עבור לתוכן

מונטוינה ואחריות

Featured Replies

פורסם

- המדיניות הרשמית היא שאחריות בינלאומית תופסת רק למחשבים מהקטגוריה העסקית, לדגמי Pavilion אין אחריות בינ"ל רשמית. אבל:

- אם הדגם משווק בארץ בגירסה כזאת או אחרת אז בדר"כ הולכים לקראת הלקוח, וניתן לקבל שירות עבור חלפים ועבודה במסגרת האחריות.

- לא ניתן להרחיב אחריות בארץ על דגם מחו"ל גם אם הוא משווק בארץ.

כך שמסתבר פה בעצם מדיניות רשמית ומדיניות בפועל של "הלקוח תמיד צודק" במידה מסויימת.

תודה על האינפורמציה, חסכת לי עוד ניג'וסים מול HP :)

דרך אגב, קיבלתי שירות מאד טוב מ-HP בארץ כמה פעמים אבל מעולם לא היה לי מחשב שלהם מסדרות שאינן עסקיות. אני בהחלט לא מחכה בקוצר רוח לגלות את ההבדלים. בארה"ב וגם בארץ הם ידועים כנותני שירות די רע אבל אני בוחרת להיות אופטימית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים