחררים" את המוצר אם הלקוח לא בא או יוצר קשר.

לא רק שזה היה ככה איפה שעבדתי- זה גם ככה בכל המקומות שאני מזמין, יש בכל מערכת (SAP/ביגייט אלו 2 הפופולריות בארץ) מסמך שנקרא הזמנה, מנפיקים את ההזמנה, שמים ביחד עם המוצר, ושמים בצד במחסן או במקום מיועד להזמנות שמחכות לאיסוף.

מקומות שאתה מתאר אלו אייבורי או KSP, אלו 2 המקומות היחידים שאני מכיר שעובדים בשיטה כזו.

פורסם

לשריין מוצר ל 14 ימי עבודה כשלא התקבל עליו שום ערבון לדעתי מיותר ויכול לגרור להוצאות/הפסדים מיותרים לחנות !

פורסם

מה שאתם מבקשים הוא מצב שבו רק החנות יכולה להפסיד

היא יכולה לא למכור לאדם שמגיע לחנות מכיוון שהמוצר מחכה למישהו אחר ובסופו של דבר גם האחר לא יגיע (כי אין לה שום ערבות שהוא יגיע) והיא תפסיד מכירה.

אני חושב שזה די לגיטימי שלא ישמרו לך מוצר במקרה כזה.

עמרי, על מה אתה מדבר? הבנאדם סגר עם החנות עסקה בטלפון, והחנות לא עמדה במילה שלה. וכשמדברים על משך זמן של 2 ימי עבודה (ולא משהו שנמרח על שבועות) הרי בכלל שאין שום לגיטימציה מצד החנות.

אם זה היה קורה לך, היית רותח מזעם, ואני חושב שהתגובה שלך ממש לא לעניין.

לחנות יש מחויבות למילה שלה. אם מדובר במוצר מבוקש, שיציינו מראש שהם דורשים ערבות של כרטיס אשראי. כך או כך, נתתם את המילה, זה עכשיו אחריות שלכם לעמוד בה !!

ושוב, מניסיון IQPC נתנו שירות מצוין, ואני מקווה שהם קוראים את הפוסט הזה והולכים ללמוד ממנו, כי זה ממש לא לעניין האירועים שציינתי והאירוע שמתואר פה.

פורסם

לשריין מוצר ל 14 ימי עבודה כשלא התקבל עליו שום ערבון לדעתי מיותר ויכול לגרור להוצאות/הפסדים מיותרים לחנות !

לדעתך מיותר, אבל כל חנות שאני מכיר שמכבדת את עצמה- עושה ככה, ועובדה שזה עובד.

פורסם

עמרי, על מה אתה מדבר? הבנאדם סגר עם החנות עסקה בטלפון, והחנות לא עמדה במילה שלה. וכשמדברים על משך זמן של 2 ימי עבודה (ולא משהו שנמרח על שבועות) הרי בכלל שאין שום לגיטימציה מצד החנות.

אם זה היה קורה לך, היית רותח מזעם, ואני חושב שהתגובה שלך ממש לא לעניין.

לחנות יש מחויבות למילה שלה. אם מדובר במוצר מבוקש, שיציינו מראש שהם דורשים ערבות של כרטיס אשראי. כך או כך, נתתם את המילה, זה עכשיו אחריות שלכם לעמוד בה !!

ושוב, מניסיון IQPC נתנו שירות מצוין, ואני מקווה שהם קוראים את הפוסט הזה והולכים ללמוד ממנו, כי זה ממש לא לעניין האירועים שציינתי והאירוע שמתואר פה.

איפה פה המחוייבות מצד הקונה?

אם הוא לא היה בא לקחת את המוצר החנות יכולה היתה לחייב אותו לקנות?

אם היה משלם מקדמה העסק היה שונה, פה לא נחתמה עדיין עיסקה.

פורסם
  • מחבר

עזוב את זה

בוא נגיד והיה רק CM 690 אחד במלאי

והיו 2 הזמנות עם המארז הזה (שלי וזה שלקח אותו בפועל)

אם מתקשרים אליי קודם אז אומרים לי שהמארז במלאי ואני יכול לקחת אותו בשישי-חמישי

ואז מתקשרים לאיש השני ואי אפשר להגיד לו שהארז במלאי והוא יכול לקחת אותו

או אם התקשרו אליו קודם אז למה אמרו לי שאפשר לקחת את המארז?

