עזרה עם ה IPOD החדש... - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה עם ה IPOD החדש...


sdfod

Recommended Posts

היי חברה.. זאת הפעם הראשונה שלי פה אחרי שקראתי את המלצותיכם/ביקורותיכם על האייפוד וקניתי אותו בגללכם..

כרגע ישלי את האייפוד החדש דגם ה 15GB... תאמינו לי הוא מהםם... רק ש.....

האם אפשר להסתדר עם משהו כמו 4000 שירים באותה ספרייה ????

נכון שאפשר לעשותPLAYLISTS אך בכל זאת כל השירים ימוקמו באותה ספריית אם !!

האם יש דרך ליצור ספריות בתוך האייפוד (הכוונה לספריות שניתן להיכנס אליהן דרך האייפוד ולא לסתם שימוש כקשיח נייד) ??

האם ניתן לכנן ספריות, הכוונה לספריה בתוך אחרת או ל PLAYLIST בתוך אחר ???????

או בכלל, מה המלצותיכם לגבי ניהול מס' כזה גדול של שירים ??

ב MUSICMATCH אין הרבה אפשרויות לעומת ה EPHPOD למרות שאין עדיין גרסת EPHPOD לאייפודים החדשים !

בבקשה תעזרו לי........ אני לא מכיר אנשים שיש להם אייפודים ואתם תקוותי היחידה D:

מחכה לתגובותיכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי כלכך מה הבעייה שלך חוץ מיזה שיש בעייה , אבל הבנתי בערך :)

אז דבר ראשון כבר הוזכר שאין אפשרות לעשות רשימה בתוך רשימה.

בכל מקרה הרעיון הכללי דווקא של האייפוד הוא שימוש במוזיקה חוקית , חוקית כמעט תמיד תהיה בעלת טאגים מסודרים ונכונים, ככה שאתה מחפש משהו לפי הזמר/אלבום/שיר או סוג , בעצם בדיוק מה שקורה בסיפריית הדיסקים שלך ("מדפדף") , אבל כיוון שבישראל המרחק מאוסף חוקי מלא על האייפוד למציאות הוא רחוק מאוד, ולכן זה בעייתי. בכל מקרה כל מה שאתה יכול לעשות זה ליצור פלייליסטים, זה דווקא עובד מצויין ומאוד נוח. עכשיו אני עובד עם אפפוד , לא יודע מה עם מיוזיק מטצ' , בעיקרון אני עושה רשימות בווינאמפ ומכניס את כולם בעזרת אפפוד, אם היה אפשר לעשות רשימה בתוך רשימה (וזה לא דבר מסובך לעשייה , כנראה אין לזה מספיק דרישה - כנראה אנשים משתמשים בטאגים) אז זה היה יכול לעזור למיין את הרשימות , בתכלס בעזרת הגלגלת זה לא כזה נורא , במקום להכניס את כל האלבומים של הפיקסיס למחיצת אם אחת , הפלייליסטים שלהם פשוט נמצאים ברשימה אחד אחרי השני ברצף , עכשיו - לא נגרעת לך מהירות הדיפדוף (בזכות הגלגלת הרגישה) , וזה נכון שנוצרים לך הרבה הרבה יותר רשימות בדיפדוף אחד - אבל גם ככה אם תמיין זה לא שישארו לך מעט רשימות גם ככה (4000 שירים - זוכר?) אז אין כאן מה לחסוך מקום לעיין , לגבי מיון תוכל להשתמש בראש היהודי שלך - לדוגמא - אם אתה רוצה שכל האלבומים של שנות ה 70 יהיהו לך ביחד - אז תוסיף "80" או "8" בתחילת השם של כל רשימה , אם אתה רוצה שכל אלבומי הרוק יהיהו לך ביחד תוביף "R" , ולמעשה תוכל להמציא אות או צירוף קצר לכל סוג מיון שתרצה וככה תוכל לחסוך את המחיצה הפנימית שלא קיימת באייפוד..

מקווה שהבנת בהצלחה...

(ד"א ניסית את גרסת הבטא האחרונה של אפפוד ? ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת חיסרון קצת מעצבן שאי אפשר למיין בנגן עצמו (בדיסק קשיח עצמו) לפי תיקיות...ניסיתי והוא פשוט לא קלט את השירים האחרים בנגן אשר הועברו... :-\

תהנה, ותיזהר לא להפיל/לשרוט/ :o /להתעלל בו... ;D מהמם כפי שנאמר. :smoke:

ice2k, זו גם דרך, אך דרך ephpod - התוכנה הופכת את השם של השיר למספר (לא את הID TAG), וזה דיי סיבוך לעבור שיר שיר ולשנות בו את השיר כך שזה לא ממש אפקטיבי. :P (נראה לי שבהתחלה כאשר כתבת את התגובה לא ממש הבנת את ה"בעייה" שלו...בגלל זה רשמת הרבה.. ;) ).

יום נפלא !

(סיימתי מתכונת בספרות, זה משהו - לא? :jump: )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש דבר אחד שאני לא מבין...

אם אני מעביר בתיקיות מסודרות לתוך האיפוד הוא לא קולט אותם כתיקיות?

כלומר אי אפשר לעבור מתיקייה לתיקייה ולנגן?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בונא זה ממש גרועה

אני חשבתי שכל מה שיפה זה שאתה מעביר בקלוט תיקיות שלמות ואפשר לדפדף בתוך המכשיר בין התיקיות ונגן רק תיקיה ספציפית בלי הרבה סיבוכים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שבי - לא הבנת טוב , אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהבן אדם כבר הבין שאי אפשר סתם להעתיק קבצים והנגן כבר ינגן אותם אלא צריך להעביר את המוזיקה דרך תוכנה (מה שבעיקרון,TAZOK, לוקח עוד 4 שניות עד שהתוכנה עולה :).

עכשיו בתכלס הכל אותו הדבר רק שבא במונחי אייפוד: ספרייה =רשימת השמעה , זה הכל , החסרון - אי אפשר לעשות רשימה בתוך רשימה , נורא , בתכלס , זה ממש לא וכבר הוסבר למה , אבל זה עדיין חבל שאי אפשר לעשות את זה אם רק כל המשתמשים היו צועקים על זה היה עוזר (כרגע זה הנגן אמ פי הכי נמכר בעולם - אז לא חסרים לקוחות).

וכל העסק קיים בצורה כזאת, בין היתר, כדי למנוע פירטיות - לא רצתה לייצר מכשיר שיאפשר לעשות את הפירטיות קלה יותר (כמו שרוב הישראלים רוצים), ולכן שינתה קצת את עקרון העבודה , כולל חסימה של העלאת שירים מהאייפוד למחשב (חסימה ש"נפרצה" בדיוק תוך חודש) ובכלל לקיחת צעד אחד קדימה את כל נושא השימוש בטאגים (שוב כהנחה שהמוזיקה שלך חוקית).

וTAZOK - לאנשים כמוך שקשה להם להפרד מהממשק של מייקרוסופט יש תוכנה בשם XPLAY שנראית בדיוק - אבל בדיוק כמו האקספלורר הרגיל , כל רשימה זה מחיצה וכל פריט ברשימה זה קובץ ואתה מסדר את זה איך שבראש שלך (כולל גרירה והכל).. עכשיו כמובן קיים הקטע המסובך של ללחוץ פעמיים על האייקון שלה - אבל אני מאמין שכשתראה אותה - דיי תאהב אותה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...