A - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

A


Lev-UFO-Child

Recommended Posts

http://www.gppowerbank.co.il/photo_camera.asp

אני חושב שאפילו הGP 1300מיליאמפר יספיק לי...

בכל מקרה אני כנראה אקח את הpowerbank בגלל שהוא טוען מהר, והמחיר שלו נמוך יחסית לאחרים.

ובעצם אין לי צורך ביותר ממנו...

תודה, לב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון , אני חושב שהנושא היה אמור להפתח בפורום ציוד הקפי ולא כאן , כי מדובר סה"כ בבטריות למצלמה דיגיטלית ולא בבטריות בכלל (גם לבטריות לשלט הית מבקש המלצה דומה ? - לא !! ).

אז כדאי שתקשיב לנסיון של אחרים , 1300 לא יספיקו לך בשיט, גם 1600 לא , גם 1800 לא וגם 2000 לא , למעשה גם ה 2300 הכי חדשות שיש בחול לא... , דיגיטלית צורכת המון המון בטריות , וכמה שיותר חשמל זה יותר טוב , אם קנית כדי לצלם בבית , אז אולי תוכל להסתפק במשהו ממוצע , אבל אם אתה מתכנן גם לצלם בטיולים ובשטח , אז כמה שיותר הספק זה חובה , ואם אפשר כספית - גם מטען כמה שיותר מהיר , הPOWERBANK 3 טוען בטריות של 1800 בערך ב 16 שעות , בטיולים תגלה את עצמך לאט לאט מוציא גם כסף על אלקליין רגילות במצב כזה.

ולסיום - GP זה מותג מאוד מומלץ למצלמות דיגיטליות (ביחד עם MAHA שלא יודע אם יש בארץ) , ואפשר להשיג כאן כמעט את כל המוצרים שלהם , כולל מטענים של שעה ובטריות של 2000, ואפשר להשיג את זה בכל חור , אז אין מה לדאוג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

7 שעות יחסית זה הטענה מהירה, ככה שאם אתה אפילו במלון בחו"ל תוכל להטעין במשך הלילה, אבל למה ? , למה להיות תלוי במשהו מוגבל (אז מה אם אתה אוהב מחשבים - זה מיועד אך ורק לאנשים שמסתובים עם נייד למרות מה שהפירסומת אומרת) , קנה את המטען של ה2-5 שעות , מתחבר לכל שקע קיים ועולה כולה 50 ש"ח יותר , וגם המטען עצמו הוא שימושי יותר וטוב יותר.

ועכשיו איך אתה קובע ש1300 יחזיקו לך 3שעות במצלמה ? :smoke: , וגם ממתי נמדדת בזמן ? זה לא דיסקמן....

חוץ מלצלם ולצלם הרבה נסיונות , גם מסתכלים על התמונות ומראים לאחרים , ומוחקים ובודקים, ולא חסר, וגם אל תתייחס לפרסומת באתר שלהם לגבי צילום במצלמה דיגיטלית מסויימת , זה לא ייתן לך שום אינדיקצייה לגבי המצלמה שלך , או צילום בכלל (זה פרסומת - זוכר?), אני לא יודע כמה זמן אתה מצלם בדיגיטלית , אבל יבוא ביום שבו תגלה שנתקעת , ובגיל 40 תצטער (או אנשים אחרים יצטערו) שלא צילמת ארוע מסוים או מקום מסוים רק כי לא אהבת להקשיב לנסיון של אחרים (זה לא שמדובר פה בהבדלים אדירים של כסף).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שהם כתבו שם על מסויימת זה אומר שהמצלמה הזו תחזיק זמן X, אז שלי תחזיק זמן X-Y כשY הוא לא מספר עד כדי כך גדול (והוא אפילו יכול להיות שלילי).

בכל מקרה לדעתי, ה 1800 זו בחירה טובה, בחירה גרועה מאוד (גם לא יהיה קל למצוא את זה), מטעןהRAPID - בחירה טובה.

עכשיו - ההנחות שלך מאוד מעולות בתור הנחות ותו לא , יש הנחות ויש נסיון , ויש הבדל בין שני הדברים. ולא נהוג להתווכח מול נסיון בעזרת הנחות - אבל אני לא אתווכח עם האופי שלך.

עכשיו לגבי ההנחה המתמטית שלך לגבי זמן סוללה :smoke: , ההבדל בין דיגיטלית אחת לשנייה מבחינת "זמן" יכול להגיע עד פי 2 4 ויותר , בפסיכומטרי עד כמה שאני זוכר זה נקרא "תשובה מס' 4" בהשוואת נתונים - יעני אין מספיק נתונים לפתור את המשוואה, עכשיו תוסיף פרסומת למשוואה כולל עובדה שבטח לקחו את המצלמה עם צריכת החשמל הכי נמוכה - ואז זה כבר ממש פשוט להבין עד כמה זה "טוב" לסמוך על זה.

ויש לך עוד הרבה מה לעבוד בדיגיטליות - מי אמר שאתה היחידי שירצה לראות את התמונות , אתה עד כדי כך לא שם על חברים/משפחה/ידידים שגם רוצים לראות את התמונה כשאתם בחוץ או בטיול (כי זה קורה כל הזמן , וזה אחד ה"אטרקציות" במצלמה דיגיטלית) ? תאמין לי הנחות אפשר להניח מפה ועד הודעה חדשה (גם אופטימיות וגם פסימיות) , להאזין לאנשים שכבר התנסו בעניין - זה לא כלכך קשה, אבל כמו שאמרתי - עם אופי לא מתווכחים - אפשר רק לנסות לעזור ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...