פורסם 2008 ביולי 1617 שנים שלום. יש לי בעיה באינטרנט כבר מלא זמן ואני פשוט מתחיל להשתגע מזה ! יש לי 1.5 מגה של בזק. כל יום, קבוע האינטרנט מתנתק (לא כל היום אבל כמה פעמים ביום.. ), אני צריך להכנס ללוח הבקרה ובחיבורי רשת לעשות "תיקון", לפעמים זה לא עובד אז אני צריך לנתק כבלים מהראוטר ולפעמים אני פשוט צריך לחכות איזה שעתיים עד שזה חוזר בקשר לפינגים, מאז הבעיה הזאת עם ההתנתקויות הפינגים שלי במשחקי רשת פשוט עצומים ( פעם הם היו מעולים).. משחקים שאני מנסה ומעיפים אותי תמיד : AmericasArmy Counter strike Enemy Territory כבר נמאס לי, בבקשה אני חייב עזרה.
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים מחבר אוף אני כבר עייף מלחפש תשובותדיברתי עם בזק כל היום בסוף כלום לא עזרהם הציעו לעשות פירמוט
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים איך אתה מחובר לאינטרנט? נתב? מודם? איזה מודם\נתב?לאיזה ספק אתה מחובר?האם עשית סריקה לרוגלות במחשב שלך?
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים מחבר אני מחובר לבזקיש לי ראוטר של אדימקס ומודם של Aztechאני כל הזמן עושה סריקות.הם ביקשו ממני לעשות trace למשחקים, עשיתי ואז הם אמרו שהטרייסים שלי מעולים והם לא מבינים למה יש לי בעיות, אז הציעו לחבר את המחשב שלי למודם ישירות, עעשיתי את זה אבל האינטרנט לא עבד,אז הם אמרו שפשוט אני אפרמט ואין להם עוד מה להציע
פורסם 2008 ביולי 1717 שנים אתה יודע שחיבור של המודם ישירות למחשב מצריך התקשרות עם חייגן? : צריך לפטר במקום את מי שאמר לך לפרמט.
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים שלום. יש לי בעיה באינטרנט כבר מלא זמן ואני פשוט מתחיל להשתגע מזה ! יש לי 1.5 מגה של בזק. כל יום, קבוע האינטרנט מתנתק (לא כל היום אבל כמה פעמים ביום.. ), אני צריך להכנס ללוח הבקרה ובחיבורי רשת לעשות "תיקון", לפעמים זה לא עובד אז אני צריך לנתק כבלים מהראוטר ולפעמים אני פשוט צריך לחכות איזה שעתיים עד שזה חוזר בקשר לפינגים, מאז הבעיה הזאת עם ההתנתקויות הפינגים שלי במשחקי רשת פשוט עצומים ( פעם הם היו מעולים).. משחקים שאני מנסה ומעיפים אותי תמיד : AmericasArmy Counter strike Enemy Territory כבר נמאס לי, בבקשה אני חייב עזרה. לפי החלק הראשון של התיאור שלך, יש לך בעיה בראוטר/כ.רשת/מ.הפעלה (דרייברים וכו'), אין שום קשר לבזק... כדי לפתור זאת אתה צריך קודם כל למצוא איכן מקור הבעיה בדיוק. לגבי הפינגים, אחרי שתפתור את הבעיה הקודמת, תחזור לפורום... אני מחובר לבזק יש לי ראוטר של אדימקס ומודם של Aztech אני כל הזמן עושה סריקות. הם ביקשו ממני לעשות trace למשחקים, עשיתי ואז הם אמרו שהטרייסים שלי מעולים והם לא מבינים למה יש לי בעיות, אז הציעו לחבר את המחשב שלי למודם ישירות, עעשיתי את זה אבל האינטרנט לא עבד, אז הם אמרו שפשוט אני אפרמט ואין להם עוד מה להציע נראה לי הזוי שתומך יאמר לך לחבר ישירות מודם למחשב ולא יעשה לך חייגן, ועוד אח"כ יציע לך לפרמט... אלא אם כן הוא עשה איתך חייגן ולא הצלחת להתחבר (מה שיכול לממקד את מקור הבעיה במחשב/כ.רשת*)... (*מחשב- FW, דרייברים, מ.הפעלה, כ.רשת -חומרה פגומה.)
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים מחבר הוא לא אמר כלום על חייגן.. הוא פשוט אמר לחבר את המחשב שלמודם,בקיצור היום אני לוקח את המחשב לחבר שלי, אנחנו מתחברים לאינטרנט אצלו לבדוק אם יש בעיה,ואני גם מפרמט באותה הזדמנות,אחר כך אני אגיע הביתה, אני אתקין חייגן במחשב ואני אחבר את המחשב למודם ישירות אני אכתוב פה תוצאות..
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים טוב ברור מפה שאין לך בעיה בחלונות שמצריכה פירמוט\התקנה מחדש.בשביל להשתמש במודם כמו שאמרו צריך להתקין חייגן, במצב הנוכחי הנתב שלך משתמש בחייגן ומחבר את המחשבים לאינטרנט.אני קצת בספק אם איש התמיכה יודע את השרת כתובת השרת של המשחק וגם אתה בשביל לעשות tracert.אבל בכל מקרה בעית לאגים במשחקים יכולים לנבוע מעוד דברים מלבד קשר לשרת.האם מישהו אצלכם משתמש שתוכנות שיתוף קבצים?
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים מחבר כן, אבל הכל סגור כשאני משחק, דרך אגב, לקחתי את המחשב לחבר שלי, פרמטנו, התחברנו לאינטרנט שלו והפינגים במחשב שלי היו מעולים זה אומר שהבעיה אצל בזק נכון ?
פורסם 2008 ביולי 1917 שנים אתה עדיין רחוק מלהסיק שזה בזק...אתה לא עושה מה שהומלץ לך כדי לעלות על מקור הבעיה, זה קשה כך לעזור לך...
פורסם 2008 ביולי 2017 שנים מחבר חיברתי את המחשב שלי ישירות למודם, התקנתי חייגן במחשב והופ! הפינגים מעולים מה זה אומר ?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.