עבור לתוכן

גיבור פשטו רגל ואני צריך למשש אחריות מה עושים?

Featured Replies

פורסם

כתוב בכותרת

המוצר הוא של OCZ אז אם מישהו יודע מי היבואן שלהם בארץ אני אשמח

פורסם

היה ת'רד כזה כבר, תריץ חיפוש.

אם זיכרוני אינו מטעה אותי - נדפקת, תקווה שאני טועה :-X

פורסם

מדובר בזכרונות ?

זכרונות לא שוקלים הרבה ואפשר אפילו לשלוח אותם במעטפה.

שלח מייל לOCZ ותבדוק אם הם יכולים לומר לך מי קנה מהם את הזכרונות לפי מספר סידורי.

ותשאל גם אם אפשר לממש אחריות ישירות מהיצרן.

מקסימום תשלם על המשלוח סכום פעוט.

עוד אופציה זה לאתר את אחד העובדים לשעבד של החנות.

אולי תוכל ללמוד מאיפה הם קנו את המוצרים.

פורסם
  • מחבר

תודה על העזרה חברים

בגלל שחברות יבואן שגם מוכרות כמו אייבורי ונעה- העובדים שם לא מבינים מה אתה רוצה מהם

אחרי 20 דקות עם אייבורי השירות שלהם כ"כ גרוע.. ניתקתי והתקשרתי לאחרונה ברשימה

נעה מחשבים, והבן אדם זיהה לפי קוד סידורי שזה אכן נקנה דרכם- למרות שהבן אדם שדיברתי לפניו הביא לי את העצבים

איזה זין מה לי ולנשר... סוף העולם שמאלה

ולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגע

תודה על העזרה בכל זאת

ד"א- מה קרה לשירות בימינו??

נותנים לאיזה אפס לתת שירות לקוחות והוא חושב שהוא מלך העולם ואומר לך מה שהוא רוצה..

פורסם

אה.... העיקר רצית לרקוד עם מנגלים מול החנות שלהם :nono:

פורסם

תודה על העזרה חברים

בגלל שחברות יבואן שגם מוכרות כמו אייבורי ונעה- העובדים שם לא מבינים מה אתה רוצה מהם

אחרי 20 דקות עם אייבורי השירות שלהם כ"כ גרוע.. ניתקתי והתקשרתי לאחרונה ברשימה

נעה מחשבים, והבן אדם זיהה לפי קוד סידורי שזה אכן נקנה דרכם- למרות שהבן אדם שדיברתי לפניו הביא לי את העצבים

איזה זין מה לי ולנשר... סוף העולם שמאלה

ולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגע

תודה על העזרה בכל זאת

ד"א- מה קרה לשירות בימינו??

נותנים לאיזה אפס לתת שירות לקוחות והוא חושב שהוא מלך העולם ואומר לך מה שהוא רוצה..

חלק אהבלים, חלק מתנשאים, לך תדע. דווקא עם נעה יש לי נסיון טוב.

בכל מקרה, מה הבעיה לשלוח את החבילה? תהיה בטוח שלא יגנבו לך את הזכרונות...

פורסם

רבותי לא לפחד לדבר עם היבואנים בחו"ל. כמובן שתמיד עדיף לדבר עם החנות בישראל, אבל פעם שלחתי דיסק קשיח חיצוני לחול, והחזירו לי חדש. אם המוצר נקנה מחברה מסוימת והוא באחריות, אז אתה תקבל שירות עד הסוף מחברה אמריקאית. לפעמים זה אפילו יותר מהיר ונעים מלהתעסק עם השירות בישראל.

פורסם
  • מחבר

רבותי לא לפחד לדבר עם היבואנים בחו"ל. כמובן שתמיד עדיף לדבר עם החנות בישראל, אבל פעם שלחתי דיסק קשיח חיצוני לחול, והחזירו לי חדש. אם המוצר נקנה מחברה מסוימת והוא באחריות, אז אתה תקבל שירות עד הסוף מחברה אמריקאית. לפעמים זה אפילו יותר מהיר ונעים מלהתעסק עם השירות בישראל.

אוקיי אני לא מבין כאן כלום אף פעם לא חייגתי לחו"ל... איך אני מחייג אליהם? מה זה ה+31... ?!?!

http://www.ocztechnology.com/contact/

או שעדיף אימייל?

תעזור לי בבקשה ממש לא בא לי על נעה מחשבים עכשיו.

פורסם

אני גם נתקלתי במצב של מימוש אחריות מול OCZ, קניתי מחו"ל זכרונות.

