בעיה עם CCC 8.8 ו VISTA X64 במעבר בין מסכים - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם CCC 8.8 ו VISTA X64 במעבר בין מסכים


jacko_il

Recommended Posts

שלום לכולם,

אתמול התקנתי 64BIT כדי להתנסות איתה קצת לפני שאני שולל. לאחר התגברות על כמה דברים מעצבנים כאלה ואחרים נשארתי עם דבר אחד מעצבן שאני לא מצליח לסדר. יש לי שני צגים שמחוברים לכרטיס (HD4850), שניהם LCD, אחד ברזולוציה של 1280X1024 והשני על 1360X768. כאשר אני עובר בין מסך אחד לשני הדרייבר משום מה לא זוכר את הרזולוצייה שקבעתי עבורו קודם והוא קובע רזולוצייה שהוא בוחר. נניח עכשיו הייית על 1360X768 ואני עובר למסך בעל ה 1280X1024 , אז הדרייבר בוחר לו רזולוצייה של 1280X768 ואז אני צריך לפתוח את הדרייבר ולשנות שוב את הרזולוציה לרזולוציה הטבעית שלו. וככה זה חוזר על עצמו בכל מעבר בין המסכים. השאלה שלי למה זה ככה? ב זה לא היה ככה. על ה הייתי מחליף בין התצוגות ואטומטית הרזולוציה שהיתה נקבעת היא הטבעית של המסך ולא הייתי צריך לבצע שום שינויים אף פעם.

מישהו יודע איך אני מתקן את זה ?

*אה ועוד משהו, גם ה AVIVO לא מתפקד לי פה. יש את האפשרות הזאת של לבחור צבעים לוידאו - VIVID , BRIGHT וכו'.. וזה לא עובד. לא משנה מה אני בוחר הוא לא משנה לי כלום בסרט. ב זה עבד יפה.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נסה להחליף את החיבור של המסך ל- DVI השני .
מה זה אומר ? לא נראה לי שהבנתי אותך..

מסך אחד מחובר לכרטיס עם DVI והשני מחובר עם D-SUB בעזרת מתאם DVI.

אין לי אפשרות לחבר את המסך הזה עם חיבור DVI מאחר ואין לו כניסה כזו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה שאתה מנסה לעזור לי אחי אבל אני לא מצליח להבין אותך.. :nixweiss:

למה אתה מתכוון ? אם אתה יכול לנסח את זה בעברית ברורה יותר אני מאד מאד אודה לך..

המצב כרגע הוא כזה: (אני אסביר שוב) *ולמי שלא מבין מונחים אז D-SUB = VGA

לכרטיס מסך יש שתי יציאות DVI בלבד. לצג אחד של BENQ יש שתי כניסות - אחת DVI ואחת D-SUB. לצג השני שהוא טלויזית LCD של יש רק כניסת D-SUB. ה BENQ שהוא בעל רזולוצייה של 1280X1024 מחובר כצג ראשי בעזרת כבל DVI, בלי שום מתאמים. הטלויזיה בעלת רזולוציה של 1360X768 מחוברת כצג משני בעזרת מתאם מ DVI ל D-SUB וכמובן כבל D-SUB.

בווינדוס שהיה מותקן קודם לא היתה עם דרייבר 8.8 שום בעיה !! הוא התייחס לכל מסך בנפרד וזכר את ההגדרות של כל אחד מהם בנפרד. כאשר הייתי מחליף בין התצוגות הוא אוטומטית היה בוחר את ההגדרות של אותו מסך שקבעתי קודם - משמע את הרזולוצייה הטבעית שלו וכמו כן את התדר שקבעתי לו.

בויסטה (אולי רק ב X64?) זה פשוט לא עובד. כשאני עובר בין התצוגה הוא מתעלם לחלוטין ממה שקבעתי קודם וממציא לבד רזולוציה שלא מתאימה באופן טבעי לאף אחד מהם! הוא קובע תמיד רזולוציה של 1280X768. מעין הכלאה של שתי הרזולוציות ומין הסתם גם הרזולוצייה הגבוהה ביותר שניתן לקבוע אשר מתאימה לשני הצגים כאשר הם עובדים ב CLONE יחדיו. לך תסביר לדרייבר עכשיו שזה לא מעניין אותי ואני רוצה שהוא יבחר ברזולוציה הקודמת בה המסך היה מוגדר.

בגדול , הייתי מאד שמח (אפילו אם אין לכם פתרון) אם מישהו שיש לו גם X64 ושני צגים שיבדוק לי אם החרא הזה קורה גם אצלו.

אם יש פתרון לזה אני מאד מאד אודה. אני מוכן לשלם גם. ואני רציני.

*עריכה* אהה ועוד משהו, אני יודע שצריך להתקין FRAMEWORK של מיקרוסופט כדי שהדרייברים של ATI יעבדו בXP. עכשיו שמתי לב שאין FRAMEWORK ל . זה לא כלי שצריך להתקין גם בויסטה נכון ? או שאני טועה ?

תודה, שחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...