פורסם 2003 במאי 822 שנים מחבר תשמעו אני חייב לציין שלא ציפיתי לכל כך הרבה תגובות...עכשיו אני מסכים שיש לשלם על שרות טוב אבל גם לשרות טוב יש מחיר200 שקל זה מעל ומעבר... 50 שקל הייתי מוותר אבל תחשוב שיש הבדל בין רמות של מוצרים במחירים כאלהכמעט בין ה 9500 ל9700 זה מוגזם לגמרה...אני מוכן לשלם בעד שירות אבל נו באמת..... בסך הכל זה אוו מוצר מקסימום אני פונה ישירות ליבואן... זה לא כזה סיפור...עכשיו אני מבין שכולכם חושבים שזיגזג אחלה והכל אבל כשיש תחרות צריך להוריד מחיר ועדיין לתת שירות ככה אתה נשאר לקוח נאמןאם נותנים לך מחיר טוב ושירות חרא יש לזה משפט מפורסם:"לדפוק אותך אפשר רק פעם אחת" כלומר אנשים לא מטומטמים אם קונים ומקבלים שירות חרא הם לא יחזרו לאותה חנותאם מחיר טוב ושירות טוב יחזרו ועוד איךלדבר יפה ולתת יחס חם לא עולה כסף אז למה בשביל זה אני משלם עוד 200 שקל?
פורסם 2003 במאי 822 שנים שלום,ברצוני להודות לפניי הכל לכמה מהמישתמשים על רמת הדיון הגבוהה, שנוהלה וזאת עוד בטרם תגובתינו.הקדמה: שוק החומרה בארץ ובעולם מאופין בתנודתיות מחירים מתמדת וזאת ללא התראה מוקדמת עם מבחינת זיגזג כחנות או לחלופין במחירי הרכיבים אצל היבואנים, דבר זה מצריך עדכון תמידי של מחירי המוצרים לאורך זמן, ואכן לעיתים גם אנו טועים.כיום התחרות על ליבו וכיסו של הצרכן מתקימת בכמה מישורים.אנו שמנו לנו כמטרה לעמוד במחירים אטרקטיבים, שרות וזמני אספקה.מחירם אטרקטיבים:המטרה היא לתת את המחיר הטוב ביותר ללקוח ביום ההזמנה וזאת יחד עם הידיעה שהמחיר מאפשר לתת שרות מקסימלי ללקוח.שרות:שרות נבחן בכמה מישורים,לפני קנייה: יעוץ והכונה ( מעבד 2.4 + מארז איכותי + כ מסך מתקדם 64MB - לא בבית סיפרינו, אצלינו לכל מוצר יש שם )במהלך הקנייה: זמן אספקה.אחרי קניה: זמן טיפול בתקלות , יעוץ טכני וזמן למימוש האחריות (כמה זמן לקוח מחכה עד שמוצר פגום מוחלף).זמן אספקה:אנו מחזיקים מעל 200 סוגי פריטים זמינים בחנות וזאת במטרה לעמוד בזמני אספקה מידיים ובמחירים הטובים ביותר לזמני אספקה אלו.באתרינו מערכת ניהול מלאי בזמן אמת המאפשרת לכם כלקוחות לדעת מהם הפריטים אשר יש לנו במלאי באספקה מידית ( 30 דקות מרגע ההזמנה הפריטים ממתינים לכם בחנות אם ברצונכם להגיע ולקחת אותם ).שימו לב כי אם מחיר מסויים נראה לכם לא מעודכן או לחלופין יקר מדיי אתם מוזמנים לשלוח E-MAIL ואנו ניבדוק זאת.זיגזג הינה אחת מהחנויות הזולות ביותר בשיקלול של שלושת הפרמטרים: מחיר+שירות+זמן אספקה. תודה.ארז.
