עבור לתוכן

In to the Deep עבודת חלל חדש שלי.

Featured Replies

פורסם

יפה מאוד :xyxthumbs:

צבעוניות מעולה!

כמה נקודות:

-יותר מידי 'רסיסים' לבנים.

-כמו בעבודה אחרת שלך שהצגת פה גם זו נראית שטוחה רואים שיש ניסיון להראות עומק בלתי נגמר של חלל אבל עדיין העבודה נראית שטוחה

לדעתי כדאי לנסות גריד של פרספקטיבה יש בפוטושופ אם אני לא טועה.בהצלחה.

פורסם

נראה ממש טוב

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובות... אני צריך למצוא מדריכים לגריד, כי אין לי מושג איך לעבוד איתו...

פורסם

into

זה מילה אחת

פורסם

אם כבר מתייחסים לכותרת אז היא אמורה להיות into space

יותר מידי 'רסיסים' לבנים.

+

הפסים הלבנים על הכוכב מפריעים לי.

בסה"כ נחמד מאוד. :xyxthumbs:

פורסם

כמה שנות אור זה לקח לך? (טריפל משמע (מהשורש תרתי משמע) הסבר כוונה:

1. כמה זמן זה לקח לך

2. כמה שנים זה לקח לך (מעביר מסר של עבודה מושקעת, מוערכת וכד'...)

3. כמה שנות אור זה לקח לך ( שנות אור - מתקשר לעבודה )

)

(אהבתי!!)

פורסם

סטיגאדיש!

פורסם
  • מחבר

כמה שנות אור זה לקח לך? (טריפל משמע (מהשורש תרתי משמע) הסבר כוונה:

1. כמה זמן זה לקח לך

2. כמה שנים זה לקח לך (מעביר מסר של עבודה מושקעת, מוערכת וכד'...)

3. כמה שנות אור זה לקח לך ( שנות אור - מתקשר לעבודה )

)

(אהבתי!!)

;D

לא יותר מ3 שעות.

אבל אני סתם מתלהב xD אלו עבודות לפרוייקט שלי לי'ב.

ואולי אני יפסיק אם זה כי יש לי כבר כ-8 עבודות גמורות.

פורסם

עבודה מאוד יפה.

הגוונים של הפלנטה הקרובה הזכירו לי מעט את זה http://apod.nasa.gov/apod/ap970321.html

בשילוב עם מבנה "התעלות" של http://wanderingspace.net/wp-content/uploads/2007/02/europa-limb.jpg

אבל התעלות אמורות להיות מוצלות ובעלות מעט יותר נפח על מנת להראות מציאותיות ולתת עומק לתמונה.

יחד עם זאת, התאורה המשונה גורעת מאוד מתחושת העומק, מיקום השמש לא תואם את כיוון התאורה על הפלנטה הקרובה או על המרוחקות. בהנחה שהאובייקט הבוהק מאחורי הפלנטה הקרובה היא השמש שלך ומקור האור העיקרי בסצינה, הרי הפלנטה הקרובה הייתה אמורה להיות חשוכה ברובה עם בוהק על פני הסהר - http://www.lindsaydigital.com/blog/images/earth.sunrise.test.02.jpg

בנוסף, הפלנטה המרוחקת יותר הייתה אמורה להטיל צל על הירח שלה.

בהנחה שהבוהק שאתה מציג הוא סוג של פיצוץ כלשהו או איזשהו כוכב מרוחק ומקור האור העיקרי (השמש שלך) נמצא מאחורי המצלמה, אזי התאורה של הפלנטה והירח המרוחקים יותר שגויה.

גם כשאתה יוצר תמונה מעולם פנטסטי, אתה חייב לשמור על כללי פיזיקה ואופטיקה מסוימים שהעין והמוח שלנו רגילים אליהם על מנת ליצור תחושה של סצינה מציאותית ובעלת עומק.

פורסם
  • מחבר

תודה אני יחשוב על זה. :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים