האם נגזר עלי לחיות בחרא כל החיים? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם נגזר עלי לחיות בחרא כל החיים?


Chymes

Recommended Posts

אני לא מתעניין ו/או מתחבר לתחומים שניתן להרוויח בהם כסף, אבל לכל החרא הלא פרקטי אני מתחבר מצויין. למה נולדתי עם שילוב כישורים כל כך חסרי תועלת?! למה?! לאנשים רבים יש ראש ריאלי. הם הולכים ללמוד הנדסות/כלכלה/רפואה/ניהול. אחרי הלימודים משתלבים במקומות עבודה מכובדים בשכר נאה. ואני הומני. זה אולי בסדר בשביל בחורה, כי היא גם ככה חייה על חשבון בעלה, אבל אני גבר. גבר ומקצועות הומניים לא הולכים יחד. כמה כבר ארוויח אחרי הלימודים? שלוש אלף? ארבע? לעזאזל, לא שווה אפילו ללכת ללמוד. אני מרוויח אותו דבר ללא שום השכלה. זאת אומרת שאני אמשיך לגור בעיר מסריחה, מוקף באנשים מסריחים. אולי עדיף שאזרוק את עצמי מתחת לגלגלים של משאית ואסיים עם זה. לפחות המוות יהיה מהיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 107
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אולי עדיף שאזרוק את עצמי מתחת לגלגלים של משאית ואסיים עם זה. לפחות המוות יהיה מהיר.

זו דרך ממש אגואיסטית למות, תחשוב על נהג המשאית - הוא יקבל שלילה מנהלתית במקום ל-30 יום, מה שאומר שהוא לא יכול לעבוד חודש שלם וכמובן לא יקבל משכורת. מה לגבי המשפחה שלו? ואם יש לו משכנתא וחובות לשלם? הדברים האלה צוברים ריבית בצורה מטורפת, אתה מבין בכלל לאיזה מצב אתה תכניס אותו ואת המשפחה שלו? לא יהיה להם מה לאכול בגללך!

כל זה כמובן בהנחה שזה לא יגיע לבית משפט, כי במקרה כזה לא רק שעלולים לשלול לו את הרשיון לצמיתות (ואז הלכה הפרנסה שלו וכל החיים שלו יתמוטטו), אלא הוא אפילו יכול להכנס לכלא.

רק אגואיסטים מנסים להתאבד בדריסה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...