עבור לתוכן

הפעלה של ה-AA במשחקים ?

Featured Replies

פורסם

לפני שאני מעלה את המשחק האם הפעלת ה-AA זה ב-OPENGL או ב-DIRECT 3D ?

מתי אני מפעיל את OPENGL ומתי אני מפעיל את DIRECT 3D ?

פורסם

DIRECT3D זה התקן של מייקרוסופט, אז רוב המשחקים משתמשים בו.

משחקים שמבוססים על QUAKE3(מדל אוף הונור, RTCW ועוד) משתמשים בOPENGL. בעצם כל משחקים מבוססי ID משתמשים בOPENGL.

פורסם

AA ו AF יש בשניהם

לפעמים יש בחירה בין OPENGL או ב-DIRECT 3D אבל בדרך כלל זה אוטומטי.

OPENGL איכותי יותר

פורסם

OPENGL איכותי יותר למשחקים ! כי DIRECT3D הוא לא יועד למשחקים אבל לא משנה...כשאתה נכנס למשחק הבחירה בין שני הטכנולוגיות קורית אוטומאטית...

פורסם

LIPA:

AA פועל גם ב-OpenGL וגם ב-d3d. זוהי אפשרות שמעניקה לך החומרה, ולא תלויה ב-API בו משתמש המשחק. הבחירה בין d3d לבין OpenGL לרוב נעשית בשיטת ה"ניסוי וטעיה". תריץ בשניהם ותבדוק מה הכי טוב בכל משחק, אם יש לך אפשרות לבחור.

ולכל השאר:

קודם כל d3d נועד בראש ובראשונה למשחקים. OpenGL בנוי גם למטרות אחרות. הטענות "OpenGL יותר איכותי" או "d3d יותר איכותי" הן חסרות כל בסיס. הביצועים של כל משחק תלויות במיומנות ובשליטה של מפתחי המשחק בכל אחד מה-APIs, ובמימוש של יצרן החומרה לכל API. (מימוש = דריבר+חומרה).

פורסם

אופס...התבלבלתי קצת...מצטער...בכל מקרה השכלתי מדבריך...

פורסם

אם אני לא טועה היו פה בעבר הרחוק (באמת רחוק) דיון או שניים על זה, התחיל מנושא הOPENGL או D3D באנריל טורנמנט... מי שמעניין אותו שיחפש.

פורסם

לא משנה כמה תדונו, מפתח המשחק והחומרה קובע בסופו של דבר ;D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים