עבור לתוכן

דיון ראשי - 3870X2, מידע כללי ביקורת ראשונה, תמונות, (תאריך השקה - 23-28.01.08)

Featured Replies

פורסם

כן , טוב תמיד מגיע משהו חדש אבל אני מאמין שגם ה ULTRA ו ה GTX שלי יחזיק עוד איזו שנה שנתיים לפחות בלי להזיע הרבה... :hat:

  • תגובות 217
  • צפיות 25.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מקסימום תעשה מערך SLI/3WAYSLI

פורסם

האולטרה הוא פשוט GTX ממוהר, שברגע זה ראינו אותו מובס בכמה מהמשחקים.

למה אין את הAF בקרייסיס ? אי אפשר בגלל המשחק או בגלל שזה לא יסחוב ?

ולמה בביושוק אין בכלל פילטרים?

בשורה התחתונה, כרטיס חביב מאוד (אוברקלוקר גרוע) ביחס למחיר שלו (2300 ועוד יורד)

1- לא יסחוב

2-לא יסחוב

3- חביב רק ביחס למחיר ותו לו. חלש יותר מ8800GT SLI באותו מחיר בדיוק.

TRIPLE SLI אפשרי רק ב ULTRA וב8800GTX כזכור לי ולפי המחירים שלהם זה יעלה כ 10 אלף שקל ...

פורסם

לא צריך להגזים יש כבר 8800Gtx ב-2400 ש"ח בארץ.

פורסם

לא צריך להגזים יש כבר 8800Gtx ב-2400 ש"ח בארץ.

אתה צודק! 7.5 אלף זה באמת כסף קטן :smile1:

אגב, מה זה הסיסמא הזאת "לתת מעצמי את המקסימום כדי לעזור" מה אתה Mighty Max? ;)

maxhd.gif

פורסם

חביב רק ביחס למחיר ותו לו. חלש יותר מ8800GT SLI באותו מחיר בדיוק.

TRIPLE SLI אפשרי רק ב ULTRA וב8800GTX כזכור לי ולפי המחירים שלהם זה יעלה כ 10 אלף שקל ...

לא שמתי לב , אין 8800GT בבאנץ' שדניס הביא... עכשיו ראיתי, ה8800GT SLI קורע אותו.

3WAY SLI יהיה "משתלם" כשהמחירים יירו עוד טיפה (כשסדרה 9 תצא) ואז אני מעריך שזה יעלה גג 4/5 אלף.

פורסם

אל תבנה על זה, זה אף פעם לא יהיה משתלם.

בביקורת של ANANDTECH יש את ההשוואה ל - 8800GT SLI.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

^^

מה שדניס מנסה להגיד (לפחות על פי ניתוח גס שעשיתי למבחני הביצועים) זה שהפעלת הפילטרים הורגת את כל הכרטיסים בסדרה הזאת, ללא יוצא מהכלל. זאת מכיוון שהכרטיסים של NVIDIA מכילים מנועי AA ו-AF ייעודיים, בזמן שהכרטיסים של ATI מסתמכים על כוח העיבוד של ה-UNIFIED SHADERS.

פורסם

^^

מה שדניס מנסה להגיד (לפחות על פי ניתוח גס שעשיתי למבחני הביצועים) זה שהפעלת הפילטרים הורגת את כל הכרטיסים בסדרה הזאת, ללא יוצא מהכלל. זאת מכיוון שהכרטיסים של NVIDIA מכילים מנועי AA ו-AF ייעודיים, בזמן שהכרטיסים של ATI מסתמכים על כוח העיבוד של ה-UNIFIED SHADERS.

בכל זאת מי שקונה את הכרטיס הזה יעבוד על רזולוציה לפחות 1680X1050 כלומר לפחות על מסך 22" , ברזולוציה זאת AA כמעט ולא משנה כבר יש לך תמונה חלקה להפליא ...כל מי שמעוניין יש הרבה תמונות ברשת באיכות גבוהה ( אני מדבר על 10MB לתמונה ) שמשוות AA ברזולוציות גבוהות ...

פורסם

^^

מה שדניס מנסה להגיד (לפחות על פי ניתוח גס שעשיתי למבחני הביצועים) זה שהפעלת הפילטרים הורגת את כל הכרטיסים בסדרה הזאת, ללא יוצא מהכלל. זאת מכיוון שהכרטיסים של NVIDIA מכילים מנועי AA ו-AF ייעודיים, בזמן שהכרטיסים של ATI מסתמכים על כוח העיבוד של ה-UNIFIED SHADERS.

וגם הרבה מאד משחקים עדיין לא מותאמים ל - CF.

פורסם

http://hwzone.co.il/articles/aticonfdec/4/

למתחרה הגדולה שלכם, NVIDIA, יש טכנולוגיית ריבוי כרטיסי מסך בשוק כבר מעל לשנה (טכנולוגיית ה-SLI). מה קורה עם טכנולוגיית ה-CrossFire שלכם?

כריס הוק: "מה שעושה את טכנולוגיית ה-CrossFire אחרת, היא העובדה שאין צורך בדרייבר ייעודי אשר יאפשר לכל משחק לתמוך בטכנולוגיה, ולמעשה כל משחק הוא תומך CrossFire מהקופסא. הטכנולוגיה של המתחרה שלנו דורשת שסט הדרייברים של הלקוח יכלול תמיכת SLI במשחק בו הוא בוחר לשחק – ותמיכה כזאת לא קיימת לרוב המשחקים בשוק."

הייתה לי תחושה שזה לא המשחק שמחלק את העומס בין הכרטיסים במקרה של ATI, אלא הדרייברים...

עכשיו כשאני קורא את זה שוב אני רואה עד כמה AMD הרסה את ATI כשהיא קנתה אותם.

פורסם

וגם הרבה מאד משחקים עדיין לא מותאמים ל - CF.

גם ל SLI

http://hwzone.co.il/articles/aticonfdec/4/

הייתה לי תחושה שזה לא המשחק שמחלק את העומס בין הכרטיסים במקרה של ATI, אלא הדרייברים...

עכשיו כשאני קורא את זה שוב אני רואה עד כמה AMD הרסה את ATI כשהיא קנתה אותם.

CF היה יותר טוב עם הכרטיס Master, אךך היו זמנים ;D

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים