בקשה לכל חברי הפורום העונים על שאלות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בקשה לכל חברי הפורום העונים על שאלות


zurkin1232

Recommended Posts

בימים האחרונים נעזרתי די הרבה בפורום וקראתי מלא דיונים, לקראת קניית מחשב חדש.

יש שני דברים שמאוד הפריעו לי בכל הדיונים:

1. אנשים שממליצים על מוצר מסוים הרבה פעמים לא מסבירים למה, אלא רק זורקים את שם המוצר. תמיד כדאי לגבות את ההמלצה בהסבר, אפילו של משפט אחד.

2. במקום לכתוב את שם המוצר נותנים לינק לחנות. זה סתם מיותר, גורם לנו לפתוח עוד ועוד , ומסבך את הקריאה. אם כבר אתם רוצים לתת לינק עדיף לתת אותו בנוסף לשם המוצר.

מקווה שתתחשבו בעניין ותודה מראש (ותודה גם על כל העזרה בפורומים השונים!),

צביקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים איתך לגבי (2) - זה סתם מעצבן, כשאנשים נותנים רק לינק בלי שם של המוצר שאליו הלינק. זה קורה גם אצל אנשים שעונים על שאלות וגם אצל אנשים ששואלים שאלות (מה דעתכם על...) ונותנים לינק בלי שם. הכי מעצבן כשזה בפורום מפרטים ונותנים מפרט שלם שכולו לינקים בלי שמות.

לגבי (1) - פה אני דווקא יכול להבין את האנשים. בד"כ זה קורה כאשר אותה שאלה ששאלו כבר עשרות פעמים בפורום נשאלת שוב ושוב, והתשובה כבר ידועה מראש, ואנשים עייפים מלתת אותו הסבר שוב ושוב ושוב. כשאני מוצא את עצמי במצב הזה אני משתדל לענות בסגנון של "X הכי מומלץ, חפש בפורום כדי לדעת למה".

מקרה נוסף - אנשים שמבקשים המלצה בלי לתת מספיק מידע. איך אפשר לתת הסבר מנומק כשהבן-אדם לא טורח אפילו להסביר את צרכיו במדויק. לדעתי שאלות כמו "תנו לי המלצה למסך הכי טוב עד 1500 שקל" ראויות לתשובה שקצרה בדיוק כמו השאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...