פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים כתוב בכותרתהמוצר הוא של OCZ אז אם מישהו יודע מי היבואן שלהם בארץ אני אשמח
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים היה ת'רד כזה כבר, תריץ חיפוש.אם זיכרוני אינו מטעה אותי - נדפקת, תקווה שאני טועה :-X
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים מדובר בזכרונות ?זכרונות לא שוקלים הרבה ואפשר אפילו לשלוח אותם במעטפה.שלח מייל לOCZ ותבדוק אם הם יכולים לומר לך מי קנה מהם את הזכרונות לפי מספר סידורי.ותשאל גם אם אפשר לממש אחריות ישירות מהיצרן.מקסימום תשלם על המשלוח סכום פעוט.עוד אופציה זה לאתר את אחד העובדים לשעבד של החנות.אולי תוכל ללמוד מאיפה הם קנו את המוצרים.
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים יש שלושה יבואנים:http://www.ocztechnology.com/wheretobuy/distributors/all/europe#Israelתמיד תוכל לבקש מספר RMA, כדי להחליף את הזכרון ישירות דרך היצרן:http://www.ocztechnology.com/NewTicket.html
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים מחבר תודה על העזרה חבריםבגלל שחברות יבואן שגם מוכרות כמו אייבורי ונעה- העובדים שם לא מבינים מה אתה רוצה מהםאחרי 20 דקות עם אייבורי השירות שלהם כ"כ גרוע.. ניתקתי והתקשרתי לאחרונה ברשימהנעה מחשבים, והבן אדם זיהה לפי קוד סידורי שזה אכן נקנה דרכם- למרות שהבן אדם שדיברתי לפניו הביא לי את העצביםאיזה זין מה לי ולנשר... סוף העולם שמאלהולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגעתודה על העזרה בכל זאתד"א- מה קרה לשירות בימינו??נותנים לאיזה אפס לתת שירות לקוחות והוא חושב שהוא מלך העולם ואומר לך מה שהוא רוצה..
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים תודה על העזרה חבריםבגלל שחברות יבואן שגם מוכרות כמו אייבורי ונעה- העובדים שם לא מבינים מה אתה רוצה מהםאחרי 20 דקות עם אייבורי השירות שלהם כ"כ גרוע.. ניתקתי והתקשרתי לאחרונה ברשימהנעה מחשבים, והבן אדם זיהה לפי קוד סידורי שזה אכן נקנה דרכם- למרות שהבן אדם שדיברתי לפניו הביא לי את העצביםאיזה זין מה לי ולנשר... סוף העולם שמאלהולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגעתודה על העזרה בכל זאתד"א- מה קרה לשירות בימינו??נותנים לאיזה אפס לתת שירות לקוחות והוא חושב שהוא מלך העולם ואומר לך מה שהוא רוצה..חלק אהבלים, חלק מתנשאים, לך תדע. דווקא עם נעה יש לי נסיון טוב.בכל מקרה, מה הבעיה לשלוח את החבילה? תהיה בטוח שלא יגנבו לך את הזכרונות...
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים רבותי לא לפחד לדבר עם היבואנים בחו"ל. כמובן שתמיד עדיף לדבר עם החנות בישראל, אבל פעם שלחתי דיסק קשיח חיצוני לחול, והחזירו לי חדש. אם המוצר נקנה מחברה מסוימת והוא באחריות, אז אתה תקבל שירות עד הסוף מחברה אמריקאית. לפעמים זה אפילו יותר מהיר ונעים מלהתעסק עם השירות בישראל.
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים מחבר רבותי לא לפחד לדבר עם היבואנים בחו"ל. כמובן שתמיד עדיף לדבר עם החנות בישראל, אבל פעם שלחתי דיסק קשיח חיצוני לחול, והחזירו לי חדש. אם המוצר נקנה מחברה מסוימת והוא באחריות, אז אתה תקבל שירות עד הסוף מחברה אמריקאית. לפעמים זה אפילו יותר מהיר ונעים מלהתעסק עם השירות בישראל.אוקיי אני לא מבין כאן כלום אף פעם לא חייגתי לחו"ל... איך אני מחייג אליהם? מה זה ה+31... ?!?!http://www.ocztechnology.com/contact/או שעדיף אימייל?תעזור לי בבקשה ממש לא בא לי על נעה מחשבים עכשיו.
