פורסם 2008 במאי 417 שנים יפה מאוד צבעוניות מעולה! כמה נקודות: -יותר מידי 'רסיסים' לבנים. -כמו בעבודה אחרת שלך שהצגת פה גם זו נראית שטוחה רואים שיש ניסיון להראות עומק בלתי נגמר של חלל אבל עדיין העבודה נראית שטוחה לדעתי כדאי לנסות גריד של פרספקטיבה יש בפוטושופ אם אני לא טועה.בהצלחה.
פורסם 2008 במאי 417 שנים מחבר תודה על התגובות... אני צריך למצוא מדריכים לגריד, כי אין לי מושג איך לעבוד איתו...
פורסם 2008 במאי 417 שנים אם כבר מתייחסים לכותרת אז היא אמורה להיות into space יותר מידי 'רסיסים' לבנים. + הפסים הלבנים על הכוכב מפריעים לי. בסה"כ נחמד מאוד.
פורסם 2008 במאי 417 שנים כמה שנות אור זה לקח לך? (טריפל משמע (מהשורש תרתי משמע) הסבר כוונה:1. כמה זמן זה לקח לך 2. כמה שנים זה לקח לך (מעביר מסר של עבודה מושקעת, מוערכת וכד'...)3. כמה שנות אור זה לקח לך ( שנות אור - מתקשר לעבודה ))(אהבתי!!)
פורסם 2008 במאי 417 שנים מחבר כמה שנות אור זה לקח לך? (טריפל משמע (מהשורש תרתי משמע) הסבר כוונה: 1. כמה זמן זה לקח לך 2. כמה שנים זה לקח לך (מעביר מסר של עבודה מושקעת, מוערכת וכד'...) 3. כמה שנות אור זה לקח לך ( שנות אור - מתקשר לעבודה ) ) (אהבתי!!) ;D לא יותר מ3 שעות. אבל אני סתם מתלהב אלו עבודות לפרוייקט שלי לי'ב. ואולי אני יפסיק אם זה כי יש לי כבר כ-8 עבודות גמורות.
פורסם 2008 במאי 617 שנים עבודה מאוד יפה.הגוונים של הפלנטה הקרובה הזכירו לי מעט את זה http://apod.nasa.gov/apod/ap970321.htmlבשילוב עם מבנה "התעלות" של http://wanderingspace.net/wp-content/uploads/2007/02/europa-limb.jpgאבל התעלות אמורות להיות מוצלות ובעלות מעט יותר נפח על מנת להראות מציאותיות ולתת עומק לתמונה.יחד עם זאת, התאורה המשונה גורעת מאוד מתחושת העומק, מיקום השמש לא תואם את כיוון התאורה על הפלנטה הקרובה או על המרוחקות. בהנחה שהאובייקט הבוהק מאחורי הפלנטה הקרובה היא השמש שלך ומקור האור העיקרי בסצינה, הרי הפלנטה הקרובה הייתה אמורה להיות חשוכה ברובה עם בוהק על פני הסהר - http://www.lindsaydigital.com/blog/images/earth.sunrise.test.02.jpgבנוסף, הפלנטה המרוחקת יותר הייתה אמורה להטיל צל על הירח שלה.בהנחה שהבוהק שאתה מציג הוא סוג של פיצוץ כלשהו או איזשהו כוכב מרוחק ומקור האור העיקרי (השמש שלך) נמצא מאחורי המצלמה, אזי התאורה של הפלנטה והירח המרוחקים יותר שגויה.גם כשאתה יוצר תמונה מעולם פנטסטי, אתה חייב לשמור על כללי פיזיקה ואופטיקה מסוימים שהעין והמוח שלנו רגילים אליהם על מנת ליצור תחושה של סצינה מציאותית ובעלת עומק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.