Registration of Avast! Anti-Virus - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Registration of Avast! Anti-Virus


3d7

Recommended Posts

התקנתי במחשב שלי את Avast Home Edition 4.7.1001.

הייתי בטוח שמדובר באנטי-וירוס חינמי, אבל במחשב הישן קיבלתי הודעה שה-Free Trial של Avast הסתיים ואני צריך לעשות Registration או להתקין את Avast! Professional.

טוב, אז נרשמתי באתר שלהם וקיבלתי Free License Key לאימייל.

עכשיו, יש לי שני מחשבים ובכל אחד מהם יש שתי מערכות הפעלה (XP ו-Vista), והשאלה שלי היא האם זה בסדר להשתמש באותו License Key בכל 4 מערכות ההפעלה. האם Avast בודק כפילויות של License Key ויכול להשבית את האנטי-וירוס שלי?

דבר נוסף: באתר שלהם כתוב שצריך לעשות Re-register כל 14 חודשים, שזה די מבאס. אם כבר התוכנה חינמית, אז למה צריך לעשות Registration, ואם כבר אני עושה Registration אז למה עוד פעם כל 14 חודשים? חוץ מזה, למה ישר להשבית את האנטי-וירוס? הוא יכול לפחות להזכיר לי לעשות Registration במשך חודש, כדי שאני לא אצטרך להיכנס לאינטרנט בשביל ה-Registration בלי הגנה של אנטי-וירוס. אני גם לא זוכר שהוא ביקש ממני לעשות Registration אחרי ההתקנה, או שהוא אמר לי שמדובר ב-Trial Mode.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדי שיהיה להם מושג לגבי כמה אנשים משתמשים / מעדנכים את זה. ובאמת השנה היה להם בעיה שזה הופיע בבום, בשנים קודמות זה נתן התראה של כמה ימים / שבועות לפני. אני משתמש ב KEY שונה לכל התקנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אתה משתמש ב-License Key שונה לכל התקנה? בכל פעם אתה נרשם מחדש ונותן אימייל אחר, או שיש אפשרות להיכנס לאתר ולבקש לקבל License Key חדש לאותו אימייל?

לגבי זה שהם רוצים לדעת כמה אנשים משתמשים באנטי-וירוס שלהם, אז מה הבעיה ליצור License Key בזמן ההתקנה (בלי רישום) שהוא ייחודי לכל מחשב, ולשלוח את ה-License Key הזה לשרת שלהם בכל פעם שהאנטי-וירוס מתעדכן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא ממש רוצה לנהל כמה חשבונות עבור מספר מערכות הפעלה שונות במחשבים שונים.

מישהו יודע אולי האם זה בסדר לתת אותו License Key לכל עותק של Avast שיש לי, ושהוא לא ייחסם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...