עבור לתוכן

יש לי ראיון ב-012 בשבוע הבא, מישהו כאן עבד שם בתמיכה הטכנית?

Featured Replies

פורסם

...תזכיר לי איפה אתה עובד עכשיו? :smile1:

  • תגובות 58
  • צפיות 9.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בנטוויז'ן 2 :(

פורסם
  • מחבר

את העבודה הנוכחית כנראה שאני אעזוב בכל מקרה, חרא של מקום.

עד שאני אשיג HD בחברת הייטק עם משכורת טובה, ייקח המון זמן. אז עדיף לי לעבוד בשופרסל או משהו, לסדר שם מוצרים על המדף?

פורסם

כן.

פורסם

כמה הגזמות יש פה בת'רד

ולא הבנתי מה קשור הת'רד של סיפורי התמיכה לכך שכדאי לו "לברוח"

נכון, נתקלים בהרבה טמטום, זה גם שוחק

זה בטח עדיף על לסדר מוצרים בסופר או למלא דלק

פורסם

יצא לי לעבוד בתמיכה טכנית אצל ספק שנה. רוב הזמן לא בתור תומך רגיל, אבל עדיין, שנה.

במהלך הלימודים ניסיתי ב 012, ברחתי אחרי חודשיים. מאוד מאוד לא מומלץ.

פורסם

כמה הגזמות יש פה בת'רד

ולא הבנתי מה קשור הת'רד של סיפורי התמיכה לכך שכדאי לו "לברוח"

נכון, נתקלים בהרבה טמטום, זה גם שוחק

זה בטח עדיף על לסדר מוצרים בסופר או למלא דלק

זה ממש לא בגלל הטמטום של הלקוחות, זה בגלל האווירה והיחס מצד הממונים. אני אפרט יותר בהמשך.

פורסם

אחרי בערך שעתיים עם התמיכה הטכנית ב012

אני מנסה להסביר לתומכת הכי בכירה שהגעתי אליה שם שאני סובל מאטיות לאחר כמות מסויימת של ג'יגות מידע שאני מוריד..וגם סרטים ביוטיוב נטענים מאוד לאט

התומכת:"טוב,הבעיה ביוטיוב נגרמת בגלל שיש לך אפלוד נמוך יחסית"

אני:"ממתי בשביל לראות סרטים ביוטיוב צריך אפלוד גבוהה?"

תמוכת:"באמת עכשיו כשאתה מציין את זה,זה נראה לי קצת לא הגיוני,אבל עדיין אני חושבת שהבעיה היא לא בנו,וכי יש לך אפלוד נמוך"

עם כזאת רמה של ידע טכני באמת הייתי מתרחק משם.

לגבי אם זה עדיך על תחנות דלק וכו'-כל אחד וההעדפות שלו-אני הייתי מעדיף לסדר מוצרים על מדף בשקט שלי או עם אוזנייות מאשר לנסות להסביר לאנשים איך להתחבר לאינטרנט.

תלך,תנסה,תראה שלא מתאים לך תמשיך הלאה.

פורסם

יש לי 3 חברים שעבדו שם לפני כמה שנים.

אחד מהם תבע אותם על הלנת שכר (אחרי שעזב) וזכה.

הרבה חברות עושות את זה אבל אנשים בישראל לא יודעים כלום, וכל כך רגילים שמזי**ם אותם ב***, הם אפילו לא מבחינים שמסדרים אותם בניגוד לחוק.

מכיוון שמעט מאוד אנשים טורחים לדרוש ולתבוע, ומכיוון שמעט האנשים שכן תובעים מוכנים להתפשר, זה ריווחי להם להמשיך לעבוד ככה.

חברות ישראליות מגעילות.

פורסם

לעבוד בתמיכה של בזק בינלאומי יותר טוב? (לא שאלה רטורית)

פורסם

אל תעבוד בכלל בתמיכה טכנית מהסוג הזה!

לא בזק, לא בזק בנלאומי, לא ברק, לא נטוויזיון, לא 012.... לא אף אחד!

