עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

דואר ממני מגיע פעמיים

Featured Replies

פורסם

אהלן חברה,

ברשותי חשבון ג'ימייל איתו אני שולח ומקבל הודעות באופן יומיומי שוטף.

את החשבון הגדרתי ככה שאני אקבל ואשלח את הדואר דרך אאוטלוק אקספרס.

לאחרונה מתלוננים אנשים שהדואר שאני שולח להם, מגיע אליהם פעמיים וממלא את תיבות הדואר שלהם.

יש לציין כי החשבון וההגדרות אשר ברשותי בוצעו מזמן ועבדו בצורה נפלאה עד כה, והתלונות התחילו להגיע רק לאחרונה.

מה באפשרותי לעשות?

פורסם

יכול להיות שמוגדר לך איזשהו rule באווטלוק שגורם לזה?

האם החשבון מוגדר כראוי, ורק פעם אחת באווטלוק?

הוא מוגדר כ POP3 או כ IMAP?

האם ניסית להסיר את החשבון לחלוטין ולהגדיר אותו מחדש?

כשאתה לוחץ על "בדיקת הגדרות חשבון" באווטלוק, אתה מקבל מייל בדיקה אחד או יותר?

פורסם
  • מחבר

יכול להיות שמוגדר לך איזשהו rule באווטלוק שגורם לזה? - שלילי

האם החשבון מוגדר כראוי, ורק פעם אחת באווטלוק? - כן, ורק פעם אחת.

הוא מוגדר כ POP3 או כ IMAP? - פופ3

האם ניסית להסיר את החשבון לחלוטין ולהגדיר אותו מחדש? - לא, אנסה מיד.

כשאתה לוחץ על "בדיקת הגדרות חשבון" באווטלוק, אתה מקבל מייל בדיקה אחד או יותר? - איפה אני עושה את זה?

פורסם

טעות שלי, אין ב outlook express כפתור בדיקת הגדרות חשבון כשאני בודק עכשיו (ב MS office outlook יש)

בכל אופן, אחרי שאתה מגדיר שוב את החשבון, נסה לשלוח לעצמך מייל בדיקה לחשבון חיצוני.

(אפילו פתח איזה ג'ימייל חדש במיוחד בשביל הבדיקה הזו) ותראה אם המייל שלך מגיע לחשבון החדש פעמיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.