פורסם 2008 ביולי 2817 שנים שלום לכולם,אבא שלי מעוניין לקנות את הנייד החדש של דל - Studio 17,עכשיו רצינו לדעת איפה ניתן יהיה לממש את האחריות בארץ במידה שיש תקלה, אם היא בכלל האחריות תקפה בארץ.וגם מה אתם אומרים על הלפטופ הנ"ל, שווה קנייה?
פורסם 2008 ביולי 2817 שנים הלפטופ הזה נירא לא רע ביכלל .המחיר שלו בחול ממש שווה ב 1600 דולר מקבלים מפרט ממש נחמד .T9300 , 320GB ,3GB,3650 , סוללה 9 תאים.הקשר לאחריות השאלה אם יש עליו אחריות בין לאומית, אם כן אז אתה ממש אותה אצל היבואן של DELL בארץ.
פורסם 2008 ביולי 2817 שנים השירות של דל בארץ היום זה דרך דל העולמית למעשה אתה מתקשר למספר חינמי שמביא את השיחה שלך למרכז תמיכה בדאבלין ששם עונים לך בעברית מנסים לפתור לך את הבעיה ואם לא הולך אז מפנים אותך למעבדה רשמית שלהם (מעבדות CPM)השאלה היא רק אם המחיר שהציעו לך בחול כולל אחריות בינ"לבכל אופן בקרוב מאוד הם ימכרו גם בארץ אז אולי כדאי לחכות קצתהסטודיו 15 כבר כאן.
פורסם 2008 ביולי 2817 שנים מחבר אבא שלי מעדיף בחו"ל, מכיוון שזה יוצא הרבה יותר זול.כשאני רוצה להזמין דרך האתר זה לא שואל אותי עם אני רוצה אחריות בינלאומית, איפה אני יכול לבחור??
פורסם 2008 ביולי 2817 שנים אבא שלי מעדיף בחו"ל, מכיוון שזה יוצא הרבה יותר זול.כשאני רוצה להזמין דרך האתר זה לא שואל אותי עם אני רוצה אחריות בינלאומית, איפה אני יכול לבחור??בדרך כלל אתה לא יכול לבחור. או שיש או שאין. ברוב הסדרות שאינן עסקיות אין אחריות בינלאומית אבל אתה צריך לבדוק ספציפית על הדגם הזה. מדובר בסדרה חדשה שאינה בארץ עדיין אז כמובן שגם יהיו בעיות במקרה של צורך בחלקי חילוף בזמן הקרוב. דרך אגב, סביר מאד להניח כי לא ניתן לרכוש דרך האתר של דל עם כרטיס אשראי שאינו אמריקאי, קח את זה בחשבון ותוודא את המדיניות שלהם בנושא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.