פורסם 2003 במאי 822 שנים מחבר לרגע לא זילזלתי בחנות או ברמת השירות... אני דווקא מעריך את זה בגלל שזה כל כך נדיר בארץאני פשוט תוהה בפשטות למה המחיר בשביל שירות בארץ כל כך יקרהשאלה בעצם למה בחו"ל זה מובן מאליו שכלול במחיר שירות אמין וטובובעוד בארץ כאשר אתה בא לקנות מוצר ו"חבל וחלילה" זול אתה צריך לחשוד משהו פה מסריח... או שהמוצר סוג ב'או שכמו שגיליתי לפני זמן רב את הקומבינה של סאקל עם הDVD ב200 דולר הרי זה לא הגיוני!!! הם פשוט מביאים מכשירים מסין ופורצים אותם כלומר הם מביאים זון 3 ופורצים אותך לא חוקי אבל זה לא קשור לנושא...למה כדי לקבל את השירות הכל כך מובן מאליו אני צריך לשלם את התוספת 200 ש"ח למה אתם בתור חנות ברמה גבוהה ואין פה ויכוח על זה לא יכולים לתת מחיר זול + שירות אמיןלמה אני צריך לקבל סליחה על המילה שירות חרא בגלל שאני רוצה לשלם מחיר זוללמה שבאתי בארה"ב לקנות כל מיני ציוד שם הדבר הכי חשוב זה השירות ללקוח והלקוח הכי חשוב והתחרות על המחיר בכלל לא קשורה השירות נשאר בכל מצב מצוייןאתה בא לסופר עם מוצר חצי אכול ואומר שזה לא היה טעים יש מביאים לך אחד חדש! זה מהות השירות הטוב אתה יוצא מהקניה בתחושה שמי שמכר לך לא ניסה לדפוק אותך באיזה צורה בשביל לעשות רווח עליךנמאס מזה נקודה.
פורסם 2003 במאי 822 שנים אני יכול רק להוסיף על דבריו של ארז נק' קטנה - גם כשחנות מסוימת זולה במוצר מסוים זה לא אומר שתקבלו אותו - לדוגמה - חנות מסוימת מפרסמת את המחיר הזול ביותר ל CORSAIR - יותר זול אפילו מהיבואן בארץ ... אבל ... יש פה מס' משתמשים שפרסמו תרדים שבהם נאמר כי הם הזמינו CORSAIR במחיר XXX מ XXXX ונאמר להם שיש בעיה עם המוצר הזה והוא לא קיים במלאי / בעייתי / בעיות עם היבואן ... ! אני לעומת זאת כשקניתי מזיגזג את ה CORSAIR שלי - הגעתי לחנות, אמרתי לאורן שאני רוצה 512MB 3200C2 , אמר לי OK, הייתי קצת בחנות (1/2 שעה ) - מני הגיע עם סטיק כזה - וקיבלתי ... ! אבל ברצינות, לגבי PCH אני מאמין שאלכס כן יספק בזמן מוצרים שהוא מפרסם, אבל לגבי חנויות מסוימות - תחפשו בתרדים פה בפורום איזכורים לגבי CORSAIR שלא קיים בארץ ובעיות עם היבואן והכתובת היא תמיד אותה כתובת - המחיר הכי זול בארץ .... !
פורסם 2003 במאי 822 שנים תראו... האמת היא אני מסכים איתכם בגדול... אבל מה אפשר לעשות שחלק גדול למשל מקהילה פה זה נוער בלי משכורת רצינית/קבועה וצריך לגרד כל מאייה, והבדל של 200 ש"ח בשבילם למשל הוא אסטרונומי...
פורסם 2003 במאי 822 שנים מחבר בעיות עם מוצר זה לא קשור לחנות...אם ניסית להחזיר את הסטיק ומה היה היחס זה החנותEwingum אני מצטער להגיד לך שזה חוצפה מה שאתה אומר... כי אין קשרלהרבה אנשים מבוגרים אין כסף והם לא ישקיעו עוד 200 שקל בשביל זהבתקופה הזאת לאף אחד אין כסף מיותר להוסיף על אותו דבראתה מדבר שטויות ואני מבקש ממך לחסוך מאיתנו את זה
פורסם 2003 במאי 822 שנים בעיות עם מוצר זה לא קשור לחנות...אם ניסית להחזיר את הסטיק ומה היה היחס זה החנותEwingum אני מצטער להגיד לך שזה חוצפה מה שאתה אומר... כי אין קשרלהרבה אנשים מבוגרים אין כסף והם לא ישקיעו עוד 200 שקל בשביל זהבתקופה הזאת לאף אחד אין כסף מיותר להוסיף על אותו דבראתה מדבר שטויות ואני מבקש ממך לחסוך מאיתנו את זהאה?זו הייתה דוגמה...בסדר נכון... מה אתה רוצה להגיד בזה?ואני אהיה קצת בוטה ואשווה - זה כמו שאני אגיד שזרקתי חצי כריך לפח ותגיד לי שזה חוצפה כי שבט שלם יכול לחיות על זה.אי-אפשר להוריד מחירים מתחת לרצפה (להוריד לרצפה בגלל מיתון, זה מה שקורה) בגלל בעיות כאלה... התכוונתי שלפעמים אין ברירה אלא להתפשר על השירות
פורסם 2003 במאי 822 שנים מחבר העניין זה כמו יבואו וימכרו לך במבה ב4 שקל ובמבה ב20 שקל אבל ליד הבמבה של ה20 שקל יש נציגת מכירות שעוזרת לסחוב את במבה ומביאה אותה עד לקופה והקופאית מאוד נחמדההבמבה של ה4 שקל סתם במבה שאתה מביא לקופאית הרוסית ואתה הולך הביתה...בסופו של דבר יש לך במבה! וזה ממש לא משנה... זה נחמד שיש את כל השטויות האלה מסביב לבמבה אבל זה ממש לא שווה את ה16 שקל יותר אם הבמבה של ה20 שקל הייתה עולה 6 שקל זה אולי היה שווהאתה מבין את הנקודה?העניין הוא שאין כסף נקודה... המחיר צריך להיות זול... השירות זה פריבילגיה של חנות שזה מושך עוד לקוחות זה לא עוד מוצר שעולה כסף
פורסם 2003 במאי 822 שנים אני לא חושב שיש סיבה לעשות כזה סיפור ממחיר גבוה של מוצר מסויים בחנות מסויימת.בדרך כלל כשיש לי חנות מועדפת ואני מוצא מוצר שאני רוצה לקנות בחנות אחרת במחיר יותר טוב, אני מדבר עם החנות המועדפת עליי ורואה אם הם יכולים להתחרות במחיר. אם כן ואם לא, אני עושה את השיקול שלי וקונה ממי שיחס העלות/שירות שלו הכי טוב. לפעמים אני מוכן לשלם קצת יותר עבור שירות טוב. בוא לא נשכח שיש חנויות שמייבאות בעצמן ויש שקונות מספקים בארץ ויש שעושות את שניהם, ויש חנויות שקונות מחנויות... אם הם לא מסוגלים לתת לך מחיר טוב על כרטיס מסך (ויכול להיות שיש להם כרטיס דומה של חברה אחרת בפחות כסף?), קנה מחנות אחרת. אני לא חושב שיש במחיר גבוה של מוצר מסויים מספיק עניין לדיון שלם על אותה חנות...נ.ב.אני מאוד מעריך בעלי חנויות שדואגים להתעדכן במה קורה בשוק מבחינת הצרכנים ולדבר איתם בגלוי כמו שעושים פה נציגי זיגזג/סימפלטק/PCH... כל הכבוד!
פורסם 2003 במאי 822 שנים מחבר באמת לא הבנת את הנקודה אה?הנקודה היא לא על הכרטיס זה רק דוגמא... כל המוצרים של זיגזג יקרים משאר החנויות...ומה זה קצת יותר בשביל שירות טוב? 100? 200? 400? זה העניין פה.. כמה זה שווה ולמה בכלל צריך לשלם בשביל זה
פורסם 2003 במאי 822 שנים שמע... אולי זה קצת לא לעניין אבל באמת שמעתי רק דברים טובים על זיגזג וכבר הגעתי למצב שאני "רוצה" לקנות מהם את המוצר הבא שלי. הבעיה היא שיש חנות, ממש בעיר שלי ולא ב"חור" (שמעו, סה"כ...) שהמחירים שם גם יותר זולים וגם מבחינת שירות לא נתקלתי בבעיות (למשל לחבר שלי נשרף הצורב [כן, הצורב, אבל זה כבר סיפור אחר] ותוך זמן קצר יחסית החליפו לו לחדש בלי לעשות בעיות) והם עוד בעיר שלי, לא צריך להסחב לחנות רחוקה על תקלות או לשלם על משלוח.
פורסם 2003 במאי 822 שנים אם אתה משתמש במשל הבמבה - אוקיי - קנית ב 4 שקל, הכל טוב ויפה, אכלת אחד, שניים שלושה - רביעי נחנקת ! אז אתה חוזר לסופר - אתה רואה מישהו שקנה ב 20 שקל וגם נחנק חוזר ומקבל במבה חדשה , ואתה שקנית ב 4 שקל - צועקים עליך איך אתה מעיז להתלונן - אומרים לך שגרמת נזק למוצר והוא לא באחריות - גובים ממך 100 שקל על בדיקה של השקית ושל הבמבה ואחר כך אומרים לך שזה ישלח ליצרן לבדוק אם הוא מוכן להחליף, ובינתיים, תשב בבית, תשלח הודעות MAIL, תתקשר , תפקסס ואין קול ואין עונה .... ואתה, מה בסך הכל רצית ? לאכול במבה ... ועכשיו לגבי המחיר - אני מבין את הסוגיה שלך ואני מבין את EWINGUM - לי אין כסף מיותר אבל אני מעדיף לשלם עוד קצת על המוצר ולדעת שיש לי " תעודת ביטוח" ולא לקנות ב 200 שקל פחות ולפחד מכל מסך כחול ב WINDOWS ... אתה חוזר ומדגיש את ה 200 שקל האלה - זה לא שכל מוצר יותר יקר ב 200 שקל בזיגזג מ PCH או SIMPLETECH או לא יודע מי, ספציפית ה R9700PRO יותר יקר ב 200 שקל - אולי יש לגבי המוצר הזה שיקולים אחרים של מחיר כמו יבואן אחר - אולי PCH היבואן והוא גוזר את הקופון שלו לפני זיגזג, אל תתפס ל 200 שקל האלה ... !
פורסם 2003 במאי 822 שנים מחבר ה200 באים כדוגמאהאחוז של ה200 מתוך המחיר המלא דומה בכל המוצרים כלומר המחירים יקרים באחוז מסויים בכל המוצרים חלק פחות חלק יותר זה ביחס למחיר הכולל של המוצר.עכשיו בקשר לבמבה אתה נדפק פעם אחת אז פעם אחת צעקו עלי ורימו אותיאני לא יחזור לחנות הזאת בחיים שלי בעוד עם היחס יהיה טוב אני יחזורמאוד כואב הלב לשלם יותר על אותו מוצר בדיוק ולא חשוב כמה הם אמינים כי יש הרבה חנויות לא הגיוני שכולם חראותבגלל זה אני ימשיך לנסות לקנות מחנות אחרת אני עדיין לא ירוץ לקנות יקר בשביל השירות
פורסם 2003 במאי 822 שנים העניין זה כמו יבואו וימכרו לך במבה ב4 שקל ובמבה ב20 שקל אבל ליד הבמבה של ה20 שקל יש נציגת מכירות שעוזרת לסחוב את במבה ומביאה אותה עד לקופה והקופאית מאוד נחמדההבמבה של ה4 שקל סתם במבה שאתה מביא לקופאית הרוסית ואתה הולך הביתה...בסופו של דבר יש לך במבה! וזה ממש לא משנה... זה נחמד שיש את כל השטויות האלה מסביב לבמבה אבל זה ממש לא שווה את ה16 שקל יותר אם הבמבה של ה20 שקל הייתה עולה 6 שקל זה אולי היה שווהאתה מבין את הנקודה?העניין הוא שאין כסף נקודה... המחיר צריך להיות זול... השירות זה פריבילגיה של חנות שזה מושך עוד לקוחות זה לא עוד מוצר שעולה כסף דוגמא טיפשית.אתה לא יודע מהו שרות.זה לא מסתכם במילה טובה.ובקשר לדוגמא המטופשת,אים הבמבה הייתה מקולקלת אז את הבמבה של ה-4 שקל לא היית יכול להחליף ואת הבמבהשל ה-20 שקל היית יכול להחליף ללא בעיות.שרות טוב ואמין נמדד לא בדיבורים אלא במה שקורה למוצר אים הוא מתקלל.יש כאלה שמוכנים לשלם על כרטיס סכום נמוך ולהסתכן בזה שהכרטיס יתקלקל לא יחליפו לו אותו ויש כאלה שמוכניםלשלם קצת יותר בידיעה שאים הכרטיס יתקלקל יהיה להם תמיכה והם יוכלו להחליף את הכרטיס.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.