עבור לתוכן

D-Link DMP-HD610 USB Mp3 Player- 10GB ב600 שקל?

Featured Replies

פורסם

you go yoti

show them!

yoti?!

  • תגובות 45
  • צפיות 4.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
:P
פורסם

עפ"י תקנון חברת פנדה יכולות לקרות טעויות בעת הכנסת המחירים.

מה אתם אומרים על זה?

פורסם

תגיד להם שעל טעויות משלמים.

אם המצב היה הפוך אני בספק עם היו מבטלים לך ללא דמי ביטול

פורסם

יש לכם רעיונות איך לפנות אליהם? עד עכשיו הם לא עשו לי בעיות ,ודווקה פעם אחת נתנו לי החזר על זכרונות שרופים למרות שהאחריות לא מכסה את העניין הזה.

אבא שלי רוצה ללכת לבית דין לטביעות קטנות ,אני יודע שיש לנו 200 אחוז לניצחון במשפט, אבל כמו שאני מכיר את פנדה הם הולכים להוציא לנו את המיץ עד שנקבל את הנגן.

מה אתם אומרים?

פורסם

עפ"י תקנון חברת פנדה יכולות לקרות טעויות בעת הכנסת המחירים.

מה אתם אומרים על זה?

דיברתי איתך באיסיקיו

אם אתה רוצה תוותר להם, תצא פריאר.

כי החוק לצדך

אתה יכול לשלוח את זה לגדעון ריכר או לכל התורים הצרכנים האלה

פורסם

דיברתי איתך באיסיקיו

אם אתה רוצה תוותר להם, תצא פריאר.

כי החוק לצדך

אתה יכול לשלוח את זה לגדעון ריכר או לכל התורים הצרכנים האלה

אין לי שום כוונה לצאת מהעסק הזה פראייר.

עכשיו אני רוצה ייעוץ איך לפנות אליהם ולסגור את העניין בלי להיכנס לבית משפט וכל זה?

פורסם

תשלח לגדעון רייכר בערוץ 10 או לכלבוטק

פורסם

200 אחוז נצחון ? לא ממש ,

הסעיף על טעויות הקלדה זה לא דבר חדש , וזה בטח לא תקדים למקרים שקרו. בתכלס זה דיי הגיוני הטעויות האלו, הרי בינונו 99 אחוז שהדבר אכן נכתב כטעות ובתמימות, בתכלס אבל זה תלוי במצב - אתה יודע מתי בדיוק הופיע הנגן במחיר הנ"ל במחירון שלהם ? אם מדובר ביום בודד , אל תצא בהצהרות של 200 אחוז, אם מדובר בכמה ימים רצופים ומעלה - אפשר להיות יותר אופטימיים בכיוון של "200 אחוז", אבל שום דבר לא קרוב להיות בטוח, האם שילמת כבר כסף ? האם ירדו לך כבר תשלומים ? תהליך הזמנה בחנות כמו זאת שונה מאוד מקנייה בחנות רגילה (רוב מה שהחוק מכיר), ויכול מאוד להיות שביצוע הזמנה בלבד שעוד לא קיבלה אישור (האם קיבלת אישור עליה ?) אפילו לא קרוב למה שהחוק מדבר עליו. שאלה נוספת היא כמה זמן חשבת שאתה הולך לקבל את הנגן הזה במחיר הזה , אם זה מספר ימים - אפשר ללכת על כיוון של עוגמת נפש , אם זה יום אחד... נו , אתה כבר יודע איך זה נראה, (ד"א האם קראת את התקנון קנייה שלהם לפני שקנית ?)

פורסם

אני יודע עלי לפחות 3 ימים שהמוצר היה במחיר הלא נכון שלא. יכול להיות יותר, נוטה לכיוון ה-4, 5 ימים רצופים.

ההזמנה בוצעה, קיבלתי חשבונית על סך מחירו הלא נכון של המוצר בתוספת דמי משלוח, ורק כששלב ההזמנה הגיע לאישור חברת כרטיס האשראי פנדה גילו את הטכות ותיקנו אותה.

