פורסם 2008 באוקטובר 417 שנים השאלה הזו פשטנית מידי. מן הסתם יש אנשים שהיו להם חוויות טובות ויש כאלו שהיו להם חוויות פחות טובות. זה גם תלוי אם אתה מקבל שירות עסקי או צרכני.
פורסם 2008 באוקטובר 917 שנים מניסיון שלי, ושל השותף שלי:הוא נתן את המחשב במעבדה, המחשב תוקן ואחרי שבוע לקח אותו ללא שום בעיות.אני שלחתי את המחשב שלי דרך UPS, (שירות שניתן חינם ללקוחות DELL מסניפים של UPS), המחשב חזר אחרי כשבועיים, עם שריטה על המסך, וללא הפלסטיק של הEXPRESS CARD, לאחר שדיברתי עם UPS בשירות הטלפוני (החבר'ה בסניף עצמו מפגרים רצח) אמרו לי להשאיר את המחשב בסניף ושייפתח דוח נזק.קיצר שבועיים אחרי זה קיבלתי את המחשב בחזרה.הבעיה היחידה היא שהHD שהוחלף לי משמיע רעשים מכאניים כבדים, שכנראה אומר שימות בקרוב, אז הוא שוב פעם יחזור למעבדה, כמו כן, לאחר פתיחת המחשב, הם סגרו אותו כנראה קצת חזק מידי, ויש שם חלק שנכנס בחלק התחתון שלו בגלל זה.אישית אני ממש לא מרוצה מהם.גם דיברתי עם דל ישראל, ועם מנהל המעבדה, והוא בחוצפתו מאשים אותי, ואומר שהם לא יודעים מה הגיע אליהם ומה לא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.