פורסם 2008 במאי 2617 שנים אתמול התקשרתי להזמין שני מוצרים מסוימים, כרגיל כמו שאנ מזמין בכל חנות, "שלום, אני רוצה לעשות הזמנה על בלה בלה בלה, אני אבוא לאסוף את זה מסניף מגדל העמק"ומשם הם התחילו לטבוע בכוס מים. "רק שניה, אני בודק אם יש לנו את זה זמין", "לא אין לנו את זה בסניף פה, רק בראשל"צ"אמרתי שאין לי בעיה לחכות כמה ימים ופה אמרו לי משהו שלא שמעתי בחיים-"מחר אחד הנהגים שלנו יהיה בסניף בראשל"צ, תתקשר אליהם בין 11 ל 12 בערך ותבקש את XXX, תגיד לו שיאסוף מהסניף את המוצר שאתה רוצה".......סליחה? אני? הלקוח המשלם צריך לטרטר את עצמו בטלפונים בשביל לקנות מכם מוצר?מה הבעיה פשוט להכניס הזמנה למערכת, כל יום להוציא את ההזמנות שאין במלאי בסניף אחד ויש בסניף אחר, ואז לעשות משלוח מרוכז? הם אמרו לי בעצם שיש להם נהגים לזה, אז למה הם לא עובדים ככה?זה בנוסף לעובדה שהוא לא לקח ממני בכלל הזמנה, לא שאל לשמי, או שום פרט מזהה. איך לעזאזל הוא אמור לדעת לא למכור את המוצר הזה עד שאני בא לאסוף אותו? איזו מין התנהלות זו?זו הייתה החוויה שלי מפוקס פיסי, מחר בבוקר אני הולך להתקשר בשביל לברר אם אכן הביאו את המוצר שהזמנתי (למרות הכל, התקשרתי 5 פעמים לסניף ראשל"צ בשעות שונות, וXXX הנהג/שליח/מה שזה לא יהיה לא היה שם)אני לא מתכנן לתת לרושם ראשוני להרוס לי את הרושם הכולל על החנות, סה"כ יש פה חוות דעת חיוביות עליהם, אבל....מישהו נתקל בהתנהלות שכזו אי פעם?אשמח לשמוע את דעתכם.
פורסם 2008 במאי 2617 שנים מחבר אתה לא צריך לספר לי, עבדתי באחת. כל יום מלא.... הפתעות S:אבל במקרה שכזה עוד לא נתקלתי.
פורסם 2008 במאי 2617 שנים בעולם נורמלי הייתי מופתע ואומר שזה לא צפוי. הבעיה פה היא שאנו לא חיים בעולם נורמלי, אלא בישראל.
פורסם 2008 במאי 2617 שנים במקרה כזה הייתי מוותר והולך לקנות את המוצר מחנות אחרת (אם אפשרי). תודעת שירות זה דבר חשוב בעיניי, ובמקרה כזה היא שואפת לאפס.
פורסם 2008 במאי 2617 שנים ככה זה עם רוב החנויות שההצלחה עולה להם לראש, בהתחלה הם נחמדים ומתרפסים עד שלבסוף תופסים תחת.
פורסם 2008 במאי 2617 שנים אני לא מסכים, במיוחד לא במקרה הנ"ל. הזמנת מוצר מחנות אחרת בסניף צריכה להיות עניין שבשגרה וצריך להיות לעניין נוהל מתורגל ויעיל. לדעתי אין פה שום עניין של הצלחה שעלתה לראש. במידה וחנות כזו מבקשת דברים לא הגיוניים כאלו, או שיש בעיה בסיסית וחמורה בהתנהלות של החנות, או שהבחור נפל על פקיד מסומם - ובשני המקרים הייתי מתרחק מהחנות.
פורסם 2008 במאי 2617 שנים אני מכיר הרבה מאוד עסקים ממגדל העמק . רוב העסקים במגדל העמק מנוהלים בצורה רשלנית . ובהרבה מאוד מקרים תודעת השירות שלהם שואפת לאפס .
פורסם 2008 במאי 2617 שנים מחבר לצערי מדובר בהפרש של 15% במחיר מכל חנות אחרת, ובמידה ואני צריך אחריות, אני פונה ישירות ליבואן, יש לי קשר איתו (רק לקנות ישירות משם הוא לא נותן, הקמצן ) ככה שבמידה והם יצליחו בכלל לספק את המוצר, אני אקנה שם הפעם.
פורסם 2008 במאי 2617 שנים הישראלי הממוצע, מתלונן מתלונן ובסוף קונה כמו גדול.... פיקה על מה מדובר אולי מישהו יוכל לעזור לך ?... ספר לנו אנחנו לא נושכים :bunny:
פורסם 2008 במאי 2617 שנים מחבר הישראלי הממוצע' date=' מתלונן מתלונן ובסוף קונה כמו גדול....[/quote']אני רחוק מלהיות הישראלי הממוצע.דבר ראשון, אם לא הייתי בקשר ישיר עם היבואן של המוצר שאותו אני עומד לקנות, לא הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי טס למקום אחר.זה פשוט שמרגע שהמוצר אצלי, אני לא צריך להתעסק יותר עם החנות.דבר שני, אני נותן לחנויות הזדמנות שניה (פנדה למשל דפקו לי תרגיל מסריח שנמשך 3 חודשים, אבל בסופו של דבר חזרתי וקיבלתי יחס שונה לגמרי בפעם השניה, והכל הלך חלק)אם הייתי הישראלי הממוצע, הייתי הולך לאייבורי.טימי- אם אין לך קשר כלשהו לפוקס, אני בספק שתוכל לעזור, כי סה"כ לא כ"כ משנה איזה מוצר זה.אם אתה כן מפוקס..... שלח לי הודעה לפרטי בבקשה
פורסם 2008 במאי 2717 שנים הצעה שלי - תנסה להתקשר ולהזמין שוב, הפעם באמצעות פקיד אחר של החנות (נסה להתקשר בשעות פעילות אחרות או משהו כזה). יכול להיות שבאמת נפלת על פקיד שלא מבין מהחיים שלו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.