עבור לתוכן

שאלה על DX10 ו - Shader Model 4

Featured Replies

פורסם

TheReaper למה נראה לך שמייקרוסופט לא עשתה את זה להגברת מכירות?

הם יודעים שהרבה גיימרים ירצו לעבור לויסטה רק בשביל זה, וגם אין מצב שעד סוף 2008 לרוב יהיה ויסטה,

במיוחד בגלל שבויסטה אין כמעט חידוש חוץ מממשק שגם הוא כמעט אותו דבר, עיצוב,אבטחה וה - DX10.

אני אישית אעבור לויסטה שיהיה לי מחשב חדש, אבל זה רק בגלל ה-DX10 והעיצוב כי ה XP זוועתי וגם כל הסקינים שלו.

פורסם

קרירין די להעלות את הנושא הזה

מייקרוסופט בחיים לא תעשה וגם לא הייתה צריכה לעשות DX10 לXP

רוצה לממן את הזמן פיתוח ושעות העבודה? תהנה

פיתוח ושעות עבודה?

recompile...

פורסם

נו באמת דובי זובי זה הרבה יותר מRECOMPILE

אני בטוח שהם לא יעשו ווינדוס מההתחלה אבל צריך להשקיע בזה פיתוח כלשהו

בכל מקרה

תזכרו מה שכתבתי עד סוף 2008 חוץ מבעלי המחשבים החלשים (עיין ערך "אני") יהיו על ויסטא

פורסם

תוציא אותי מהסטטיסטיקה ;D

פורסם

נו באמת דובי זובי זה הרבה יותר מRECOMPILE

אני בטוח שהם לא יעשו ווינדוס מההתחלה אבל צריך להשקיע בזה פיתוח כלשהו

בכל מקרה

תזכרו מה שכתבתי עד סוף 2008 חוץ מבעלי המחשבים החלשים (עיין ערך "אני") יהיו על ויסטא

זה כן, רוב הדברים קיימים בSDK הישן של ה360, הם אפילו כתבו DirectX לMAC בשביל אחד הSDKים של ה360.

בXNA לכל הרוחות ההבדל בין לקמפל משחק לWindows, 360 או Zune זה Retarget בהגדרות של הקומפיילר כל משתמשים בnamespaceים משותפים לפלטפורמות...

פורסם

מצטער אבל אני לא רואה איך הSDK של ה360 נכנס פה...

(אני מזכיר לך- אנחנו מדברים כל להוסיף תמיכה בDX10 לXP)

פורסם

היו יכולים לתכנן את הDX10 מראש שיתאים גם לויסטה וגם לXP

כמו שDX8 היה גם בWIN98 וגם ב2000\XP

זה שלא תכננו אותו מראש להתאמה אחורנית גרם לבעיה

ולדעתי זה כן החלטה כלכלית בניסיון לדחוף את ויסטה

הבעיה שזה חזר כמו בומרנג כי מפתחים לא יכולים לבנות על DX10 בינתיים

פורסם

זה לא DX10 שצריך להיות מתוכנן למערכת

זו המערכת שצריכה להיות מתוכננת

(את זה לפחות אני בטוח יודע)

פורסם

נראה לי שהתירוץ שמיקרוסופט בחרו הוא ש DX10 מבוסס על WDDM (המודל החדש להתקני כרטיסי מסך) שהוא חלק אינטגרטיבי מהמערכת הפעלה של ויסטה שלא היה קיים ב XP ולכן "אי אפשר" לכתוב את DX10 ל XP באופן פשוט.

פורסם

למה WDDM נשמע לי מוכר?

בדקתי בויקי ומתברר שזה בעצם תקן בעל 2 גרסאות

1 לDX9

2 לDX10

בכל מקרה לא תראו DX10 לXP זה ממש לא משנה

פורסם

מצטער אבל אני לא רואה איך הSDK של ה360 נכנס פה...

(אני מזכיר לך- אנחנו מדברים כל להוסיף תמיכה בDX10 לXP)

מדברים על DX10 לXP וואלה?

הSDK הראשון ל360 היה לXP, הכיל חלק גדול מהדברים שהגיעו עם SM4.0

הSDK השני היה לMAC, תכלס אם MS היו רוצים הם היו משחררים DX לMAC...

בשבילהם להוציא DX10 לXP זה ברמה של לקמפל לNTOSKernel5...

פורסם

טוב בסדר (מאמין לך...)

יכולים

לא רוצים

לא יהיה

עכשיו צריך לחזור לנושא הדיון

פורסם
  • מחבר

אני גם מאמין ש DX10 לא נכנס ל XP על מנת לקדם את מכירות של ויסטה.

כל הרעש והצילצולים שעשו על DX10 היה כדי לגרום לאנשים לשדרג לויסטה ,אחרת למה לשדרג ?

ועכשו בחזרה לנושא הדיון.

אני מבין שאין היום הרבה שינויים והבדלים במשחקים בין DX10 ל- DX9 אבל אני לא מתכוון רק למשחקים של היום.

אבל אם כבר קונים כרטיס חדש אז עדיף כבר טכנולוגיה חדשה ,גם למשחקים שיצאו בעוד שנה,שנה וחצי שבהם בטוח DX10 יבוא לידי ביטוי.

פורסם

מבחינת עלות תועלת היום גם ככה אין לך כרטיס DX9 משתלם

היום מי דרג נמוך עד גבוה (גם ככה אין דרג גבוה DX9 ) יש לך כרטיסי DX10 שמשתלמים יותר מהכרטיסי DX9

אפילו בכרטיסי OB התחילו להכניס DX10

ככה שאם אתה צריך כרטיס תקנה כרטיס DX10 -בכל מקרה יש תאימות לאחור לDX9

וזהו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים