עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אייבורי לקחו לי כסף על משהו שלא קיבלתי כלל! מה עושים?

Featured Replies

פורסם

אז למה לכל הרוחות אתה לא מתקשר לחברת האשראי שלך ושואל אם הם קיבלו הודעת ביטול, ואם לא אז מודיע להם לבטל את זה בצורה מאוד פשוטה? :nixweiss:

העיקר להתחיל לדבר על עורכי דין, בית משפט, תוכניות טלוויזיה (חחחח ב-ס-ד-ר...).. בגלל חיוב מסכן בכרטיס אשראי שבטעות נשלח פעמיים... ::)

פורסם
  • מחבר

אני לא אמרתי שאפנה לעורך דין! תקרא שוב את התראד!

אני פניתי לחברי הפורום בעצה.

אז מה שאתה מציע זה להתקשר לחברת כרטיס האשראי ולשאול אם הם קיבלו הודעת ביטול ואם לא אז להודיע להם שיבטלו...?

להתחיל לדבר על עורכי דין, בית משפט, תוכניות טלוויזיה .... אלו לא רעיונות שלי. חבל שאתה מייחס אותם אלי.

ד.א. לא צריך להתעצבן. אני רק שאלתי שאלה. אוקי..?

פורסם

ביקשת עצה? קיבלת. אמרו לך לדבר עם IVORY ועם חברת האשראי שלך עד שהעניין יסודר. להמשיך לשאול פה בפורום "מה לעשות???" לא יביא לכלום.

פורסם

תתקשר לחברת האשראי ותבצע מולם תהליך של הכחשת עיסקה על העיסקה השנייה.

כספך אמור להיות מוחזר לך צ'יק צ'אק.

פורסם
  • מחבר

ביקשת עצה? קיבלת. אמרו לך לדבר עם IVORY ועם חברת האשראי שלך עד שהעניין יסודר. להמשיך לשאול פה בפורום "מה לעשות???" לא יביא לכלום.

תודה. לא שאלתי יותר שאלות.

תודה לכל העונים. אתקשר לחברת כרטיס האשראי.

:xyxthumbs:

פורסם

כש ואם תצא מהעניין (לדעתי לאייבורי יש יכולת לצאת מעניינים כאלה) הנה מה שתעשה"

אל תקנה מהם יותר!!!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.