פורסם 2008 באפריל 3017 שנים מחבר רמקולים, 100 שקל.אבל לא קיבלתי את הסחורה- חברת האשראי לא יכולה להתכחש להכחשת עסקה שאני רוצה לבצע.מותר לי לבצע את זה בכל מצב, ואם החנות רוצה כסף היא צריכה להוכיח שקיבלתי את המוצר ושהעסקה התרחשה.מחר נסדר את זה עם המפגרים
פורסם 2008 באפריל 3017 שנים רמקולים, 100 שקל.אבל לא קיבלתי את הסחורה- חברת האשראי לא יכולה להתכחש להכחשת עסקה שאני רוצה לבצע.מותר לי לבצע את זה בכל מצב, ואם החנות רוצה כסף היא צריכה להוכיח שקיבלתי את המוצר ושהעסקה התרחשה.מחר נסדר את זה עם המפגריםהנה משפט שעוזר המון בארץ: תני לדבר עם המנהל\ת!. זה הולך טוב בתוספת של ערסיות בקול וווליום גבוה.
פורסם 2008 במאי 117 שנים הלינק מוביל לדף "שגיאה" של ynet...נראה לי שמישהו "ביקש" מ- YNET למחוק את הכתבה (אולי בשביל שהלקוחות לא ידעו לפני שיהיה מאוחר מידי?!), אך יש עוד אחת באתר גלובוס
פורסם 2008 במאי 117 שנים הנה משפט שעוזר המון בארץ: תני לדבר עם המנהל\ת!. זה הולך טוב בתוספת של ערסיות בקול וווליום גבוה.דווקא עוזר יותר טוב בלי הערסיות ובלי הווליום הגבוה.
פורסם 2008 במאי 117 שנים מחבר עדכון קצר- בשיחה לחברת האשראי התברר שמשרדיה מיהרו לחייב כל מי שהכניס הזמנה לאתר שלהם החל מה 22 לחודש, מאותו יום הם לא עונים, מחייבים, ונעלמו כליל. חבל שלחנות כל כך מכובדת סוף כל כך מכוער.
פורסם 2008 במאי 417 שנים אני מעריך שיעניין אתכם לשמוע שלפי מידע שקיבלתי מאחד מעובדי החברה נאמר לי שכל הלקוחות שביצעו הזמנות בשבועיים האחרונים לא חויבו ושכרגע משרדיה כן תחזור לעבוד, לפחות בשביל לצמצם חובות, וגם להוציא את כל ההזמנות שנתקעו באותם ימים.
פורסם 2008 במאי 417 שנים באופן עקרוני אם היית בחנות שילמת באשראי בתשלום אחד ולא לקחת עדיין את הסחורה והחנות פשטה רגל - נדפקתהיות שמדובר על עסקת מכר מרחוק (אינטרנט במקרה שלך) חברת האשראי אמורה לבטל את העסקה.
פורסם 2008 במאי 417 שנים מחבר אני מעריך שיעניין אתכם לשמוע שלפי מידע שקיבלתי מאחד מעובדי החברה נאמר לי שכל הלקוחות שביצעו הזמנות בשבועיים האחרונים לא חויבו ושכרגע משרדיה כן תחזור לעבוד, לפחות בשביל לצמצם חובות, וגם להוציא את כל ההזמנות שנתקעו באותם ימים.הזמנתי ב 25 לחודש, דאגו לחייב אותי מיידית ב 26.
פורסם 2008 במאי 717 שנים באופן עקרוני אם היית בחנות שילמת באשראי בתשלום אחד ולא לקחת עדיין את הסחורה והחנות פשטה רגל - נדפקתהיות שמדובר על עסקת מכר מרחוק (אינטרנט במקרה שלך) חברת האשראי אמורה לבטל את העסקה.חברת האשראי לא אחראית לאכוף את החוק.מי שצריך להחזיר את הכסף זה הסוחר ולא חברת האשראי.
פורסם 2008 במאי 2517 שנים הם היו אמורים לחזור לעבוד בשבוע שעבר אך מאחר ועדיין אין צו פירוק מבית המשפט העסק סגור, עדיין. ממש לא ברור אם הוא יחזור לפעול.
פורסם 2008 במאי 2517 שנים חברת האשראי לא אחראית לאכוף את החוק.מי שצריך להחזיר את הכסף זה הסוחר ולא חברת האשראי.זה חלק מהחוזה שחתמת עם חברת האשראי (כמו ביטוח גניבות וכדומה). למה חברת האשראי עושה זאת? כדי שאנשים יעדיפולקנות אצלה ולהיות מבוטחים.
פורסם 2008 במאי 2517 שנים זה חלק מהחוזה שחתמת עם חברת האשראי (כמו ביטוח גניבות וכדומה). למה חברת האשראי עושה זאת? כדי שאנשים יעדיפולקנות אצלה ולהיות מבוטחים.לא זה לא.אין שום סעיף כזה בחוזה.
פורסם 2008 במאי 2517 שנים הכרטיס מבוטח מפני גניבה וכו'. אם אתה רוצה לקבל את הכסף אתה תמיד יכול להתכחש לעסקה / לטעון שפרטי האשראי שלך נגנבו ומישהו ביצע את העיסקה על שמך. זאת אומנם דיי "רמאות", במובן מסויים, אבל במבט מעשי - הכרטיס שלך באמת נגנב.. קיבלת כסף ולא קיבלת מוצר = גנבו ממך את הכסף. כך שמוסרית זה נראה לי דיי הוגן להפעיל את ביטוח הגניבה על מקרה כזה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.