סוף סוף ה-K1000 נשמעות כמו שצריך! (או בעיברית, קניתי מגבר) - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סוף סוף ה-K1000 נשמעות כמו שצריך! (או בעיברית, קניתי מגבר)


anatoli

Recommended Posts

אהלן אנשים,

הקדמה ראשונה:

יש ברשותי מדגם AKG K1000 שלמרות שהן מדהימות, דורשות מגבר חזק במיוחד, משהו שעד כה לא היה לי. היו לי כמה מגברים שהזיזו אותן בסדר, אבל לא מעבר לזה.

הקדמה שנייה:

לפני כחצי שנה מכרתי זוג קשים מאוד להנעה, בגלל שלא רציתי להוציא הרבה כסף על מגבר חזק מספיק בשבילם. חבר שרצה לרכוש אותם הגיע עם מגבר ישן של KENWOOD מדגם KA6100. שמעתי את השילוב, ופשוט נפלתי! המגבר היה במצב לא משהו והיו לו הרבה רעשים, אבל הסאונד היה מעולה.

לנושא:

כבר כמה חודשים, מאז שהחבר ההוא היה אצלי שאני מחפש מגבר שכזה. אתמול ראיתי בלוחות מגבר מדגם KA7100 שהוא אחד מעל ה-6100. חזק יותר ממנו, ונראה קצת טוב יותר. היום בבוקר הרמתי טלפון למוכר, סגרתי שאני אגיד סביבות 10 אליו. הגעתי, בדקתי, לקחתי הביתה.

ראשית, לנקודה הרעה. דבר שלצערי לא עליתי עליו בזמן הבדיקה (בערך של 20 דקות) הוא שאחת לכמה זמן יש רעשים של לכלוך למשל כמה שניות מהערוץ השמאלי. בינתיים שעה בערך שאני שומע וזה הופיע פעמיים בלבד. מאז החלפתי ליציאות השניות ובינתיים זה לא קרה (אם כי אני בספק אם זה יפתור את הבעיה - סביר להניח שיש לכלוך באחת החוגות וצריך לנקות את זה).

ולדברים הטובים:

ראשית, הוא יפיפה! כסוף, מבריק, עם גימור מראה מסביב לחוגת הווליום. שנית, הוא מאסיבי ובנוי מצוין! ספק כח כפול, שנאי עצום, הפרדה מעולה בין הדרגות, אפשרות קיצור של מעגל ה-EQ ועוד. מעבר לזה, הבן אדם שמכר לי אותו ניקה אותו כמו פרארי, הוא נראה חדש לחלוטין. מעבר לזה, חוגת הווליום עם ככל הנראה stepped שכן יש רעשים של קליקים בכל סיבוב, ויש קפיצות קבועות בווליום. משהו שמראה שלא חסכו במגבר (יחד עם כל שאר הדברים).

ולסאונד:

מחובר אצלי ישירות לאוזניות AKG K1000 מיציאה הרמקולים שלו, ואני בשוק! קניתי אותו כי הייתי בטוח שהוא יוציא מהן באס מעולה. ואכן הבאס מפורט ונעים מאוד. הוא לא חזק כמו שקיוויתי, אבל זה לא היה הצד החזק של האוזניות האלה מעולם. מה שיותר מפתיע הוא הבמה, הפירוט, הדיוק, התוכן הרב שיש בכל כלי. פרטים שלפני כן לא שמעתי מעולם. זה פשוט מדהים. לא להאמין שלפני כל כך הרבה שנים ידעו לעשות מגברים כל כך מדויקים ומפורטים!

אני אעלה מחר כשיהיה אור נורמאלי לצלם. בינתיים, אני חוזר למוזיקה שלי :D

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תתחדש,

אני יודע מה אתה שומע שם :cool2:

אח שלי מפעיל עם מגבר כזה בדיוק זוג מוניטורים פאסיביים מטורפים,

הסאונד גובל בשלמות, חשבתי שזה כבר לא קיים יותר ואנחנו משפחה של מוזרים ::)

שוב תתחדש :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבטחתי ואני מקיים:

img3603vb2.jpg

img3605nb9.jpg

אגב, מאז שהחלפתי לחיבורים הנוספים (יציאות B) ושמעתי קרוב לשעתיים לא היו בעיות של רעשים. למרות זאת אני כנראה ארוקן היום פחית ספריי מגעים על הבפנים של המגבר.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן. כרגע הוא עם המעיים בחוץ :) פתחתי לנקות אותו ולשים קצת ספריי מגעים. האמת היא שאין כמעט אבק בפנים, הבעלים הקודם ניקה טוב מאוד. שמתי דיי הרבה ספריי מגעים (וישבתי רבע שעה שיחקתי עם החוגות שייכנס לכל חור) אני מקווה ומאמין שזה יפתור את בעיית הרעשים כמעט לחלוטין. אגב, השפרצתי דיי הרבה ספרי מגיעים ישירות לחיבור האוזניות, אתם לא מאמינים כמה ג'יפה חומה יצאה משם (כנראה שילוב של אבק עם קצת חלודה). והכי מצחיק זה שאתמול בדקתי את היציאת ולא היו בה שום רעשים למרות הלכלוך הזה :)

עוד מעט גם תונות של הבפנים. הוא בנוי מאוד מרשים עם הפרדה מצוינת בין הדרגות השונות, ועם קבלים, טרנזיזטורים ושנאי בגודל עצום.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן אותו אחד שפורסם ביד 2.

ה-9100 אמור להיות בכלל מדהים, הלוואי והייתי יכול לשים יד על כזה מכשיר :)

אני צריך להחזיר את הרמקולים (הם בדירה השנייה) בשביל לבדוק איך הם נשמעים עם המגבר הזה.

Anatoli.[br]פורסם בתאריך: 7.04.2008 בשעה 11:50:25


הנה תמונה שלו פתוח:

img3607mg4.jpg

יפיפה פשוט לראות איך הכניסות מופרדות עם פלטת מתכת (למנוע רעשים), כמו גם דרגת ההגברה מהספק. לכל דרגה יש פלטת ברזל שחוסמת רעשים מדרגות אחרות. קבלים גדולים (4 של 6800פיקו), שנאי פשוט ענק!

img3610ud9.jpg

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...