פורסם 2008 ביולי 2617 שנים אהלן חברים,רכשתי 2253BW לפני איזה שבועיים שלושה מבאג,והיום פתאום צץ לי פיקסל שרוף אחד די מעצבן במרכז המסך,מה אומרת האחריות בנושא?האם יש מצב להחלפה בחדש מטעם החברה או החנות?(אם נגיד קניתי לפני שעברו 21 יום, אך אין לי עדיין את האריזה)אני פשוט די בור בנושא, עד עכשיו מניסיון עם 8 מסכי סמסונג אף אחד לא עשה בעיות..תודה
פורסם 2008 ביולי 2717 שנים לא מחליפים על פיקסל אחד.1) תוודא שלא מדובר באבק/לכלוך.2) אולי זה פיקסל תקוע, שאפשר לשחרר ע"י תוכנה כמו JScreenfix (הרץ חיפוש).
פורסם 2008 ביולי 2717 שנים מחבר 1. לא..2. לא עזרה התוכנה :-\ יש עוד משהו אולי לעשוות?נראה כמו נקודה שקופה זאת כנראה שבאמת מדובר בפיקסל שרוף..עריכה-עוד פיקסל שרוף כרגע יש שניים,נראהלי נפלתי על איזה מסך משובשאז מה באמת אומרת האחריות כמה פיקסלים שרופים צריך כדי שיחליפו לחדש?
פורסם 2008 ביולי 2717 שנים תקווה לעוד פיקסל ואתה מסודר אגב, חלק מהחנויות נותנות אחריות של 0 פיקסלים מתים בחודש הראשון.. אז תמהר.
פורסם 2008 ביולי 2817 שנים ד"א פקסלים שרופים,יש תוכנה טובה לבדיקה שאני יכול להריץ בחנות לפני שאני קונה את המסך ?
פורסם 2008 ביולי 2817 שנים לא מחליפים על פיקסל אחד.1) תוודא שלא מדובר באבק/לכלוך.2) אולי זה פיקסל תקוע, שאפשר לשחרר ע"י תוכנה כמו JScreenfix (הרץ חיפוש).אם יש פיקסל אחד שרוף במיקום שהוא מאוד בולט לעין - לצורך עניין אמצע המסך אזחנות שמכדת את עצמה צריכה בהחלט צריכה להחליף, בייחוד במסך איכותי מתוצרת סמסונג שניקנה ממיטב כספך - אם אני לא טועה 1400 ש"ח.בכול מכשיר ובעיקר במכשירים חשמליים יש סיכוי לפגם בייצור והצרכן לא אמור לקוות לטוב כשהוא קונה מכשיר.
פורסם 2008 ביולי 2817 שנים אם יש פיקסל אחד שרוף במיקום שהוא מאוד בולט לעין - לצורך עניין אמצע המסך אזחנות שמכדת את עצמה צריכה בהחלט צריכה להחליף, בייחוד במסך איכותי מתוצרת סמסונג שניקנה ממיטב כספך - אם אני לא טועה 1400 ש"ח.בכול מכשיר ובעיקר במכשירים חשמליים יש סיכוי לפגם בייצור והצרכן לא אמור לקוות לטוב כשהוא קונה מכשיר.אפשר גם קצת מזה ?בכל מקרה, מה החנות תעשה ? תגלגל את כל ה 1400 ש"ח על עצמה, היא נדבנית ? אם האחריות של היבואן אומרת משהו, אין סיבה שהחנות תסבול מזה, שהלקוח ידע מה הוא קונה.ומה עם מסכי דל שעלו 3000 שקל ואף יותר ושם היתה מדיניות של 6 פיקסלים ומעלה ?
פורסם 2008 ביולי 2817 שנים אפשר גם קצת מזה ?בכל מקרה, מה החנות תעשה ? תגלגל את כל ה 1400 ש"ח על עצמה, היא נדבנית ? אם האחריות של היבואן אומרת משהו, אין סיבה שהחנות תסבול מזה, שהלקוח ידע מה הוא קונה.ומה עם מסכי דל שעלו 3000 שקל ואף יותר ושם היתה מדיניות של 6 פיקסלים ומעלה ?אם זה חנות גדולה אז היא יכולה להחזיר את זה לספק.הספק סופג 1400 ש"ח כי הוא היבואן הבלעדי של סמסונג ולכן זה חלק מהשרות שהוא נותן.ככה זה עובד.מה גם שהם לא מפסידים 1400 ש"ח כי זה לא העלות של זה וגם לך תידע אם הם לא מוכרים את זה אחר כך בהנחה.
פורסם 2008 ביולי 2917 שנים איכשהו כל פעם שמדברים על ענייני פיקסלים מתים ואחריות, תמיד יש מישהו שיביא את הביטוי "מיטב כספך". אולי נראה לאנשים שהם יותר צודקים אם הם משתמשים בביטוי הזה.בכל מקרה, כמו שאמרת, זה לא קשור לחנות בכלל, כי הכל עובר דרך היבואן. אם היבואן מסכים, סבבה לו. הוא לא חייב, כי מ-Samsung הוא לא יקבל שום זיכוי, כלומר הוא סופג את הנזק (גם אם זה נזק חלקי והוא מוכר את זה כמסך "מחודש").
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.