או אולי האפשרות הגרועה ביותר-האיש פשוט בא בלי להזמין דרך האתר/טלפון ופשוט קנה את המארז לפני

פורסם

הוא בא, שילם ולקח את המוצר.

אתה התקשרת, "הזמנת" (בכוונה במרכאות כי אין לך שום מחוייבות) ומצפה שהוא יחכה לך.

אם היית מוצא רגע לפני שאתה בא לקחת את המוצר, אותו מוצר ב100 ש"ח פחות, היית בכל זאת לוקח אותו שם?

יש לך איזו מחוייבות?

לא, אתה פשוט מצפה שישמרו לך אותו בצד (עם הפסד פוטנציאלי למכירה) בגלל "שהזמנת"

פורסם

מה שאתם מבקשים(התחשבות בלקוחות) הוא מצב שבו רק החנות יכולה להפסיד

היא יכולה לא למכור לאדם שמגיע לחנות מכיוון שהמוצר מחכה למישהו אחר ובסופו של דבר גם האחר לא יגיע (כי אין לה שום ערבות שהוא יגיע) והיא תפסיד מכירה.

אני חושב שזה די לגיטימי שלא ישמרו לך מוצר במקרה כזה.

זה ההבדל בין חנות טובה לבין חנות שמשתדלים להתרחק ממנה כמה שיותר להתרחק שלא שמה *** על הלקוחות

לשריין מוצר ל 14 ימי עבודה כשלא התקבל עליו שום ערבון לדעתי מיותר ויכול לגרור להוצאות/הפסדים מיותרים לחנות !

כנ"ל.

מוזר שאצל זיגזג זה לא קורה, ולפי השרות שלהם, שיצא לי פעם אחת להתנסות בו, לא נראה לי שזה גם יקרה.

פורסם

איפה פה המחוייבות מצד הקונה?

אם הוא לא היה בא לקחת את המוצר החנות יכולה היתה לחייב אותו לקנות?

אם היה משלם מקדמה העסק היה שונה, פה לא נחתמה עדיין עיסקה.

אתה מדבר שטויות.

חלק גדול ממה שהחנות מוכרת ללקוחות נקרא שירות, וברגע שבוצעה הזמנה המוצר חייב להשמר בצד ללקוח לתקופת זמן סבירה.(יומיים זה הרבה פחות מתקופה סבירה).

אם חנות מעדיפה למכור את המארז למישהו אחר בשביל להרוויח עוד כמה גרושים, היא תשלם ברמת שירות שלה, ובדיוק בפוסטים כאלה שבגללם אנשים כמוני שאין להם העדפה ספציפית לחנות זו או אחרת, יחליטו לא לקנות מIQPC אם יהיו אלטרנטיבות.

פורסם

הוא בא, שילם ולקח את המוצר.

אתה התקשרת, "הזמנת" (בכוונה במרכאות כי אין לך שום מחוייבות) ומצפה שהוא יחכה לך.

אם היית מוצא רגע לפני שאתה בא לקחת את המוצר, אותו מוצר ב100 ש"ח פחות, היית בכל זאת לוקח אותו שם?

יש לך איזו מחוייבות?

לא, אתה פשוט מצפה שישמרו לך אותו בצד (עם הפסד פוטנציאלי למכירה) בגלל "שהזמנת"

אתה טועה פרט אחד אך מהותי - נציג מהחנות אמר שהמוצר מחכה לו ושניתן לאסוף אותו בימים חמישי-שישי(א'). הוא לא אמר שקיים פריט אחד כזה במלאי ושעליו לשלם מקדמה על מנת שישמרו אותו עבורו(ב'). אמירה של א' וביצוע של ב' היא סטנדרט שירות נמוך ביותר.

אם מלכתחילה החנות הייתה מצהירה שהמדיניות היא ב' זה היה צעד מתקבל על הדעת, אל אף שיש חנויות טובות יותר בהיבט הנ"ל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים