הפעלה יזומה של Windows Update - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפעלה יזומה של Windows Update


3d7

Recommended Posts

שלום! :hi:

יש לי Professional SP2 (עכשיו התקנתי על מחשב נייד).

ב-Automatic Updates בחרתי את האפשרות "Notify me but don't automatically download or install them", מאחר ואני רוצה שליטה מלאה בעדכונים שאני מוריד ומתקין.

אני יודע שמתישהו אני אקבל ב-Taskbar הודעה שיש עדכונים חדשים. אבל, אני לא יודע מתי, ואני גם לא רוצה להשאיר את המחשב הנייד דלוק הרבה זמן. כמו-כן, אני גם לא רוצה להוריד את העדכונים מהאתר של . אני רוצה להוריד עדכונים רק מה-Automatic Updates.

יש אפשרות להפעיל את ה- Update באופן יזום, כך שהוא יודיע לי אם יש עדכונים חדשים, ואני אגיד לו להוריד אותם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מבין מה הבעיה ומה ההבדל בין הורדה ממיקרוסופט לבין הורדה מ UPDATE .

כאשר יש לך הודעה של עדכונים זמינים אל תפעיל אותה, הפעל את עדכון הרגיל ומשם תתקין (למרות שבעצם כמעט

שאין שום הבדל בין שתי ההפעלות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאשר אני לוחץ על Start -> Windows Update (אחרי עדכון מסויים זה הופך להיות Update), נפתח הדפדפן ואני מגיע לאתר של מיקרוסופט, שם אני מתבקש להתקין איזשהו Plugin שסורק את המחשב שלי ומחפש עדכונים חדשים.

אני לא רוצה להתקין עדכונים משם. אני רוצה שיופיע לי האייקון של Windows Update ב-Taskbar שיודיע לי שהוא מצא עדכונים חדשים וישאל אותי אם אני רוצה להוריד אותם. הבעיה היא שאני לא יודע איזה Task מתזמן את ה-Windows Update. אני יכול להגדיר את ה-Windows Update שיוריד ויתקין עדכונים חדשים (אם יש) כל יום ב-12:00 (לדוגמה). אבל, אין שם אפשרות לתזמן אותו כך שהוא יודיע לך האם יש עדכונים חדשים מבלי שהוא יוריד ויתקין אותם באופן אוטומאטי.

אין לי בעיה שהוא יודיע לי שיש גם עדכונים ל-Office. אבל, אני רוצה לקבל הודעה ב-Taskbar מבלי להתחבר לאתר של דרך הדפדפן ולהתקין Plugin.

מישהו יודע, אולי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...