עבור לתוכן

האם היחס שקיבלתי בחנות זו עילה לתלונה ואם כן אז איך?

Featured Replies

פורסם

לפי דעתי שכח מהאירוע ,אותו מנהל סתם פוץ נפוח ,אין מה להתייחס לאנשים כאלה .

אל תקח ללב ,כי אם תעשה ככה אתה סתם תתעצבן וחבל על העצבים ועל הזמן שלך,במדינה כמו שלנו אם האנשים שמאכלסים אותה צריך לדעת להבליג.

ואל טטעו אני לרגע לא מצדיק את המנהל ,אני חושב שהוא התנהג בטיפשות ,כי בהתנהלות כזאת אתה מפסיק הרבה לקוחות.

את כל זה אני אומר לך בתור מישהו שהוא מוכר ,שצריך כל יום להתעסק עם כל סוגי האנשים ולא חסרים אנשים כאלה שמגיעים שחושבים

שהם אלוהים ושמגיע להם הכל,רק בגלל שהם לקוחות עיסקיים שלנו ,זה יכול להגיע למצב שאתה מקבל בתור מוכר יחס מזלזל כאילו אתה

שפחה שלו ,פשוט מבליגים ,חבל על העצבים.

יום טוב לכולם :xyxthumbs:

  • תגובות 36
  • צפיות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני דווקא חושב שיש עילה לתביעה , מדובר פה בעוגמת נפש .

אם אותו מנהל היה אומר לטכנאי בשקט בלי שאף אחד ישמע , אז אי אפשר להתלונן

אבל אותו מנהל בייש אותו לפני כולם , וגרם לו צער רב .

פורסם

דיי כבר עם השטויות.

למה צריך לתקוע את המילה "תביעה" בכל מקום?! (ו chymes, אני יודע שלא לזה התכוונת).

זה ממש, אבל ממש מעצבן (ומגעיל).

בנוגע לעניין-

אני מסכים עם זה שזה פשוט לא בסדר.

גם 3000 שקל זה לא בדיוק גרושים, לא צריך להגזים. תור זה תור ובטח שזה חוצפה להגיד את זה כמוש זה נאמר.

האם זה מובן במידה מסויימת? כן. האם זה צודק? לא.

מה יש לעשות? לא הרבה, פרט לאולי לפרסם את המקרה וכמו שכבר אמרו פה, לשלוח להם מכתב (אנחנו באמת כל כך מכורים כבר לאינטרנט ששכחנו מה זה מכתב רגיל, אפשר לעשות את זה מדי פעם וזה לא כזה נורא :lol:).

שיהיה בהצלחה ואאחל לך חווית קניה (או תיקון) טובה יותר פעם הבאה. :xyxthumbs:

פורסם

אני התכוונתי להגיד שלפי דעתי יש קייס לתביעה

אבל בתכלס גם אם הוא יזוכה , זה לא שווה את הטרחה של תביעה .

אכן מכתב זה רעיון טוב ...

פורסם
  • מחבר

שלחתי תלונה דרך אמון הציבור. אני לא רוצה מהם שום פיצוי. אני רק רוצה שהתלונה תגיע דרך גוף כלשהו ככה שהם לא יוכלו להתעלם ויהיו חייבים להגיב.

פורסם

כל עורכי הדין המדופלמים כאן יכולים להרגע.

הדרך הכי טובה להעניש ארגונים כאלה היא דרך הכיס. לא לקנות שם יותר.

הבעיה היא שהמודעות הצרכנית בישראל שואפת לאפס.

פורסם

כל עורכי הדין המדופלמים כאן יכולים להרגע.

הדרך הכי טובה להעניש ארגונים כאלה היא דרך הכיס. לא לקנות שם יותר.

הבעיה היא שהמודעות הצרכנית בישראל שואפת לאפס.

יופי אין כמו קלישאה כדי לסיים דיון ::)...

מה זה לא לקנות שם יותר? הוא כבר שם ת'3000 שקל שלו...

