פורסם 2003 במאי 2023 שנים יש לי מעבד פנטיום 3 ישן שנישאר לי עדיין ואני חושב שהוא גם עובד...אז ככה איזה לוח כדי לי ליקנות כדי לעשות עליו oc?????
פורסם 2003 במאי 2023 שנים מחבר זה בשביל האתר... ואו לכל תחרות oc אחרת... חבל לי לעשות את זה על p4 2000 mhz נכון.... ???!!! :nono:
פורסם 2003 במאי 2123 שנים זה בשביל האתר... ואו לכל תחרות oc אחרת... חבל לי לעשות את זה על p4 2000 mhz נכון.... ???!!! :nono: ממש לא!! תבצע OC על ה-P4 2000MHZ. אם תעשה אותו נכון תוכל להגדיל את הביצועים שלו בהרבה...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.