פורסם

אם כך זה מצב כבר יותר מבטיח , אבל כמה זמן חיכית ?

פורסם

יום.

פורסם

דעה אישית שלי,לפי הנתונים - אין לך הרבה סיכוי , טעות הקלדה זה לא דבר חדש של המאה העשרים ואחת (יש פירסומות,עיתונים,קטלוגים) וסביר להניח שיש לזה היסטוריה ותקדימים בכמות של מאות אלפים סביב העולם ככה שגורם שיווקי יודע איך להמנע ממקרה כזה מבחינת החוק , אנשים לא טמבלים. אם תלך על מאבק עם החנות ונגיד שתזכה אז גם תוכל לצאת במצב של פיצוי סימלי בלבד - לא רק קבלת המוצר במחיר הנ"ל (או) + פיצוי.

בכל מקרה מה שלא תעשה - שיהיה לך בהצלחה :)

פורסם

ice2k, אל תהיה כל כך בטוח.

עפ"י החוק, המחיר המוצג בשעת הרכישה הוא המחיר שעל הלקוח לשלם, ולא אגורה אחת יותר וזה תקף גם (במיוחד) לגבי טעויות הקלדה.

כמו שעופר אמר, על טעויות משלמים.

יתרה מזאת, הוא קיבל אישור על ההזמנה - לדבר הזה יש תוקף משפטי מכיוון שזהו מסמך לפיו פנדה מאשרים שהם מסכימים למלא את צידם בעסקה (קרי, לספק את הסחורה הנקובה במחיר הנקוב, תוך הזמן הנקוב) - דבר שהם לא עשו.

לגבי התשלום אני לא יודע, אבל אני מניח שהעסקה נכנסת לתוקפה מרגע שחברת האשראי רושמת את העסקה אצלה, ולא מרגע שהכסף יורד מהחשבון שלו.

yot, אני ממליץ לך לפנות בהקדם לרשות להגנת הצרכן בטלפון 03-5604671, יש לך קייס ברור.

פורסם

אני לא יודע איך הגעת למסקנה שאני "כל כך בטוח" , ע"פ החוק אני יכול לתבוע אותך על הוצאת דיבה ופגיעה בשמי ... ;)

עכשיו ברצינות , אני לא יודע איך אתה מכיר את החוק , אבל החוק הוא לא כלכך פשוטו כמשמעו , והוא לא כלכך חצי משפט על כל דבר, אני בטוח שלא אני ולא אתה ולא הרוכש כאן הם עורכי דין - אז לצאת בהצהרות כאלו זאת טעות ברורה ,ןאת זה אתה יודע בעיקר אחרי שעברת מספר נסיונות משפטיים, אתה עוד תתפלא לגלות במשך החיים שלך מה עורכי דין מסוגלים לעשות - בכל כיוון. אז לפני שאתה מריץ בן אדם להוציא זמן ומשאבים על סמך הסקות מסקנות פשוטה - כדאי שיראה את התמונה במלואה , לא כל הוורוד וורוד הוא , וכדאי שיעשה את שיקול הדעת המלא לפי דעתו, ולא בגלל שכמה חברה בפורום דירבנו אותו (למרות שדי בצדק לדעתי) לנקוט בצעדים משפטיים למרות שחצי מהם לא היו בכלל מתעסקים בעניין אם היה קורה להם.

אז כל מה שעשיתי זה להשלים לו את התמונה , ותאמין לי שבצדק.

לגבי המלצה לפנות לרשות להגנת הצרכן בטלפון , זה כבר צעד הרבה יותר ריאלי ונבון ואף מומלץ , וגם אני מצטרף להמלצה זאת , להם יש גם נסיון וגם ידע משפטי רב , למרות ש100 אחוז במיקרים אלו - אף פעם לא קיים , הכל תלוי בעורך הדין של הצד השני.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים