עבור לתוכן

למישהו יש מושג מה קורה עם "משרדיה"?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

רמקולים, 100 שקל.

אבל לא קיבלתי את הסחורה- חברת האשראי לא יכולה להתכחש להכחשת עסקה שאני רוצה לבצע.

מותר לי לבצע את זה בכל מצב, ואם החנות רוצה כסף היא צריכה להוכיח שקיבלתי את המוצר ושהעסקה התרחשה.

מחר נסדר את זה עם המפגרים

  • תגובות 39
  • צפיות 3.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

רמקולים, 100 שקל.

אבל לא קיבלתי את הסחורה- חברת האשראי לא יכולה להתכחש להכחשת עסקה שאני רוצה לבצע.

מותר לי לבצע את זה בכל מצב, ואם החנות רוצה כסף היא צריכה להוכיח שקיבלתי את המוצר ושהעסקה התרחשה.

מחר נסדר את זה עם המפגרים

הנה משפט שעוזר המון בארץ: תני לדבר עם המנהל\ת!. זה הולך טוב בתוספת של ערסיות בקול וווליום גבוה.

פורסם

הלינק מוביל לדף "שגיאה" של ynet...

נראה לי שמישהו "ביקש" מ- YNET למחוק את הכתבה (אולי בשביל שהלקוחות לא ידעו לפני שיהיה מאוחר מידי?!), אך יש עוד אחת באתר גלובוס

פורסם

הנה משפט שעוזר המון בארץ: תני לדבר עם המנהל\ת!. זה הולך טוב בתוספת של ערסיות בקול וווליום גבוה.

דווקא עוזר יותר טוב בלי הערסיות ובלי הווליום הגבוה.

פורסם
  • מחבר

עדכון קצר- בשיחה לחברת האשראי התברר שמשרדיה מיהרו לחייב כל מי שהכניס הזמנה לאתר שלהם החל מה 22 לחודש, מאותו יום הם לא עונים, מחייבים, ונעלמו כליל. חבל שלחנות כל כך מכובדת סוף כל כך מכוער.

פורסם

אני מעריך שיעניין אתכם לשמוע שלפי מידע שקיבלתי מאחד מעובדי החברה נאמר לי שכל הלקוחות שביצעו הזמנות בשבועיים האחרונים לא חויבו ושכרגע משרדיה כן תחזור לעבוד, לפחות בשביל לצמצם חובות, וגם להוציא את כל ההזמנות שנתקעו באותם ימים.

פורסם

באופן עקרוני אם היית בחנות שילמת באשראי בתשלום אחד ולא לקחת עדיין את הסחורה והחנות פשטה רגל - נדפקת

היות שמדובר על עסקת מכר מרחוק (אינטרנט במקרה שלך) חברת האשראי אמורה לבטל את העסקה.

פורסם
  • מחבר

אני מעריך שיעניין אתכם לשמוע שלפי מידע שקיבלתי מאחד מעובדי החברה נאמר לי שכל הלקוחות שביצעו הזמנות בשבועיים האחרונים לא חויבו ושכרגע משרדיה כן תחזור לעבוד, לפחות בשביל לצמצם חובות, וגם להוציא את כל ההזמנות שנתקעו באותם ימים.

הזמנתי ב 25 לחודש, דאגו לחייב אותי מיידית ב 26.

פורסם

באופן עקרוני אם היית בחנות שילמת באשראי בתשלום אחד ולא לקחת עדיין את הסחורה והחנות פשטה רגל - נדפקת

היות שמדובר על עסקת מכר מרחוק (אינטרנט במקרה שלך) חברת האשראי אמורה לבטל את העסקה.

חברת האשראי לא אחראית לאכוף את החוק.

מי שצריך להחזיר את הכסף זה הסוחר ולא חברת האשראי.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

למישהו יש איזהשהו עדכון בכל הנוגע לפרשה הזו או שכבר אין תקווה?

פורסם

הם היו אמורים לחזור לעבוד בשבוע שעבר אך מאחר ועדיין אין צו פירוק מבית המשפט העסק סגור, עדיין. ממש לא ברור אם הוא יחזור לפעול.

פורסם

חברת האשראי לא אחראית לאכוף את החוק.

מי שצריך להחזיר את הכסף זה הסוחר ולא חברת האשראי.

זה חלק מהחוזה שחתמת עם חברת האשראי (כמו ביטוח גניבות וכדומה). למה חברת האשראי עושה זאת? כדי שאנשים יעדיפו

לקנות אצלה ולהיות מבוטחים.

פורסם

זה חלק מהחוזה שחתמת עם חברת האשראי (כמו ביטוח גניבות וכדומה). למה חברת האשראי עושה זאת? כדי שאנשים יעדיפו

לקנות אצלה ולהיות מבוטחים.

לא זה לא.

אין שום סעיף כזה בחוזה.

פורסם

הכרטיס מבוטח מפני גניבה וכו'.

אם אתה רוצה לקבל את הכסף אתה תמיד יכול להתכחש לעסקה / לטעון שפרטי האשראי שלך נגנבו ומישהו ביצע את העיסקה על שמך.

זאת אומנם דיי "רמאות", במובן מסויים, אבל במבט מעשי - הכרטיס שלך באמת נגנב.. קיבלת כסף ולא קיבלת מוצר = גנבו ממך את הכסף.

כך שמוסרית זה נראה לי דיי הוגן להפעיל את ביטוח הגניבה על מקרה כזה :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים