כמה שאלות על קירור בכללי וחיבורים... - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות על קירור בכללי וחיבורים...


e-d-a

Recommended Posts

אני יתחיל אם שאלה ממש לא קשורה, כשאני נכנס לnetwork connections יש שם connection 1394 מה זה?

גם אני רוצה לדעת אם אפשר להוריד את המאורר שמול הארד דיסק מבלי שזה יזיק לו?

(אני מכיר מישהו שיש לו וונטק ארו פלו והוא הוציא את כל המאוררים מהמארז!! חוץ מספק כרטיס מסך ומעבד)

כמו כן אני מתכוון לקנות Chieftec Dragon DX-01BD Black מארז,ו- Vantec AeroFlow VA4-C7040 (כי אני חולה שקט)

(גם אני מוסיף עוד 256 מגה זיכרון אבל זה לא קשור :P). עכשיו יש לי בעיה עם הלוח אם כי החיבורים של ה-ide שלי נמצאים ממש למטה הנה לינק לתמונה http://www.tbreak.com/reviews/article.php?id=157 עכשיו כמו שאתם רואים יהיה לכבלים ממש בעיה להגיע לסי די ולצורב (כבר עכשיו יש לי בעיה עם זה) כי המארז ממש גבוהה ויהיה רחוק מה סי די והצורב שלי כמו שתראו בתמונה פה http://www.hwzone.co.il/gallery/album50/aaa?full=1 (תודה holy! :P) החיבורים שלי ממש למטה איפה שמתחברים החיבורים של ההדלקה והריסט (מי שלא יודע אז זה למטה בקצה צד ימין) יש למישהו רעיון\פיתרון?

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנישם יש עוד כמה שאלות שלא נענו כמו:

כשאני נכנס לnetwork connections יש שם connection 1394 מה זה?

אני רוצה לדעת אם אפשר להוריד את המאורר שמול הארד דיסק מבלי שזה יזיק לו?

בקשר לשאר, הבנתי שאפשר לקנות כבל של 60 ס"מ אז זה כבר לא בעיה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אנסה לענות על רוב השאלות, פשוט על השאר אני לא לגמרי בטוח:

ראשית, חיבור ה 1394 הינו חיבור רב משתמשים של ה Firewire.

אני מקווה שהתקנת את הרכיב באופן ידני (כלומר הצבעת על המיקום המדוייק של הדרייבר ולא נתת למחשב למצוא אותו לבד) וזאת על מנת שתוכל למנוע זיהוי לא לגמרי מדוייק של הרכיב.

שנית, מאחר ויש לך מארז די גדול ומאוורר, השאלה אם להוציא את המאוור או לא היא מאד יחודית למערכת שלך. כדאי לך לבדוק מה טמפרטורת המערכת וטמפרטורת המעבד עם או בלי אותו מאוורר ואם היא מניחה את הדעת ויש לך ספק כח חזק ו י צ י ב תוכל לוותר על אחד המאווררים.

בנושא קול המאווררים אני ממש לא בטוח שאני הכתובת הנכונה ... פשוט אני לא כל כך רגיש לרעש המאוורר ואני (בעוונותי הרבים) מסתפק במאוורר המקורי המסופק עם המעבד של כך שאני מבין שאני old fasion בנושא הזה.

לגבי כבלי ה IDE , כפי שכתבו לך זו באמת אינה בעיה, יש היום מספר חברות שאתה פשוט מזמין את אורך הכבל (כל כבל) לפי הזמנה מיוחדת (הכל רק שאלה של אפשרויות מימון ותקציב מתאים)

לגבי כבלי ההפעלה (Reset, on/off, leds וכו') זו ממש לא בעיה ... כל מה שאתה צריך זה בסה"כ שפיץ קטר טוב, מגלה חוטים (או אם הקטר שלך טוב ואתה יודע לחשוף חוטים תוכל להסתפק בכך) חוטי 0.25 (תוכל להשיג בהום סנטר, אייס, או כל חנות עשה זאת בעצמך) או פשוט חוטי הפעלה ממארז ישן, מחברים חשמליים (הידועים בכינויים לוסטרה קלמרות או מחברי שוקולדה, אותם, כנ"ל תוכל גם להשיג באותן חנויות) וזוג ידיים טובות וראש צלול.

אופן ההכנה:

כשאתה קונה את המחברים אתה מקבל את כל שורות המחברים מחוברים יחד, בשלב ראשון תצטרך להפריד אותם (כך שתקבל פלסטיקים עם 2 ברגים בכל יחידה), כעת עבור על כל חוט ... חתוך אותו באמצע, גלה את קצות החוטים כך שלכל חלק יהיה קצה חשוף וחבר לכל צד מחבר. כל שנותר לך הוא פשוט לחבר את הכבלים הנוספים שרכשת לפי האורך הרצוי לך (ואחרי שגילית את הקצוות שלהם כמובן).

ניתן לבצע את אותה העבודה עם מלחם במקום מחברים ואז רק תדאג לכסות את החיבורים עם איזולירבנד כדי למנוע קצרים בעתיד.

מקווה שהצלחתי לעזור לך

אם תתעוררנה בעיות נוספות או תצטרך הסבר מפורט אני כאן.

בהצלחה.

אביחי ארביב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...