עבור לתוכן

שלום GOLF ולכל העלוקות -מוסכים,חברות ביטוח,מכוני רישוי, ,שוטרים,פקחים וכוליי

Featured Replies

פורסם

בהחלט ניתן לאכוף זאת (ראה לדוגמא בקליפורנייה ), ברגע שנוסע עולה והנהג רואה באמצעות המראות שמותקנות באוטובוס שאין מקום פנוי לישיבה ,אזי הוא מחייב את הנוסע ברבע עד חצי מעלות המחיר הרגיל .

רק כך ניתן לדרבן את חברות האוטובוסים לשפר את התדירות ואת מספר האוטובוסים .

ואם אחרי ששילמת רבע מחיר על הכרטיס ואחרי 2 דקות יש מקום לשבת אז מה יהיה אז ?

אתה כמובן תשב והנהג כמובן לא יכול לזכור אתה כל האנשים שקנו "כרטיס בעמידה" .

וגם אם יהיה חוק כזה איך זה יעזור לשפר את התדירות של האוטובוסים?

וגם אם יהיה חוק כזה אז החברות של האוטובוסים יפסידו כסף , כי גם ככה כל אוטובוס שנוסע בשעות שיש הרבה אנשים הוא תמיד מלא , והם המחיר כל אלה שיעמדו ישלמו פחות כסף אז הרווח מאוטובוס מלא יהיה קטן ,

אז תחשוב ככה שעכשיו שמחירי הדלק עולים , ויהיה לחברות רווח יותר קטן אז כמובן החברות יעלו את מחירי הכרטיס , וגם כרטיס בעמידה יעלה הרבה כסף שלא לדבר על כרטיס בישיבה .

  • תגובות 36
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בעניין האוטובוסים \מוניות

כל עוד לא יהיו מספיק מסלולים לתחבורה ציבורית בלבד

מה שממשלות ישראל לא עושות

התחבורה הציבורית פשוט לא יעילה

תחשבו על מצב שאוטובוסים היו מגעים מהפריפריה לגוש דן ובחזרה יותר מהר בהרבה מרכב פרטי בשעות העומס

זה המצב שצריך להיות כדי שהתחבורה הציבורית תגדל ותשגשג על חשבון רכב פרטי

כל עוד אוטובוס תקוע בפקקים

ומוניות תקועות בפקקים התחבורה הציבורית על הפנים

אני בכלל הייתי נותן גם למשאיות לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית

וככה גם מחירי התובלה היו יורדים משמעותית

וגם ריבוי נתיבי תחבורה ציבורית היו גורמים בהדרגה ליותר אוטובוסים ומוניות

פחות מכוניות ובסופו של דבר להרבה פחות פקקים גם למכוניות והרבה הרבה פחות זיהום אוויר

אבל לצערי משרד האוצר אטום לדברים כאלו

כי מכוניות פרטיות זה הבשר של משרד האוצר

פורסם

בעניין האוטובוסים \מוניות

כל עוד לא יהיו מספיק מסלולים לתחבורה ציבורית בלבד

מה שממשלות ישראל לא עושות

התחבורה הציבורית פשוט לא יעילה

תחשבו על מצב שאוטובוסים היו מגעים מהפריפריה לגוש דן ובחזרה יותר מהר בהרבה מרכב פרטי בשעות העומס

זה המצב שצריך להיות כדי שהתחבורה הציבורית תגדל ותשגשג על חשבון רכב פרטי

כל עוד אוטובוס תקוע בפקקים

ומוניות תקועות בפקקים התחבורה הציבורית על הפנים

אני בכלל הייתי נותן גם למשאיות לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית

וככה גם מחירי התובלה היו יורדים משמעותית

וגם ריבוי נתיבי תחבורה ציבורית היו גורמים בהדרגה ליותר אוטובוסים ומוניות

פחות מכוניות ובסופו של דבר להרבה פחות פקקים גם למכוניות והרבה הרבה פחות זיהום אוויר

אבל לצערי משרד האוצר אטום לדברים כאלו

כי מכוניות פרטיות זה הבשר של משרד האוצר

הרבה מהנהגים לא שמים על נתיב תחבורה ציבורית ונוסעים בו.

עדיף כבר לייעל את הרכבת (יש קווים שאוטובוס יותר מהיר מרכבת, זה הזוי).

פורסם

זה לא כזה הזוי - מדובר בעיקר בקווים כמו ת"א - ירושלים, שמסילת הרכבת פשוט לא בנויה לנסיעה מהירה ולכן לוקח לה שעה וחצי.

הבעיה העיקרית עם הרכבת בארץ היא שהרכבת נועדה לנסיעות בין עירוניות ולא יומיומיות. בהרבה ערים בארץ (כפר סבא, פתח תקווה, קריות) תחנת הרכבת נמצאת הרחק ממרכז העיר, ולכן קשה להגיע אליה. בארה"ב (ובמדינות אחרות) קיים דיל "חנה וסע" - אנשים שגרים מחוץ לעיר הגדולה מחנים את הרכב בתחנת הרכבת ומשם נוסעים לעיר (בתוך העיר קיימת רכבת תחתית שמאפשרת להגיע מכל נקודה לכל נקודה תוך פחות מ-15 דקות).

חוץ מזה, אין מספיק רכבות בארץ. הרבה פעמים צריך לחכות 20-30 דקות לרכבת, במקום רבע שעה לכל היותר.

פורסם

יש אחלה פתרונות שיושמו כבר במדינות מערביות אתם יכולים לראות הכל ב מחפשים את המחר של ניצן הורביץ פרק 4

פורסם

בסופו של דבר כל מה שצריך זה רצון של משרד האוצר והתחבורה וזהו זה כל מה שצריך כדי להתחיל לשפר את התחבורה בארץ

פורסם
  • מחבר

ואם אחרי ששילמת רבע מחיר על הכרטיס ואחרי 2 דקות יש מקום לשבת אז מה יהיה אז ?

אתה כמובן תשב והנהג כמובן לא יכול לזכור אתה כל האנשים שקנו "כרטיס בעמידה" .

וגם אם יהיה חוק כזה איך זה יעזור לשפר את התדירות של האוטובוסים?

וגם אם יהיה חוק כזה אז החברות של האוטובוסים יפסידו כסף , כי גם ככה כל אוטובוס שנוסע בשעות שיש הרבה אנשים הוא תמיד מלא , והם המחיר כל אלה שיעמדו ישלמו פחות כסף אז הרווח מאוטובוס מלא יהיה קטן ,

אז תחשוב ככה שעכשיו שמחירי הדלק עולים , ויהיה לחברות רווח יותר קטן אז כמובן החברות יעלו את מחירי הכרטיס , וגם כרטיס בעמידה יעלה הרבה כסף שלא לדבר על כרטיס בישיבה .

לא המצאתי את זה מדמיוני החופשי , אם זה עובד בחו"ל ,אין שום סיבה שזה לא יעבוד גם בארץ אחרי התאמות לברברים בארץ כדי שלא ינצלו זאת לרעה .

אבל בגדול ברגע ששיישמו את זה ,חברות האוטובוסים יתאימו את עצמן באמצעות הוספת קווים וזאת מפני שהשפה היחידה שהן מבינות זה שפת הכסף .

מה שצריך לקבוע זה רק דבר אחד וזה הימצאות \העדר מקום ישיבה פנוי בעת העלייה לאוטובוס .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים