פורסם 2008 בספטמבר 417 שנים ככה נראה משחק שפותח במיוחד ל PS3 ושמנצל היטב את היכולות של הקונסולה:http://kotaku.com/5034019/new-heavy-rain-screens-drizzle-outhttp://www.gametrailers.com/game/2717.html
פורסם 2008 בספטמבר 417 שנים תרשה לי לפקפק לפני שאני רואה רנדור בזמן אמת במו עיניי. (מישהו אמר Killzone 2?)
פורסם 2008 בספטמבר 417 שנים מחבר אבל כבר יש רנדור בזמן אמת (גמפליי מהמשחק עצמו ע"י המנוע ולא CGI):http://www.gametrailers.com/player/38635.html
פורסם 2008 בספטמבר 417 שנים טוב אחרי שראיתי את הגיימפליי הזה אז אני יכול לאשר שהמשחק בהחלט נראה מדהים. העניין הוא שגם MGS4 וGT4 לא נופלים ממנו ברמה הגרפית.(למרות שלהשוות משחק מירוצים זה לא כל כך לעניין)השאלה הגדולה כאן איך הקונסולה תדע להתמודד עם כל הפירוט הזה ומה יהיה אופי המשחק. אם בקרבות המשחק יקרטע, האם הפירוט הגרפי הזה יגביל את כמות האויבים שאפשר לראות בו זמנית על המסך ואם כאשר מפרטים כל כך את הדמות עצמה אז כל השאר עובר קיצוצים.
פורסם 2008 בספטמבר 417 שנים זה המשחק הראשון שאני ממש שוקל קניה של פס3 בשבילו. ולא בגלל הגרפיקה, אם הוא יהיה טוב כמו פרנהייט מבחינת העלילה והדמויות, הוא בהחלט יהיה אחד הקלסיקות.
פורסם 2008 בספטמבר 417 שנים נראה בהחלט מדהיםאחד הטריילרים המיוחדים והמענינים שנראו לאחרונה.צריך קצת עבודה על הפה/שיניים של הדמות אבל בגדול- יש למה לחכות
פורסם 2009 ביוני 416 שנים מחבר עוד קצת סירטונים מ E3 - המשחק נראה מרהיב: http://www.joystiq.com/2009/06/03/video-meet-the-various-faces-of-heavy-rain/המשחק ישוחרר ברבעון הראשון של 2010: http://www.joystiq.com/2009/06/03/sony-forecasts-heavy-rain-for-q1-2010/
פורסם 2009 ביוני 416 שנים המשחק אכן נראה טוב,אבל מנגד,אין שום סיבה שלא יראה כך,הרי מדובר במשחק הרפתקה,אשר ידוע שיציג בכל פעם איזור מצומצם מאוד שבו לא יהיה "אקשן",האיזור לא צריך להיות אינטרקטיבי בזמן אמת(אלא רק בעת "הפעלה" של האובייקט הרצוי),והאקשן עצמו,כמו שראיתם,הוא בעצם סרטון אינטרקטיבי עם QUICKTIME..בקיצור בלי לחפור עוד יותר המשחק נראה טוב מאוד,אבל לטעמי זה הגיוני ואפילו מתבקש במשחק מז'אנר שכזה יראה טוב יותר ממשחקים בז'אנרים אחרים.
פורסם 2009 ביוני 516 שנים המשחק אכן נראה טוב,אבל מנגד,אין שום סיבה שלא יראה כך,הרי מדובר במשחק הרפתקה,אשר ידוע שיציג בכל פעם איזור מצומצם מאוד שבו לא יהיה "אקשן",האיזור לא צריך להיות אינטרקטיבי בזמן אמת(אלא רק בעת "הפעלה" של האובייקט הרצוי),והאקשן עצמו,כמו שראיתם,הוא בעצם סרטון אינטרקטיבי עם QUICKTIME..בקיצור בלי לחפור עוד יותר המשחק נראה טוב מאוד,אבל לטעמי זה הגיוני ואפילו מתבקש במשחק מז'אנר שכזה יראה טוב יותר ממשחקים בז'אנרים אחרים.מחזק
פורסם 2009 ביוני 516 שנים זה המשחק הראשון שאני ממש שוקל קניה של פס3 בשבילו. ולא בגלל הגרפיקה, אם הוא יהיה טוב כמו פרנהייט מבחינת העלילה והדמויות, הוא בהחלט יהיה אחד הקלסיקות. עדיין יש לי חררה שאני נזכר בטוויסט העלילתי הכי נוראי אי פעם, שאותו חוויתי בפרנהייט. כזה משחק/חוייה משובח עד שהם התעייפו באמצע והלכו על הדבר הכי מגעיל שאפשר *ספויילר אלרט* כאילו, פאק, הסבתא בכיסא גלגלים היא בכלל סייבורג, ואיזו ציפור שם היא בכלל חייזר?! נו באמת they took away my innocence with that one *ספויילר אלרט*
פורסם 2009 ביוני 516 שנים הבנת לא נכון, הסבתא נרצחה ואז הסייבורגים השתלטו על הגופה שלהבכל מקרה, כן הסוף של פרנהייט הוא אכזבה מטורפת
פורסם 2009 ביוני 516 שנים זה לא שהבנתי לא נכון, זה ששכחתי.פעם אחרונה ששיחקתי במשחק הייתה לפני שנתיים בערך, אז אני לא זוכר במדוייק.וזה לא שהסיום מאכזב, החל מהטוויסט העלילתי הכל מאכזב... מסיפור מתח מותח, עם טיפה אלמנטים של זוועה ופנטזיה אבל עדיין עם היגיון, הם עשו טוויסט דאוס אקס מאשינה לחלוטין ושינו את הסיפור לגמרי לדבר הכי ג'אנרי על הפלנטה.
פורסם 2009 ביוני 516 שנים המשחק די ארוך, אז בסיום אני מתכוון להכל מהנקודה בבית היתומים כשהחורף מתחיל (ואז גם מופיעה סצינת הסקס הלא קשורה)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.