המודעות הצרכנית פה שואפת ל-0 , אבל בכיוון ההפוך - כל אחד פה חושב שהמוכר זה העבד האישי שלוולו לכמה דקות (שבסופן הוא אולי לא יקנה דבר)

אנשים פה מתייחסים בחוסר נימוס טוטאלי ובאים עם הנחת עבודה שהמוכר הולך לעבוד עליהם... כאילו שאין למוכר ולקונה אינטרס משותף (לחברה צרכנית חולנית בר קיימא - אבל זה כבר חורג מגבולות הדיון :P)

אם תתייחס בארה"ב\קנדה ככה למוכר, ב- K MART למשל, אפילו אם זה מהגר שחי על משכורות רעב , יפגישו אותך עם כמה מאבטחים נחמדים. אבל אף אחד לא מתייחס ככה למוכרים שם - להיפך, הקונים מנסים להיות נחמדים ככל האפשר כלפי המוכרים (וכמובן שהמוכרים אליהם), כך גם במקרה של נותני שירות, תמיכה טכנית וכו'.. זה עניין של תרבות.

אבל בכל אופן, בואו לא נסטה יותר מדי מהנושא - המוכר היה ARSEHOLE לא קטן, ואתה סתם קטנוני.

אוקצור - suck it up n deal with it -- אל תשכח שזה ישראל פה ;)

פורסם

כנס להרים ולתפוז וספר את הסיפור. זה ישפיע על האנשים הרלוונטים.

ת'אמת נכנסתי לפני שבועיים לסניף שלהם בגנ"ש כדי לחפש אופניים מתקפלים והשירות היה בסדר.

אני קונה בחנות של ג'יאנט בפולג נתניה, כבר 4 זוגות ואני די מרוצה גם מהשירות וגם מהמחיר (יחסית).

פורסם

כל עורכי הדין המדופלמים כאן יכולים להרגע.

הדרך הכי טובה להעניש ארגונים כאלה היא דרך הכיס. לא לקנות שם יותר.

הבעיה היא שהמודעות הצרכנית בישראל שואפת לאפס.

איך זה יעזור לו? הוא כבר שילם את ה-3000 שקל על האופניים ועכשיו מגיעה לו שנה תחזוקה חינןם. אם הוא יפסיק ללכת לחנות הם לא יפסידו שום דבר, הוא יפסיד את השנה תחזוקה שמגיעה לו.

אופניים זה משהו שקונים לכמה שנים, זה לא שיש לו עוד הרבה מה לקנות שם...

פורסם

איך זה יעזור לו? הוא כבר שילם את ה-3000 שקל על האופניים ועכשיו מגיעה לו שנה תחזוקה חינןם. אם הוא יפסיק ללכת לחנות הם לא יפסידו שום דבר, הוא יפסיד את השנה תחזוקה שמגיעה לו.

אופניים זה משהו שקונים לכמה שנים, זה לא שיש לו עוד הרבה מה לקנות שם...

למה הפסיד ? שילך לטפל בחנות בא נקנו האופניים.

פורסם

קראת בכלל לאיזו תגובה הגבתי?

פורסם

איו מה לעשות ותפסיקו להתלונן שמו ילדות קטנות, יופי אז השפילו אותך, אין מה לעשות

אני רוצה לקוחות כמוך כל יום שברגע שעושים משהו שלא לדעתם אז הם משתגעים...

ד.א, היחס בCTC בחשמונאים לא משהו כבר הרבה זמן... (בכל הרחוב)

פורסם

למה לבזבז זמן ועצבים על איזה "מנהל" לא חכם במיוחד?

להבא:ברומא תהיה רומאי ובישראל תהיה "ישראלי"

המנהל צעק? אתה תצעק עליו בחזרה !

בלי רגשי נחיתות אחרת ימחצו אותך בארץ הזאת.

פורסם

קראת בכלל לאיזו תגובה הגבתי?

כן, ואתה ?

הןא קנה ב -X טיפל ב-Y ולא אהב שם (Y) את השרות, שיחזור ל-X, את הזכות לשרות הוא לא איבד.

אין מה לעשות, צריך להצביע ברגלים

לא מוצא חן בעינך המחיר ?

לא מוצא חן בעינך השרות ?

לא מתאים לך שאין שם חנייה ?

אתה לא קונה אם בלונדה בבקיני לא יושבת בדלפק הכניסה ?

תצביע ברגליים !

פורסם

ההצעה של ראול הייתה שיפסיק לקנות אצלהם. אני הבנתי את זה כלהפסיק לבוא לחנות (מה זה משנה איזה סניף כל הרווחים הולכים לאותו אדם בסוף), ואז הוא פשוט מאבד את התחזוקה חינם שמגיעה לו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים