פורסם 2003 במאי 223 שנים 1. האם טמפ' של 40~42 מעלות היא טמפ' נורמלית למעבד פנטיום 3 866.2. אני צריך המלצה על מאוורר שלפנטים 3 (סוקט 370)
פורסם 2003 במאי 223 שנים נורמלי זה תלויי בלוח. כל לוח נותן מדידות שונות (לא שבאמת המעבד עובד בטמפ' שונה על כל לוח).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.