מה זה ratio בתוכנת utorrent? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה זה ratio בתוכנת utorrent?


shaithebest

Recommended Posts

שלום לכולם

שמעתי שהמון אנשים מדברים.....ככה בזווית של האוזן שיש דבר כזה שצוברים ratio בתוכנות הטורנט השונות וככה מגיעים לדאונלוד גבוה

אז אני לא חקרתי וקראתי מדריכים על הנושא....כי אין לי זמן לזה תקופת מבחנים אבל עדיין חובב סדרות מסויימות

(זה לא נקרא גניבה כי הם גם בטלוויזיה)

בל מקרה......כל מה שעשיתי זה לפתוח את השיתוף.....זתומרת מלא דברים שירדו כבר השארתי בתוך התוכנה בסטטוס שיתוף ופתחתי באפלואד 50 kb כל הזמן

כי הבנתי שאם תשתף ישתפו אותך

סבבה

יש לי 900 kb דאונלואד ואני בקושי עובר את ה250 והמון פעמים אני סתם מציץ ורואה אפילו 50 לשנייה

מה העולם כל כך כפוי טובה??הם בוכים שבישראל אין אפלואד???

בכל מקרה.....מישהו מכיר את ההגדרות??

איך בעצם צוברים ratio?

אשמח להצעות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

כמו שכבר הבנתה RATIO זה היחס בין כמות המידע שהורדתה לכמות שהעלתה(פשוט חלוקה בינהם), אין אפשרות לצבור RATIO כי כאשר אתה מוריד סדרת מאתר טורנטים ידוע כולשהו האתר לא עוקב אחרי כמות המידע שהעלתה\הורדתה. האתרים שכן עושים את זה זה טראקרים פרטיים, אלה אתרי טורנטים שרובם סגורים להרשמה והדרך להיכנס אליהם היא דרך הזמנה שמישהו שאתה מכיר ישלח לך(באופן כללי לאתרים האלה יש אוסף חוקים שלם אבל זה לא כול כך קשור לנושא).

האתרים הפריטים האלה מחזיקים רישום מדוייק של כמות המידע הכוללת(כול הקבצים שאי פעם הורדתה והעלתה דרך האתר) ואת היחס בינהם, אם אתה לרוב רק מוריד ולא מעלה היחס שלך יהיה שלילי ובמקרים מסויימים פשוט יעיפו אותך מהאתר אם לחלופין היחס שלך יהיה חיובי כלומר תעלה יותר משאתה מוריד תוכל להנות מהיתרונות האתר הסגור שזה אומר הורדתה של הסדרות האהובות עלייך על רוחב פס מלאה.

אני ממליץ לך(בהנחה שסדרות זה כול מה שמעניין אותך) לא להתעסק אם אתרים פרטיים ועם כול נושא הRATIO לפחות לא בשלב הראשוני. אני ממליץ לך להריץ בגוגל את שם התוכנה :torrent harvester ולהוריד אותה, התוכנה תספיק לחלוטין לצרכים שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...