פורסם 2008 ביולי 3017 שנים מה? מה? מה? http://news.walla.co.il/?w=//1321858 בשם אלוהים, תחשבו על מי שעובד במרכז ולא גר שם, 40 שקל ביום (ממוצע בין 25 ל 50) כפול 24 זה 960 שקל "מס כניסה למרכז" בחודש עד מתי נחיה במדינה אוכלת יושביה? שמעתי על מיסי גודש או כבישי אגרה, אבל לאטום את המרכז לבעלי מכוניות פרטיות אלא אם ישלמו? עוד ביזיון מבית היוצר "ממשלת ישראל" אסור לתת להצעת החוק הזו לעבור, אני מקווה שיקומו אינספור ארגונים למיניהם שיצאו להילחם ברעיון הזה לפני שיהפוך להצעת חוק אם וכאשר מישהו יארגן הפגנה, הפעם אני לא הולך לשבת בבית.
פורסם 2008 ביולי 3017 שנים לא נראה לי שזה ייצא לפועל, אל תשכחו שעוד מעט יהיו בחירות ואז הכול ישכח. האבסורד הגדול כאן הוא שאם היתה תחבורה ציבורית נורמלית, לא היה צריך שום אגרה, אנשים היו בוחרים בתחבורה הציבורית בעצמם.
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים בדיוק. מנסים לקחת את המודל של ניו יורק. רק שכחו שניו יורק והפרברים מסועפים בנתיבי רכבות(הן מהירה והן תחתית) ותחבורה ציבורית
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים מחבר תאמין לי שאם בישראל הייתה תחבורה ציבורית במחירים וביעילות של הערים הגדולות באירופה/ארה"ב, הייתי האחרון להתלונן. זה מהיר יותר וזול יותר.
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים בדיוק. מנסים לקחת את המודל של ניו יורק. רק שכחו שניו יורק והפרברים מסועפים בנתיבי רכבות(הן מהירה והן תחתית) ותחבורה ציבורית
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים אני משער שהמעסיקים ישלמו לעובדים את השכר הזה, אבל הם יעדיפו לקחת אנשים מת"א עצמה, והנה עוד סיבה לטירוף מחירי הנדלן בת"א, שיכולה לגרום גם לעליית מחירים כתוצאה מעלייה של שכר שמשלמים השוכרים לחנויות בת"אאיך שלא חושבים על זה יוצא רק רע
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים מנסים לקחת את המודל של ניו יורקולונדון. בלונדון הרחובות "פנויים" כמעט רק לפעילות המוניות והאוטובוסים, כמעט אין תנועה של מכוניות - גם בשל "אגרת העומס" וגם כי התחבורה הציבורית, ובמיוחד הטיוב - פועלות בצורה מעולה, מסועפת מאוד ומדוייקת. הרבה מהאנשים שעובדים בסיטי - אזור הבורסה של לונדון - מגיעים לשם עם הטיוב.
פורסם 2008 ביולי 3117 שנים זה לא רק בניויורק כמעט כל עיר גדולה באירופה דורשת תשלום תמורת כניסה עם רכב למרכז הערים(ושמה מרכז זה בגודל של כל גוש דן בערך).המיסים האלה יובילו להורדה במחירים של תחבורה ציבורית עם הזמן, המצב בלב ת"א פשוט בלתי נסבל בכל הנוגע לתנועה...
פורסם 2008 באוגוסט 317 שנים אני עכשיו בניו יורק, במנהטן זה לא בדיוק תעריף כניסה לעיר פשוט מנהטן (החלק המרכזי בNYC) זה אי וניתן להיכנס רק עם גשר או טונל וכולם בתשלום, ואתה משלם רק פעם אחת כשאתה ניכנס ולא על כל יום כמו שיהיה בתל אביב, נכון?
פורסם 2008 באוגוסט 317 שנים זה לא רק בניויורק כמעט כל עיר גדולה באירופה דורשת תשלום תמורת כניסה עם רכב למרכז הערים(ושמה מרכז זה בגודל של כל גוש דן בערך).המיסים האלה יובילו להורדה במחירים של תחבורה ציבורית עם הזמן, המצב בלב ת"א פשוט בלתי נסבל בכל הנוגע לתנועה...זה תלוי בהצעות שיגישו ואם זה יהיה כלול שכל הכסף יוזרם למטרות תחבורה ציבורית ולא למטרות אחרות
פורסם 2008 באוגוסט 317 שנים אגרות גודש הוחלו בערים שכבר הייתה בהם תחבורה ציבורית מתקדמת. בלונדון לדוגמא התחתית פעילה מזה כ-100 שנים, מאוד נוחה, יעילה ומהירה. לציין גם שקיימת שם ביקורת רבה על אגרת הגודש.הבעיות עם אגרת הגודש בת"א הן ראשית ש-40 ש"ח ליום זה הרבה מאוד כסף בישראל ושנית עליבותה של התחבורה הציבורית בגוש דן. האגרה תגרום לאנשים לנסות להמנע מלהגיע לת"א או לצמצם למינימום את הנסיעות לשם. מי שיפגע בעיקר הם בעלי עסקים קטנים ומקומות בילוי, בנוסף מעסיקים ישקלו העברת עסקיהם אל הפריפריה הקרובה (לאזורי התעשיה המתפתחים בראש העין, בשרון, באיזור שד"ת וכו') בשביל לא לאבד עובדים (בתחום ההיי-טק העובדים הם נכס). אזורי בילוי המתבססים מאוד על מבקרים מהחוץ (אזור הנמל לדוגמא) עלולים להפגע אנושות.נקודה נוספת היא שרשויות מקומיות נוספות יחליטו לחגוג גם הן עם אגרות כניסה, אני מסופק אם בג"ץ יוכל למנוע מהלך שכזה ברגע שיאושר לת"א לגבות אגרה שכזאת, במיוחד אם האגרה תהיה מפלה ולתושבי חוץ בלבד.
פורסם 2008 באוגוסט 417 שנים המיסים האלה יובילו להורדה במחירים של תחבורה ציבורית עם הזמן, המצב בלב ת"א פשוט בלתי נסבל בכל הנוגע לתנועה...הורדת מחירי תחבורה ציבורית זאת לא הבעיה. גם אם זה היה בחינם זה לא היה עוזר, כי אנשים לא יחכו שעות לאוטובוסים כול היום וישרפו את הזמן שלהם. שלא לדבר על איחורים של אנשים למקומות העבודה . כך בחשבון גם, שכמה שחושבים שצריך לשפר את התחבורה הציבורית, צריך לשפר אותה הרבה יותר .תחשוב על זה שכבר היום יש צפיפות ובעיות במערך האוטובוסים, מה יקרה כאשר כמות האנשים הנוסעים בתחבורה ציבורית תוכפל ואפילו תשולש...
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים מעניין עכשיו זה מעצבן נכון אבל שאסרו לעשן בפאבים כולם שמחו זה רק אומר שכל אחד חושב רק על עצמו אז תקבלו את זה כמו החוק של איסור עישון במקומות ציבוריים
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים אני חושב שזה רעיון מצויין בעיקרון, אבל ברור לי שבישראל הכספים לא ילכו לשדרוג התחבורה הציבורית, ואם להתבסס על איך שרכבת ישראל מתנהלת (כדוגמה לחברת תחבורה ציבורית רצינית בשוק) אז אגרת גודש זה לא מה שיציל אותנו... :
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.