אני חדש בעניין האוברקלוק, ואני מעוניין לבצע! אשמח לעזרה - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני חדש בעניין האוברקלוק, ואני מעוניין לבצע! אשמח לעזרה


1

Recommended Posts

אתם יכולים לראות במפרט שלי את כל הרכיבים...

אני רוצה לעשות אובר קלוק לכרטיס מסך ולמעבד שלי.

קראתי את המדריכים, אבל אני רוצה לדעת אם למישהו יש נתונים ספציפים על הרכיבים שלי או דברים שאני צריך לדעת שפציפים למעבד שלי

ולכרטיס מסך שלי.

דרך אגב SDRAM אמורים להגביל אותי?

עריכה: הקירור של המעבד והכרטיס מסך הוא הקירור המקורי שלהם, המארז שלי מאוורר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד מגביל אותך SDRAM.

אני לא יודע באיזה מהירות באס אתה עובד אבל בכל מקרה לא תוכל לעבור הרבה את ה133 אבל... מה שכן אתה יכול לעשות זה להעלות מכפלה אם הלוח / מעבד מאפשר לך את זה ואז אתה רק תגביר את מהירות המעבד שזה גם דבר דיי נחמד.

אחרי ההמהרה תבדוק יציבות בתוכנות כמו 2001 ו PRIME 95 שאפשר להוריד מהאתר פה, אם המערכת קורסת (זה בלי קשר להמהרת כרטיס המסך) אז או שתעלה מתח אם הטמפ מאפשרת לך, או שתוריד קצת מהמהירות.

טיפים: אל תעלה את המתח למעבד יותר מדי... שלא יעבור את ה1.7 אם אין לך קירור חזק.

תשיג לך קירור חזק או שתנסה לשפר את הקירור הקיים עד הסוף, אם זה אילטור של מאווררים נוספים למארז או על המעבד, החלפת המאוורר לחזק יותר, איוורור חכם יותר של המארז ע"י תכנון נכון של סירקולצית האוויר וכמו כן עיגול כבלים וסידורים בצורה קומפקטית שלא תפריע לזרימת אוויר חופשית.

לכרטיס מסך קצת קצת עוד מתח לא יזיק וגם המהרהת ה AGP בטיפה גם לא תזיק, אבל לא יותר מכמה מגה הרצים.

לאחר מכן פשוט תשחק עם המהירות של הזכרונות והמעבד של הכרטיס עד שאתה תראה שהתמונה קורסת, כשזה קורה אתה יכול או לקרר עוד יותר את הכרטיס ולמשוך אותו עוד קצת, או שאתה יכול להוריד קצת את המהירות ולראות אם הכל בסדר, אם הכל בסדר תשאיר את המהירויות במצב הזה וזהו יש ושיפור ביצועים כללי למערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתוכנות שדרכם אתה מבצע את ההמרה לכרטיס המסך אתה יכול לעשות זמנית ככה שבזמן שאתה עושה RESET כל ההגדרות חוזרות למצב רגיל וכמו כן מהירות השעון, אז כשזה קורה פשוט כבה את המחשב ותדליק אותו מחדש, ד"א אם אתה רוצה להיות בטוח ביציבות המערכת מומלץ להריץ את התוכנה בלופים סיבוב אחרי סיבוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מדבר אליי במושגים שלא מדברים אליי, אני חדש בעניין הזה והידע שלי באובר קלוק הוא ממש נמוך, הייתי רוצה פירוט יותר כי אין לי מושג איך אני אמור להתחיל והכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, אני פעם דיברתי עם מישהו 3 שעות על ובכלל על חומרה ועדיין לא עברנו על הרבה נושאים, אני לא יכול לכתוב פה הכל, אם אתה לא מבין כלום בנושא תחפש פה באתר או תקרא באינטרט...

נ.ב

הכל אתה עושה בביוס חוץ מהמהרת הכרטיס, אם אתה גם לא יודע מזה ביוס... חבל על הזמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגזמת, ברור שאני יודע מה זה ביוס,

דרך אגב אפשר להגיד שאני טכנאי מחשבים!

אבל בעניין האובר קלוק אשמך לפירוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...