מעוניין בחוו"ד שלכם על LG VIEWTY.. - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין בחוו"ד שלכם על LG VIEWTY..


jacko_il

Recommended Posts

שלום לכולם,

בימים אלו אני חושב לקחת מכשיר סלולרי חדש. אני כרגע לקוח מרוצה אורנג' עם מכשיר נוקיה ישן שאני אפילו לא יודע איזה דגם הוא (דור שני מלפני איזה 4 שנים)..

הגיע הזמן לקחת מכשיר חדש עם מצלמה , דור 3 ו MP3 / MP4 ושאר פיצ'רים שכרגע אין לי.

מאד רציתי לקחת את ה NOKIA 6500 באורנג' אבל לאחר בירור לפני כחצי שעה עם נציג התברר לי שכרגע הוא אזל מהמלאי והוא צפוי להגיע איפשהו בחודש אפריל לרשת.. האמת היא שאין לי חשק לחכות כחודש ובנוסף לזה אני סטודנט ולא יהיה לי כל כך זמן להתעסק בזה עוד כמה שבועות..

לחתוך לעניין - ראיתי עכשיו שיש בסלקום את ה VIEWTY עם מסך מגע , מצלמה 5 MP ושאר פיצ'רים נחמדים. הבעיה היחידה שלי עם המכשיר הזה היא שהוא לא . מעולם לא אהבתי מכשירים שהם לא , הם אף פעם לא מרגישים נכון ותמיד הרגשתי כאילו עשו להם פיניש גרוע של הנדסת אנוש ותכנון גרוע של ההפעלה שלהם.. הדיל על המכשיר סביר מאד ועומד על 0 ש"ח למדברים מעל 99 ש"ח בחודש (כאן אין שום בעיה).

בקיצור - תנו לי דעות אנשים.. אני בהתלבטות קשה. הייתי שמח לשמוע דעות שלכם מנסיון אישי עם המכשיר במיוחד אם גם אתם הייתם באותה סירה כמוני ועברתם אליו ממכשיר ..

תודה לכווולם .. שחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לחבר שלי יש כזה מכשיר, בכלל לא התלהבתי ממנו, הממשק לא כ"כ נוח לדעתי והלחיצות הם לא קלות כמו באייפון אלא צריך ללחוץ קצת חזק.

וגם אין לזה משחקים שבנויים לזה ולכן יש חצים במסך למטה וזה לא כיף.

לי יש את הנוקיה N95, אם יש לך תקציב בשבילו כדאי לך מאוד, אבל אני לא ממליץ שתקנה את VIEWTY כי הוא לא נוח כל כך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה.. :xyxthumbs:

N95 לא בא בחשבון. לא בא לי להסתובב עם מרכבה 4 בכיס.. מאסיבי מידי בשבילי נכון לעכשיו.. והאמת שאחרי שחשבתי על זה ירדתי גם מ VIEWTY מאותה סיבה (בין אם הוא נוח או לא..)

לאחר שיחה חוזרת עם אורנג' שהתחננתי שייבדוק לי אם אין עוד מכשירי 6500 באזור צפון במקרה במרכז כלשהו.. נמצאו שלושה מכשירים כאלו במת"מ בחיפה (אני מהקריות) הנציג אמר לי שאם אני אגיע לשם בשעה הקרובה אז לא תהיה בעיה ואני יכול ללכת לקחת.. בקשתי שיישמור לי אחד אבל הוא אמר שלא צריכה להיות בעיה אם זה כי הוא לא מאמין שייקחו שלושה בשעה.. התארגנתי מהר ונסעתי לחיפה (40 דקות בערך מהבית שלי..) וכאן נכנס לתמונה ידידנו מרפי והחוקים שלו - הלקוחה שהגיעה לפני לקחת מספר קנתה את שלושתם !!! :bash: מה ההסתברות שייקרה דבר כזה !? :-\ אחרי בירורים והתנצלויות נשארתי עם העובדה שאין יותר מכשירים כאלו בשום מקום קרוב ושאני אאלץ לחכות כמה שבועות כדי שהחברה תמלא חזרה את המלאי.. (תאריך מדוייק אף אחד לא יכול לתת לי..)

המנהל העסקי הצטרף לשיחה שלי עם הנציגה ובא לקראתי עם הרבה הצעות לא רעות בכלל שבדרך כלל לא ניתן לתת.. הציעו לי לדוגמא את ה ERICSSON 910 בזיכוי מלא על המכשיר.. מאד התלהבתי האמת , המכשיר נראה ממש נחמד והתצוגה שלו מהממת אבל כשראיתי שאין לו והמצלמה שלו היא רק 2.0 MP העניין ירד מהפרק.

בכל מקרה מבחינתי אפשר לנעול את הדיון, אני אחכה עוד חודש ל 6500 SLIDER וזהו.. נראה לי אחד המכשירים הכדאיים שיש כיום..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...