עבור לתוכן

יש לי ראיון ב-012 בשבוע הבא, מישהו כאן עבד שם בתמיכה הטכנית?

Featured Replies

פורסם

קבעו לי ראיון ב-012 שבוע הבא, למוקד התמיכה הטכנית הרגילה.

לפי מה שהבנתי מהמראיינת, שכר+בונוסים בממוצע הוא 24 לשעה, וזה נראה לי קצת מופרך לפי מה ששמעתי עד עכשיו.

אז מישהו יכול לשפוך קצת אור לגביהם? תכלס, אם אני עובד שישי+שבת ועוד 4 ימים בשבוע, מה המשכורת הממוצעת שאני אקבל?

היום אני עובד ב-HD עם 4500 שקל ברוטו (א-ה) והסעות הלוך חזור לבית. לא בטוח אם כדאי לוותר על המשרה לטובת 012 או לא...

  • תגובות 58
  • צפיות 9.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

תברח כל עוד נפשך בך.

פורסם
  • מחבר

מאיזה בחינה ???

במקום העבודה הנוכחי אני עובד עם עוד 8 אנשים, ואני די לא סובל אחד אחד מהם. קצת מבאס לקום לעבודה כזאת כל בוקר.

למרות שמבחינת התמיכה, סך הכל אני משתלט על המחשב של הנציג ומסדר לו את הבעיה ישר. עם 012 אני צריך להתמודד עם הטמטום של הלקוחות :-\.

פורסם

תברח כל עוד נפשך בך.

^^ מחזק.

נ.ב. ראה קישור בחתימה.

פורסם

אל תלך לתמיכה טכנית ב-012!!!

באמת תברח כל עוד אתה יכול!!

שמע לי, תמצא משהו אחר, אל תנסה אפילו....

(מדברת מנסיון....)

פורסם

אתם מדברים ניקודתית על 012 או על תמיכה טכנית באופן כללי?

פורסם

כל אחד זורק פה אזהרות מפחידות ואף אחד לא מסביר למה.

אתם גורמים לבנאדם לוותר על עבודה, בלי בכלל למצמץ.

למה אף אחד לא טורח להסביר לו את מהות העבודה ומדוע הוא צריך "לברוח כל עוד נפשו בו"?!

עבדתי בתמיכה טכנית וזאת לא עבודה נוראית כ"כ. היא קשה ושוחקת ומצריכה סבלנות אבל יושבים מול מחשב ומדברים עם כל מיני אנשים שונים ובין לבין גולשים באינטרנט.

בקיצור אתם סתם משמיצים, ועוד אפילו בלי לתת סיבה. לפחות תספרו על החוויה האישית שלכם.

אה, ועוד מי מגיב עם משפטים סתומים - שני מנהלים בכירים באתר (או יותר נכון שני הספאמרים הגדולים של האתר). האתר שלכם נראה כמו התגובות שלכם.

פורסם

בקיצור אתם סתם משמיצים, ועוד אפילו בלי לתת סיבה. לפחות תספרו על החוויה האישית שלכם.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=188173.0

תתחיל כאן, יש לך 71 עמודים. בהצלחה.

אה, ועוד מי מגיב עם משפטים סתומים - שני מנהלים בכירים באתר (או יותר נכון שני הספאמרים הגדולים של האתר). האתר שלכם נראה כמו התגובות שלכם.

אה אוקיי, אבל כשאתה קורא את הת'רד ההוא תעשה את זה מתוך חשבון אורח, כי למשתמש שלך אתה כבר לא יכול להיכנס.

:)

פורסם

בקיצור אתם סתם משמיצים, ועוד אפילו בלי לתת סיבה. לפחות תספרו על החוויה האישית שלכם.

עמרי הקדים אותי, אבל בכל מקרה כתבתי כבר למעלה "ראה קישור בחתימה"

אז כדאי שתתחיל לשים לב לפני שאתה מבקש ממישהו לספר על החוויה האישית שלו, ולפני שאתה מתחיל להשמיץ.

פורסם

צודק. יש כאן נטייה להגזמה. כל עבודה קשה ושוחקת. האם תמיכה טכנית יותר קשה מעבודה פיזית במפעל או בתחנת דלק? אני בספק. בתמיכה יושבים על כיסא מול מחשב מתחת למזגן ומתמודדים עם לקוחות קשים. זה עדיף על לנשום כל היום אדים של דלק, להתרוצץ בין מכונית למכונית בלי דקה הפסקה, לסבול לקוחות חוצפנים ברמה שקשה לתאר וכל טעות קטנה יוצאת מהכיס של המתדלק. לכל עבודה יש יתרונות וחסרונות, החוכמה למצוא עבודה עם יותר יתרונות על חסרונות.

פורסם

עבודה קשה לא נמדדת לפי המאמץ הפיזי שאתה עושה.

עבודה יכולה להיות הרבה יותר קשה מעבודה פיזית כלשהי גם אם אתה יושב רגל על רגל במשרד.

פורסם

אם אני לא טועה, 012 מעסיקה דרך חברת קבלן, אז עדיף לא להתקרב מהסיבה הזאת.

אם אתה עובד בHD ומשתכר ככה אני לא חושב שתגיע לאותו גובה שכר שם. מתחילים מקבלים מינימום או אולי שקל יותר. חפש HD בחברות היי-טק\IT בסביבתך.

פורסם

אה אוקיי, אבל כשאתה קורא את הת'רד ההוא תעשה את זה מתוך חשבון אורח, כי למשתמש שלך אתה כבר לא יכול להיכנס.

:)

:lol:

אם אתה כבר הולך לתחום של תמיכה, לך לאיזו חברת אבטחת מידע או מערכות, ולא לספק אינטרנט.

פורסם

יצא לי לעבוד תקופה קצרה מאוד בתמיכה של נטוויז'ן, וזה היה נורא. ואני עוד עבדתי במה שנקרא "תמיכה עסקית" שלכאורה אמורה להתעסק עם בעיות רציניות יותר, ולא עם הקקי שהתמיכה הפרטית מתעסקת בו.

אני עדיין בקשר עם אנשים שעובדים שם, ושומע את הסיפורים שלהם. בעד שום סכום שבעולם אני לא אחזור לשם :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים