בעיית מקודדים - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית מקודדים


I7210I

Recommended Posts

שלום

שאני מריץ קובצי MPG בBS PLAYER אני רואה מסך ירוק ואני רק שומע..התקנתי את החבילה האחרונה של K-LITE וזה לא עוזר..יש לי גם DIVX ו XVID וזה לא עוזר..

מה הבעיה?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי ממליץ לא להתקין מקודדים בכלל. במקום זאת להתקין כמה נגנים כמו - , BSplayer, Media player classic . עם נגנים הללו אתה יכול לנגן כמעט כל קובץ שקיים. התקנת מקודדים לא פעם יוצרת התנגשות עם מקודדים שכבר קיימים והתוצאה, חוסר אפשרות לנגן קבצים מסויימים. מנסיון התקנת מספר נגנים טובים כמו שהזכרתי אין בעייה לנגן כמעט כל קובץ אפשרי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי פיתרון! גם אני סבלתי מבעיות דומות-סרטים התנגנו ב media player classic אבל לא התנגנו ב BSPLAYER ,או שהתנגנו אבל לא שמעו קול,או שבסרט מסוים,ורק בו,פתאום התמונה היתה מעוותת....

והפתרון הוא:

1.למחוק לחלוטין כל מקודד וכל חבילת מקודדים שיש לך-כולל התוכן ב program files .(ד"א ,MPC אי אפשר להסיר כי היא לא ממש מותקנת-אפשר רק למחוק את קובץ ה-EXE שלה).

2.להתקין גרסאות אחרונות של DIVX ו XVID בלבד!

3.להתקין תוכנה מעולה בשם AVIcodec שמוצאת לך לבד עבור כל סרט איזה קודק חסר לו. אתה גורר את האייקון של הסרט לתוך חלון התוכנה ומקבל קישור מיידי לקודקים הדרושים. אחרי 3-4 סרטים בעיתיים סביר להניח שכבר יהיו לך כמעט כל הקודקים שתצטרך לכל סרט.לפרטים נוספים ראה כאן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...