פורסם 2008 ביולי 1017 שנים יש לי ראוטר של siemens, כזה שמקבלים מבזקסטור...יש לי גם טלפון אלחוטי דיגיטלי של Uniden.הבעיה היא שבכל פעם שמתקשרים אליי לבית האינטרנט מתנתק...יש למישהו מושג למה זה קורה? אולי משהו בהגדרות?Aviko
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים הבעיה היא ששתי הטכנולוגיות שלהם (802.11G ו DECT) מתנגשות בגלל שהם משדרים באותו טווח תדרים של 2.4 ג'יגהרץ.אתה יכול לנסות לשנות את תדר השידור מערוץ 6 ל11 ולנסות להרחיק את הנייד מהמודם במקביל.את התדר אתה משנה בממשק שלוwirelesschannel בתוך basic settings
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים זה יכול באותה מידה להיות פילטר ADSL בעייתי, הוא לא אמר אם מתנתק לו האינטרנט (לחלוטין, בכל המחשבים, גם הקוויים)או הרשת האלחוטית בלבד.
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים יכול להיות שיש לך קו טלפון בלי פילטר בבית? זה רוב הסיכויים שמפה נוצרת הבעיה.
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים מצטער לאכזב את כולכם אבל לי קרתה בדיוק אותה בעייה ואני אפילו לא השתמשתי באינטרנט האלחוטי, אלא בקוויניסיתי כבר את כל ההצעות שלכם וגם הבאתי טכנאי של בזק ושום דבר לא עזר, כרגע אין שום פתרון ממש.
פורסם 2008 ביולי 1017 שנים העובדה שאצלך זה קרה, ואצלך טכנאי מסויים של בזק לא מצא פתרון, לא אומרת שזה אותו המקרה וגם אצל אבי לא יימצא פתרון זה ממש לא נכון לצאת מנקודת הנחה כזו. כרגע עדיין אין לנו בכלל מידע אם מדובר בהתנגשות של תדרים אלחוטיים (בין הטלפון האלחוטי לנתב האלחוטי) או אם מדובר בהפרעות על קו ה ADSL כתוצאה מצלצול הטלפון וחוסר בפילטרים בבית (או פילטר פגום) או משהו עמוק מזה שמערב מרכזיה בבית, או אזעקות וכו'. אין לנו את המידע הזה, כי אבי עדיין לא סיפק אותו. (אולי מישהו התקשר אליו ומדבר איתו עד עכשיו... ) בנוסף, מוקד התמיכה הטכנית של בזק (1800-340-340) פותר מאות (אם לא אלפי) מקרים כמו שלך (ניתוקים בקו) יום יום, אז אתה לא יכול לבוא ולומר: "חברה, אצלי לא מצאו את הבעיה, אז זה אומר שאין פתרון" תחשוב על זה
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים כשאמרתי שאין ממש פתרון התכוונתי שלי אין פתרון, ובנושא התדרים, יש שני תדרים שבהם הטלפון הזה יכול להשתמש ואצלי הוא משתמש בתדר שלא זהה לתדר של הנתב, ובכלל, אני לא משתמש ברשת אלחוטית, וגם בדקנו את כל הפילטרים בבית, בכל אופן, לי אין פתרון כרגע.
פורסם 2008 ביולי 1117 שנים mich4el, על מה בשם כל מה קדוש אתה מדבר?אם אין לך מה להוסיף לדיון, אנא ממך - אל תגיב.בכל מקרה, אם הטלפון משתק את הקו כל פעם שמתקשרים, כדאי לנסות לשים פילטר על פילטר. הפילטרים הם לא משהו מושלם והם מזדקנים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.