תפתח דרך האתר כרטיס RMA ואז אחרי שהם יתנו לך מס' RMA וכתובת אתה שולח לשם (הולנד). אחרי שבועיים ככה זה חוזר לך (לי החליפו דגם).

פורסם
  • מחבר

תודה עזרת לי מאוד

כמה זמן לוקח בערך משנרשמים עד שמקבלים מספר RMA?

ומאיפה קנית את הזכרונות במקור? ולמה מחול דווקא? אם לא אכפת לך שאני שואל..

פורסם

תודה על העזרה חברים

בגלל שחברות יבואן שגם מוכרות כמו אייבורי ונעה- העובדים שם לא מבינים מה אתה רוצה מהם

אחרי 20 דקות עם אייבורי השירות שלהם כ"כ גרוע.. ניתקתי והתקשרתי לאחרונה ברשימה

נעה מחשבים, והבן אדם זיהה לפי קוד סידורי שזה אכן נקנה דרכם- למרות שהבן אדם שדיברתי לפניו הביא לי את העצבים

איזה זין מה לי ולנשר... סוף העולם שמאלה

ולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגע

תודה על העזרה בכל זאת

ד"א- מה קרה לשירות בימינו??

נותנים לאיזה אפס לתת שירות לקוחות והוא חושב שהוא מלך העולם ואומר לך מה שהוא רוצה..

שלחתי לנעה כבר שני חלקים (צורב וכרטיס מסך) ואני מהדרום. זה הגיע פעמיים בלי בעיות...

מה שכן, יקח קצת זמן - עניין של לתקן, לשלוח ושטויות. תבדוק אם אתה יכול לקבל תחליף זמני - שמעתי פעם על מישהו ששלח כרטיס מסך וקיבל x300 זמני.

בהצלחה

פורסם

החסרון בכל מה שקשור לתיקון תקלה בחו"ל הוא שצריך לחכות, אבל אם זה נשלח לאירופה, זה באמת לא צריך לקחת יותר מדי זמן. יש כמובן גם את זמן הבדיקה של היצרן באמצע, אבל זה משתנה מכל יצרן.

מה שאתה צריך לעשות זה לפתוח קריאה חדשה לתמיכה שלהם:

http://www.ocztechnology.com/NewTicket.html

לבחור ב trouble Type, למלא את המספר הסידורי שלך, ולבחור באפשרות RMA Needed. זה הכל. RMA זה אישור להחזרת סחורה, בלי המספר אישור שהם יתנו לך אתה לא יכול לשלוח להם את הציוד. בדרך כלל הם יחזרו אליך באימייל עם הוראות מה לעשות ולאן לשלוח.

ודרך אגב 31 זה קידומת החיוג הבינלאומית של בריטניה. מחייגים אותה אחרי ה 00 בבית בטלפון.

פורסם

תודה על העזרה חברים

בגלל שחברות יבואן שגם מוכרות כמו אייבורי ונעה- העובדים שם לא מבינים מה אתה רוצה מהם

אחרי 20 דקות עם אייבורי השירות שלהם כ"כ גרוע.. ניתקתי והתקשרתי לאחרונה ברשימה

נעה מחשבים, והבן אדם זיהה לפי קוד סידורי שזה אכן נקנה דרכם- למרות שהבן אדם שדיברתי לפניו הביא לי את העצבים

איזה זין מה לי ולנשר... סוף העולם שמאלה

ולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגע

תודה על העזרה בכל זאת

ד"א- מה קרה לשירות בימינו??

נותנים לאיזה אפס לתת שירות לקוחות והוא חושב שהוא מלך העולם ואומר לך מה שהוא רוצה..

סטיק של כמה זה?

קח בחשבון שרוב הסיכויים הם שאם אתה צריך להגיע למקום שמרוחק 100 ק"מ ממך - יותר משתלם לך לקנות סטיק חדש מאשר לנסוע עד לשם.

פורסם

...

ולשלוח חבילה? נשמע לא כ"כ אמין.. וגם יקח הרבה זמן- הרבה זמן בלי מחשב אני אשתגע

...

כדאי לשלוח את הזכרון במעטפה עם פצפצים (סביבות 3 ש"ח בדואר) ובדואר רשום ליתר בטחון.

תמיד אפשר לשלוח את הזכרון דרך דואר 24 (אם הוא לא שוקל יותר ממאה גרם), והזכרון יגיע ביום העסקים הבא.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים