עבור לתוכן

מה אתם אומרים על האופנוע החדש שלי?

Featured Replies

פורסם

רגע למה אתם עושים מזה צחוק אבל?

בנאדם בא והשקיע מלא כסף (25 אלף לא בא ברגל..) והוא שמח ומתלהב, למה להרוס?

תשמחו בשמחתו :yelclap:

  • תגובות 45
  • צפיות 5.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני שמח בשמחתו מאוד , תתחדש גב גב גב , אבל הוא קצת הגזים עם הרשע פשע גז מדמיע פילים רצים במסלול עם קסדות פליליות , זה הכל .

פורסם

בורטון, בכוונה אני קורא לו אופנוע כי הוא מאוד מרגיש כך

איך אתה יודע איך מרגיש אופנוע?

רכבת פעם על אחד?

פורסם

בלי קשר לאיקסיטי, קטנועים היום זה עולם אחר - הרבה יותר מהווספה העירונית של פעם. הרצון לשלב את הכוח וההנאה עם נוחות גם בעיר הוליד "מפלצות על" שמה לעשות - עדיין קוראים להן קטנוע. אין מה להתחרות בליגות העל של האופנועים אבל קטנועי העל בהחלט יתנו לכם הרבה יותר מלא מעט אופנועי ספורט בסיסיים או אופנועים בכלל ויצדיקו כל תיאור שניתן פה וכל זאת בלי לוותר לגמריי על נוחות עירונית ועם סטייל יוצא דופן (לא שזה תחליף להיאבוסה כוחני אבל עדיין מתחיל להיות כבוד ולא מעט). קשה לשכוח נסיעה על "TMAX זול" (פחות מ 70000 ש"ח), הרגשה של משאית, רעש של אריה, תאוצות שגרמו לי להרגיש כמו ברכבת הרים והכי "חשוב" צפצפה כמו של אוטו :lol: בקיצור, חתיכת כלי ועדיין די נוח בעיר.

לגבי האיקסיטי - תתחדש, תמיד כייף לשבת על איכות, הגלגלים שלו יאכלו את הדרך הרבה יותר טוב מרוב הקטנועים האחרים (אבל עדיין אין כמו אופנוע למטרה זו). את העיצוב שלו אני אישית לא כלכך אוהב (כמו שאר הקטנועים הלא יקרים על גלגים גדולים) ומעדיף את העיצוב של הג'ויירייד שלי, אבל אין מה לעשות - היאמהה כלי יותר טוב נקודה.

תתחדש (ותרחם קצת על המצלמה שלך ;) ).

פורסם

זה בונבון של אופנוע,הכוונה ל-°FullˆGaz°

Burton-אוווווו,אופנוע סוף,ואוליי סוף החיים,זה מטוס.

פורסם

הקטנוע הזה הרבה יותר מפנק בנוחות ובגז מאשר רוב האופנועים בקטגוריה

תתחדש

פורסם
  • מחבר

איך אתה יודע איך מרגיש אופנוע?

רכבת פעם על אחד?

הגלגלים הגדולים, 16" מלפנים ו-15" מאחור גורמים לו להרגיש שאתה על אופנוע....

זה בתכלס קטנוע אבל הוא מרגיש כמו אופנוע.

בגלל זה אני קורא לו אופנוע. ;D :smile1:

ice2k, ה-TMAX החדשה היא בת זונה, היא כלי חבל"ז ושווה כל שקל, לא שרכבתי עלייה אבל מרשמים וממכירות טובות בארץ היא כלי ששווה לעשות עלייה נסיעת מבחן ולראות איך היא.

לגבי האקסיטי, אני רואה שאתה סותר את עצמך, הימאהה אקסיטי הוא לא קטנוע זול בניגוד לג'וייריד, הוא נמצא בקטגורייה היוקרתית.

בדומה לפיאג'ו ווספה 250, פיאג'ו XEvo, ימאהה XMAX, הונדה SH וכו'......

ולא בידיוק הבנתי איך אתה אוהב יותר את העיצוב של הגו'יירייד, האקסיטי נראה בהרבה יותר ספורטיבי ויפה..... :P

פורסם

הגלגלים הגדולים שלו זה יתרון לא קטן בכל הנוגע לכבישים משובשים וליציבות.

הTMAX באמת חייה, המון המון כוח והרגשה מאסיבית מאוד בנסיעה. כמות הFUN והספורטיביות שהוא מספק היא מדהימה. לגבי נסיעת מבחן - זהירות, לרוב לא מבטחים את הקטנועים האלו מעבר לחובה, אם תגרום לו נזק בנסיעת מבחן העלויות לא זולות, לכן כדאי לברר מראש.

לגבי העיצוב - לא הבנת אותי טוב. אני לא כלכך אוהב את העיצוב שלו, את העיצוב של הג'ויירייד אני מעדיף הרבה יותר. את המחיר כמובן לא השוותי לג'ויירייד, האקיסיטי עולה יותר ממנו וגם טוב יותר. נתתי הערה כללית לגבי הקטנועים בעלי הגלגלים הגדולים שהם לא יקרים (ז"א פחות מ 30000 ש"ח) כמו הHD או הפיפל או האיקסיטי, אני פשוט אישית לא אוהב את העיצוב שלהם, יש משהו מגושם ולא טבעי לדעתי בקטנוע קטן עם גלגלים גדולים. אבל זו כמובן רק דעתי האישית ועיצוב לרוב הוא דבר סוביקטיבי. אם אתה אוהב את זה אז זה מה שחשוב באמת (אלא אם הקנייה היא לפוזה אבל אני לא חושב שזה הדבר). וקטנועים עם גלגלים גדולים יקרים זה למשל הTMAX או הX9 שלהם יש עיצוב שאני דווקא כן אוהב אבל מדובר בקטנועים שונים לגמריי, מאוד גדולים ובגלל זה המראה שלהם משתלב טבעי עם גלגלים גדולים.

בכל מקרה הקטנוע שלך נוטף איכות והוא בטח הרבה יותר יפה מהמקבילים הטאיוואנים של קטגורית גלגלים זו, אפילו לדעתי :).

פורסם
  • מחבר

האקסיטי נמצא בקטגורייה היוקרתית, הוא לא הולך להיות בקטגורייה של הג'וייריד, HD, וכו'.......

במקור הוא עולה 33 אלף, אך אני קניתי אותו ב-24 אלף בגלל שהיה מבצע חיסול עד גמר המלאי.

פורסם

הגלגלים הגדולים, 16" מלפנים ו-15" מאחור גורמים לו להרגיש שאתה על אופנוע....

זה בתכלס קטנוע אבל הוא מרגיש כמו אופנוע.

בגלל זה אני קורא לו אופנוע. ;D :smile1:

כשתעלה בפעם הראשונה שלך על האופנוע ותרגיש מה זה 0 ל-100 ב-3 שניות, אתה תבין את ההבדל.

פורסם
  • מחבר

כשתעלה בפעם הראשונה שלך על האופנוע ותרגיש מה זה 0 ל-100 ב-3 שניות, אתה תבין את ההבדל.

נו עליתי, נסעתי על CBF250, אבל מה זה קשור למהירות לא הבנתי?!

(אתה מערבב בין 2 דברים שונים.... גם קטנוע יכול להיות מהיר, תלוי כמה כוחות סוס יש לו).

פורסם

CBF250 זה אמנם אופנוע אבל זה עדיין צעצוע.

כשתעלה על כלים יותר רציניים תבין את ההבדל.

אגב, אני לא מבין בכלל מה ההתלהבות מה-TMAX...

זה ניראה כמו סירה. פשוט דוחה ושלא נדבר על זה שזה אוטומטי.

לא יעזור...אין על הסאונד והתחושה הזאת שאתה מקבל מאופנוע אמיתי ב-9000 סל"ד

פורסם

האקסיטי נמצא בקטגורייה היוקרתית, הוא לא הולך להיות בקטגורייה של הג'וייריד, HD, וכו'.......

במקור הוא עולה 33 אלף, אך אני קניתי אותו ב-24 אלף בגלל שהיה מבצע חיסול עד גמר המלאי.

אוף קשה אתה :) סה"כ באתי לתת לך מחמאות.

לגבי מה שרשמת מה הקשר ? זה כבר כואב לי לכתוב פעמיים שלא הבנת אותי טוב, אז אני אפרט מילה במילה: השוותי אך ורק בין קטנועים עם גלגלים גדולים והשוויתי אך ורק עיצוב ולא יוקרתיות (לא הזכרתי בכלל את המילה יוקרתי). בכדי להסביר בצורה נכונה את דעתי האישית לגבי העיצוב חילקתי את קטנועי הגלגלים הגדולים לקטנועי העל הענקיים והמפלצתיים (יקרים גם מן הסתם) ולקטנועים הקטנים יותר שקונים למטרה פרקטית (שמן הסתם עולים חצי מהיקרים ואף פחות). עם הקטגורייה של הגדולים אין לי (אישית) בעיות עם העיצוב ולדעתי הם גם הכי יפים, ולגבי הקטנים ציינתי שלדעתי האישית קטנוע יחסית קטן עם גלגלים גדולים - כרגע, עם הכלים של היום זה נראה קצת מגושם (בלי שום קשר שזה מאוד טוב לאחיזת כביש והתמודדות איתו).

עוד ארחיב ואציין, שמבין הכלים הקטנים (וגם לא יקרים) עם גלגלים גדולים - הXCITY שלך הוא ההכי יפה ובצורה משמעותית מהאחרים (HD, פיפל, SH של הונדה ועוד).

וואו - אף פעם לא הסברתי משפט קטן ככה :lol:.

ולגבי מחירים - 24000 ל(LE)יפני 125 טוב או 32000 ל 250 טוב זה מחיר נורמאלי לקנייה ופחות מזה זה או קטנוע לא יפני (עם כל מה שמשתמע מכך וזה הרבה) או קטנוע עם תכונות לא משהו שעשו עליו המון פשרות בכדי להוריד מחיר (למשל הונדה LEAD - אפילו בלם דיסק אין לו).

בזירה היוקרתית אני אישית מכניס קטנועים עם תכונות שהם כבר לא שימושיות או פרקטיות ובהם אתה מוציא הרבה יותר כסף לא על צורך אלא על כייף, הנאה, פוזה, וכו.

למשל - קטנועים עם מנוע של 500 ומעלה (400 עושה מצויין את כל הארץ), TMAX, נקסוס 500, X9 וכו והכל מ 50000 ש"ח ומעלה.

אם היית רוצה קטנוע יפני עם חלקים טובים בפחות ממה ששילמת (לנפח מנוע נתון) לא היית מוצא. וד"א - הXCITY בהחלט נמצא מעל הליגה של הג'ויירייד.

ד"א - לא הבנתי אם קנית את ה125 או ה250, אני יכול להניח שאת ה250 לפי המחיר שציינת, תכלס ה 125 עולה מה ששילמת מה שאומר שקיבלת הנחה יפה (אם קנית באמת את ה 250).

BURTON - עם כל הכבוד שלי והסגידה שלי לאופנועים,(כמו שאמרת לפול גז:) רכבת פעם על על TMAX ? ברור שהוא לא תחליף לאופנוע טוב ולא בר השוואה אחד על אחד אבל עדיין יש לו משהו מן הנוחות של קטנוע, הוא הרבה יותר פרקטי לארץ ובכלל, הוא עולה 70000 ש"ח שזה בערך חצי מאופנוע טוב. אחרי הכל בארץ ישראל קשה באמת להנות מאופנוע טוב ורוב הקונים משתמשים איתו גם לכלי תחבורה ולא הנאה נטו, לא לכולם יש 100000 ש"ח נוספים להשקיע וצריך לפעמים גם פשרה שימושית. למרות שאציין שוב - אין כמו אופנוע טוב אבל הTMAX הזה מספק משהו מפתיע חזק ואיכותי. זה שיש אופנועים טובים ממנו לא אומר שהוא לא חייה. ואחרי הכל צריך לזכור שעדיין כל זה מגיע מקטנוע (או כאלו שמכנים זאת גדלנוע).

לגבי העיצוב - זה סוביקטיבי, אני מניח שאתה בדעת מיעוט ואני חושב אישית שגם הדיעה שלך לגבי העיצוב קצת אינטרסנטית (הרי הכל לדעתך לא טוב בו ובאופנועים כן טוב והדיון גלש לאופנועים מול קטנועים....) אמנם הוא לא הדבר הכי יפה שראיתי אבל בהחלט יש כבוד.

400x267_big_yamaha_tmax_500_02.jpg

400x600_big_yamaha_tmax_500_01.jpg

400x266_big_yamaha_tmax_500_09.jpg

400x533_TMAX3.jpg

400x266_TMAX4.jpg

400x533_TMAX1.jpg

1210682736_small.jpg

754px-Yamaha_TMAX_2007TMS.jpg

bikepics-1027863-320.jpg

פיייי הפצצתי :) אבל לא נורא, חבל שאין הרבה תמונות של הדגם הישן יותר שהיה לו פרונט יפה אבל בכללי העיצוב שופר.

פורסם

אני שמח בשמחתו מאוד , תתחדש גב גב גב , אבל הוא קצת הגזים עם הרשע פשע גז מדמיע פילים רצים במסלול עם קסדות פליליות , זה הכל .

:lol: :lol: :lol: :lol:

פורסם

תמונות יפות מאוד,בא לי מאוד לעשות סיבוב ארוך+מוסיקת טרנס,חופשי,חח

ice2k

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים