פורסם 2008 ביוני 1217 שנים לפי דעתי שכח מהאירוע ,אותו מנהל סתם פוץ נפוח ,אין מה להתייחס לאנשים כאלה . אל תקח ללב ,כי אם תעשה ככה אתה סתם תתעצבן וחבל על העצבים ועל הזמן שלך,במדינה כמו שלנו אם האנשים שמאכלסים אותה צריך לדעת להבליג. ואל טטעו אני לרגע לא מצדיק את המנהל ,אני חושב שהוא התנהג בטיפשות ,כי בהתנהלות כזאת אתה מפסיק הרבה לקוחות. את כל זה אני אומר לך בתור מישהו שהוא מוכר ,שצריך כל יום להתעסק עם כל סוגי האנשים ולא חסרים אנשים כאלה שמגיעים שחושבים שהם אלוהים ושמגיע להם הכל,רק בגלל שהם לקוחות עיסקיים שלנו ,זה יכול להגיע למצב שאתה מקבל בתור מוכר יחס מזלזל כאילו אתה שפחה שלו ,פשוט מבליגים ,חבל על העצבים. יום טוב לכולם
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים אני דווקא חושב שיש עילה לתביעה , מדובר פה בעוגמת נפש .אם אותו מנהל היה אומר לטכנאי בשקט בלי שאף אחד ישמע , אז אי אפשר להתלונן אבל אותו מנהל בייש אותו לפני כולם , וגרם לו צער רב .
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים דיי כבר עם השטויות. למה צריך לתקוע את המילה "תביעה" בכל מקום?! (ו chymes, אני יודע שלא לזה התכוונת). זה ממש, אבל ממש מעצבן (ומגעיל). בנוגע לעניין- אני מסכים עם זה שזה פשוט לא בסדר. גם 3000 שקל זה לא בדיוק גרושים, לא צריך להגזים. תור זה תור ובטח שזה חוצפה להגיד את זה כמוש זה נאמר. האם זה מובן במידה מסויימת? כן. האם זה צודק? לא. מה יש לעשות? לא הרבה, פרט לאולי לפרסם את המקרה וכמו שכבר אמרו פה, לשלוח להם מכתב (אנחנו באמת כל כך מכורים כבר לאינטרנט ששכחנו מה זה מכתב רגיל, אפשר לעשות את זה מדי פעם וזה לא כזה נורא ). שיהיה בהצלחה ואאחל לך חווית קניה (או תיקון) טובה יותר פעם הבאה.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים אני התכוונתי להגיד שלפי דעתי יש קייס לתביעה אבל בתכלס גם אם הוא יזוכה , זה לא שווה את הטרחה של תביעה . אכן מכתב זה רעיון טוב ...
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים מחבר שלחתי תלונה דרך אמון הציבור. אני לא רוצה מהם שום פיצוי. אני רק רוצה שהתלונה תגיע דרך גוף כלשהו ככה שהם לא יוכלו להתעלם ויהיו חייבים להגיב.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים כל עורכי הדין המדופלמים כאן יכולים להרגע.הדרך הכי טובה להעניש ארגונים כאלה היא דרך הכיס. לא לקנות שם יותר.הבעיה היא שהמודעות הצרכנית בישראל שואפת לאפס.
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים כל עורכי הדין המדופלמים כאן יכולים להרגע. הדרך הכי טובה להעניש ארגונים כאלה היא דרך הכיס. לא לקנות שם יותר. הבעיה היא שהמודעות הצרכנית בישראל שואפת לאפס. יופי אין כמו קלישאה כדי לסיים דיון :... מה זה לא לקנות שם יותר? הוא כבר שם ת'3000 שקל שלו... המודעות הצרכנית פה שואפת ל-0 , אבל בכיוון ההפוך - כל אחד פה חושב שהמוכר זה העבד האישי שלוולו לכמה דקות (שבסופן הוא אולי לא יקנה דבר) אנשים פה מתייחסים בחוסר נימוס טוטאלי ובאים עם הנחת עבודה שהמוכר הולך לעבוד עליהם... כאילו שאין למוכר ולקונה אינטרס משותף (לחברה צרכנית חולנית בר קיימא - אבל זה כבר חורג מגבולות הדיון ) אם תתייחס בארה"ב\קנדה ככה למוכר, ב- K MART למשל, אפילו אם זה מהגר שחי על משכורות רעב , יפגישו אותך עם כמה מאבטחים נחמדים. אבל אף אחד לא מתייחס ככה למוכרים שם - להיפך, הקונים מנסים להיות נחמדים ככל האפשר כלפי המוכרים (וכמובן שהמוכרים אליהם), כך גם במקרה של נותני שירות, תמיכה טכנית וכו'.. זה עניין של תרבות. אבל בכל אופן, בואו לא נסטה יותר מדי מהנושא - המוכר היה ARSEHOLE לא קטן, ואתה סתם קטנוני. אוקצור - suck it up n deal with it -- אל תשכח שזה ישראל פה
פורסם 2008 ביוני 1217 שנים כנס להרים ולתפוז וספר את הסיפור. זה ישפיע על האנשים הרלוונטים.ת'אמת נכנסתי לפני שבועיים לסניף שלהם בגנ"ש כדי לחפש אופניים מתקפלים והשירות היה בסדר.אני קונה בחנות של ג'יאנט בפולג נתניה, כבר 4 זוגות ואני די מרוצה גם מהשירות וגם מהמחיר (יחסית).
פורסם 2008 ביוני 1317 שנים כל עורכי הדין המדופלמים כאן יכולים להרגע.הדרך הכי טובה להעניש ארגונים כאלה היא דרך הכיס. לא לקנות שם יותר.הבעיה היא שהמודעות הצרכנית בישראל שואפת לאפס.איך זה יעזור לו? הוא כבר שילם את ה-3000 שקל על האופניים ועכשיו מגיעה לו שנה תחזוקה חינןם. אם הוא יפסיק ללכת לחנות הם לא יפסידו שום דבר, הוא יפסיד את השנה תחזוקה שמגיעה לו.אופניים זה משהו שקונים לכמה שנים, זה לא שיש לו עוד הרבה מה לקנות שם...
פורסם 2008 ביוני 1317 שנים איך זה יעזור לו? הוא כבר שילם את ה-3000 שקל על האופניים ועכשיו מגיעה לו שנה תחזוקה חינןם. אם הוא יפסיק ללכת לחנות הם לא יפסידו שום דבר, הוא יפסיד את השנה תחזוקה שמגיעה לו.אופניים זה משהו שקונים לכמה שנים, זה לא שיש לו עוד הרבה מה לקנות שם...למה הפסיד ? שילך לטפל בחנות בא נקנו האופניים.
פורסם 2008 ביוני 1317 שנים איו מה לעשות ותפסיקו להתלונן שמו ילדות קטנות, יופי אז השפילו אותך, אין מה לעשותאני רוצה לקוחות כמוך כל יום שברגע שעושים משהו שלא לדעתם אז הם משתגעים...ד.א, היחס בCTC בחשמונאים לא משהו כבר הרבה זמן... (בכל הרחוב)
פורסם 2008 ביוני 1317 שנים למה לבזבז זמן ועצבים על איזה "מנהל" לא חכם במיוחד? להבא:ברומא תהיה רומאי ובישראל תהיה "ישראלי" המנהל צעק? אתה תצעק עליו בחזרה !בלי רגשי נחיתות אחרת ימחצו אותך בארץ הזאת.
פורסם 2008 ביוני 1317 שנים קראת בכלל לאיזו תגובה הגבתי?כן, ואתה ?הןא קנה ב -X טיפל ב-Y ולא אהב שם (Y) את השרות, שיחזור ל-X, את הזכות לשרות הוא לא איבד.אין מה לעשות, צריך להצביע ברגליםלא מוצא חן בעינך המחיר ?לא מוצא חן בעינך השרות ?לא מתאים לך שאין שם חנייה ?אתה לא קונה אם בלונדה בבקיני לא יושבת בדלפק הכניסה ?תצביע ברגליים !
פורסם 2008 ביוני 1317 שנים ההצעה של ראול הייתה שיפסיק לקנות אצלהם. אני הבנתי את זה כלהפסיק לבוא לחנות (מה זה משנה איזה סניף כל הרווחים הולכים לאותו אדם בסוף), ואז הוא פשוט מאבד את התחזוקה חינם שמגיעה לו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.