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים אני גם נתקלתי במצב של מימוש אחריות מול OCZ, קניתי מחו"ל זכרונות.תפתח דרך האתר כרטיס RMA ואז אחרי שהם יתנו לך מס' RMA וכתובת אתה שולח לשם (הולנד). אחרי שבועיים ככה זה חוזר לך (לי החליפו דגם).
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים מחבר תודה עזרת לי מאודכמה זמן לוקח בערך משנרשמים עד שמקבלים מספר RMA?ומאיפה קנית את הזכרונות במקור? ולמה מחול דווקא? אם לא אכפת לך שאני שואל..
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים תודה על העזרה חבריםבגלל שחברות יבואן שגם מוכרות כמו אייבורי ונעה- העובדים שם לא מבינים מה אתה רוצה מהםאחרי 20 דקות עם אייבורי השירות שלהם כ"כ גרוע.. ניתקתי והתקשרתי לאחרונה ברשימהנעה מחשבים, והבן אדם זיהה לפי קוד סידורי שזה אכן נקנה דרכם- למרות שהבן אדם שדיברתי לפניו הביא לי את העצביםאיזה זין מה לי ולנשר... סוף העולם שמאלהולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגעתודה על העזרה בכל זאתד"א- מה קרה לשירות בימינו??נותנים לאיזה אפס לתת שירות לקוחות והוא חושב שהוא מלך העולם ואומר לך מה שהוא רוצה..שלחתי לנעה כבר שני חלקים (צורב וכרטיס מסך) ואני מהדרום. זה הגיע פעמיים בלי בעיות...מה שכן, יקח קצת זמן - עניין של לתקן, לשלוח ושטויות. תבדוק אם אתה יכול לקבל תחליף זמני - שמעתי פעם על מישהו ששלח כרטיס מסך וקיבל x300 זמני.בהצלחה
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים החסרון בכל מה שקשור לתיקון תקלה בחו"ל הוא שצריך לחכות, אבל אם זה נשלח לאירופה, זה באמת לא צריך לקחת יותר מדי זמן. יש כמובן גם את זמן הבדיקה של היצרן באמצע, אבל זה משתנה מכל יצרן.מה שאתה צריך לעשות זה לפתוח קריאה חדשה לתמיכה שלהם:http://www.ocztechnology.com/NewTicket.htmlלבחור ב trouble Type, למלא את המספר הסידורי שלך, ולבחור באפשרות RMA Needed. זה הכל. RMA זה אישור להחזרת סחורה, בלי המספר אישור שהם יתנו לך אתה לא יכול לשלוח להם את הציוד. בדרך כלל הם יחזרו אליך באימייל עם הוראות מה לעשות ולאן לשלוח.ודרך אגב 31 זה קידומת החיוג הבינלאומית של בריטניה. מחייגים אותה אחרי ה 00 בבית בטלפון.
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים תודה על העזרה חבריםבגלל שחברות יבואן שגם מוכרות כמו אייבורי ונעה- העובדים שם לא מבינים מה אתה רוצה מהםאחרי 20 דקות עם אייבורי השירות שלהם כ"כ גרוע.. ניתקתי והתקשרתי לאחרונה ברשימהנעה מחשבים, והבן אדם זיהה לפי קוד סידורי שזה אכן נקנה דרכם- למרות שהבן אדם שדיברתי לפניו הביא לי את העצביםאיזה זין מה לי ולנשר... סוף העולם שמאלהולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגעתודה על העזרה בכל זאתד"א- מה קרה לשירות בימינו??נותנים לאיזה אפס לתת שירות לקוחות והוא חושב שהוא מלך העולם ואומר לך מה שהוא רוצה..סטיק של כמה זה?קח בחשבון שרוב הסיכויים הם שאם אתה צריך להגיע למקום שמרוחק 100 ק"מ ממך - יותר משתלם לך לקנות סטיק חדש מאשר לנסוע עד לשם.
פורסם 2008 באוגוסט 2717 שנים ...ולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגע...כדאי לשלוח את הזכרון במעטפה עם פצפצים (סביבות 3 ש"ח בדואר) ובדואר רשום ליתר בטחון.תמיד אפשר לשלוח את הזכרון דרך דואר 24 (אם הוא לא שוקל יותר ממאה גרם), והזכרון יגיע ביום העסקים הבא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.