סמוך עליי לך לכיוון אחר... תחסוך לך את הכאב ראש

פורסם

אני אישית עבדתי 5 חודשים בתמיכה של אינטרנט זהב והיה ממש בסדר

לא מבין מה כולם מפחדים מהעבודה הזאת

אנשים מטומטמים יש חלק מרגיזים חלק מצחיקים

חוץ מזה שאם אתה טוב ויש לך טיפת שכל אתה יכול להתקדם מהר

פורסם

דווקא כל סיפורי התמיכה יכולים לעודד בנוגע לעבודה בזה, אם אתה רק שומע סיפורי תמיכה אתה עלול לחשוב שזו סתם עבודה הזויה וקורעת.

(אני לא טוען שאני חושב ככה, אני יודע שזו חרא של עבודה, אני רק מציג מה אפשר לחשוב)

פורסם

הבעיה בעבודה בתמיכה של ספקיות אינטרנט (ועל אחת כמה וכמה בתמיכה הפרטית) היא שאתה פשוט עבד של החברה והיחס אליך הוא כמו לילד קטן. הסיבה היא שזו עבודה בלי שום דרישות מקדימות ויש המון תומכים, אז החברות מרשן לעצמן להתייחס אליהם כמו לעבדים.

אסור לך לזוז מהכסא שלך בלי להודיע לאחראי המשמרת, שזה כולל ללכת לשירותים (ואם מישהו כבר יצא לפניך, ויש עומס במוקד, סביר להניח שתצטרך להתאפק עד שהוא יחזור), ההפסקות שלך לא רק שקצובות בזמן (הפסקה אחת של 15 דקות ועוד הפסקת צהריים של 30 דקות, אאל"ט) אלא שכשאתה יוצא להפסקה, יש טיימר ענק על המסך שלך שמראה כמה זמן נשאר לך (ככה שהאחראי משמרת יודע בדיוק מתי אתה צריך לחזור, ויודע לצעוק עליך אם אתה מאחר בדקה), אתה *חייב* לענות לכל שיחה שנכנסת, גם אם אתה עושה משהו אחר - זה לא מעניין אף אחד, אפילו אם זה קשור לעבודה - אתה שם כדי לענות לשיחות and by god אתה תעשה את זה. כל השיחות מוקלטות ולפעמים האחראים מאזינים לך תוך כדי שיחה ולפי זה "מדרגים" אותך. יש סטטיסטיקות של כל דבר שאתה עושה, ואתה נמדד לפיהן - מה משך הזמן הממוצע של השיחות שלך, כמה תקלות אתה פותר בשעה, כמה "לקוחות חוזרים" יש לך וכו' וכו'.

היחס אליך הוא כמו לילד קטן, יש לך 0 מרחב תמרון, אבל אתה אחראי על כל בעיה שיש לכל לקוח בעולם וצריך למלא עשרות נהלים מטומטמים (למשל לכתב את אחראי המשמרת על *כל* מייל שאתה מוציא, ל*כל* גורם, גם אם זה למישהו שיושב בקיובי-כלא הסמוך) ולכסת"ח את עצמך מפה ועד להודעה חדשה.

אולי זה לא נשמע לכם כזה נורא, אבל אחרי שביליתי חודש וחצי במוקד כזה ויצאתי משם, אני יכול לומר בלב שלם (כמו שכבר אמרתי) שאני לא אחזור לשם בעד שום הון שבעולם. יש דברים שאני חושב עליהם עכשיו שעברתי שם, שאני פשוט לא מבין איך הסכמתי להם; איזה מין דבר זה שאחראי משמרת צועק עליך? אני עובד מעל לשנה בעבודה הנוכחית שלי ואף אחד, אף פעם, לא העיז להרים עלי את הקול, גם כשעשיתי שטויות. אז כן, בהחלט עדיף לעבוד בתחנת דלק או בסופרמרקט, איפה שהממונים עליך מתייחסים אליך כמו לבן אדם ולא כמו למספר על המסך שלהם, מאשר לעבוד בתמיכה טכנית של ספקית אינטרנט.

פורסם

אל תקשיב לעובדים הממורמים שמסביב.

אומנם זו לא עבודה קלה, אבל זו עבודה!

הקאצ' היחיד בעסק זה התחייבות. אם לא דורשים ממך להתחייב, תתחיל לעבוד..גג תעזוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים