עבור לתוכן

פיקסל שרוף ב-200w6cs. האם לנסות להחליף?

Featured Replies

פורסם

קיבלתי היום את הפיליפס שהזמנתי. סך הכל על הכיפאק רק שיש לי מימין למטה פיקסל שרוף (לא חושב שהוא תקוע כי ניסיתי לשחרר וזה לא עבד וברקע שחור לא רואים כלום. על רקע לבן הוא נראה אדום).

יש טעם להתקשר ליבואן? סך הכל המסך בסדר גמור ולא ממש מפריע לי.

מה דעתכם?

תודה מראש

פורסם

אם לא מפריע לך הפיקסל הבעייתי, אז תישאר עימו. מהתצלומים שביצעת עם טפט שחור אני רואה שאפקט ה-X האופייני לפאנלים P-MVA של AUO נראה מתון מאוד. במסך אחר אתה עשוי לקבל זליגות אור יותר ברמה יותר קיצונית. החלפה לדעתי כדאי לבצע רק אם יאפשרו לך על המקום אותן בדיקות שעשית בבית.

פורסם

הלכתי ליבואן בתל ברוך והוא החליף לי מיידית פיקסל תקוע.

למזלי המסך עם הפיקסל התקוע היתה לו זליגת אור חריגה, אז יצא לי טוב.

כשאתה הולך להחליף את המסך הם יפתחו את המסך החדש לבדוק אם יש לו פיקסלים תקועים / שרופים

אם אתה מרוצה מהמסך וזה לא מפריע , אל תחליף.

לי הפיקסל הדפוק היה באמצע המסך.

פורסם
  • מחבר

אם אני באמת אקבל מסך עם בעיות אחרות כמו זליגת אור קיצונית, לא יחליפו לי שוב - נכון? רק על פיקסלים שרופים?

פורסם

לך תחליף. מה אכפת לך? יש מצב שמסביב לפיקסל המת יהיו עו דפיקסלים מתים. לכן חשוב שתחליף.

תבדוק בחנות את המסך התחליפי. חבל סתם לנסוע שוב ושוב לחנות.

פורסם

לך תחליף. מה אכפת לך? יש מצב שמסביב לפיקסל המת יהיו עו דפיקסלים מתים. לכן חשוב שתחליף.

תבדוק בחנות את המסך התחליפי. חבל סתם לנסוע שוב ושוב לחנות.

אני דווקא בדעה מנוגדת לחלוטין.

אין שום קשר בין פיקסל תקוע מת אחד למשנהו, ואין שום סיכוי שיווצרו עוד פיקסלים מתים.

אין שום סיבה לטרטר את עצמך לחנות בשביל פגם כל-כך מינורי שכמעט אי אפשר להבחין בו. האם היית עושה את זה בגלל שהצבע בפינה שלה רגלית המסך קצת השתפשף?

כמו שאמר man of orleans - יש סיכוי לקבל מסך עם פגם משמעותי הרבה יותר מפיקסל אחד - זליגת אור. והיה ולא תבחין בזליגה קיצונית בחנות, וכשתחזור הבייתה פתאום תגלה שזה כן מפריע לך? תחזור על אותו סיפור שוב?

אם יחליפו לך שוב או לא - תלוי רק ברצון הטוב שלהם. מבחינת הנהלים אין שום דבר שמחייב אותם להחליף מסך על פיקסל מת אחד, והם בעצם עושים לך טובה אם הם מאפשרים זאת. לא ברור שירצו לעשות לך טובות לנצח.

פורסם

אם יחליפו לך שוב או לא - תלוי רק ברצון הטוב שלהם. מבחינת הנהלים אין שום דבר שמחייב אותם להחליף מסך על פיקסל מת אחד, והם בעצם עושים לך טובה אם הם מאפשרים זאת. לא ברור שירצו לעשות לך טובות לנצח.

האחריות היא של אקסטרוניקס, והם לא עושים שום טובה לאף אחד, הם התחייבו להחליף מסך מ - 0 פיקסלים בשבוע הראשון.

אבל ברור שיהיה סיכון להחליף מסך.

פורסם

אני דווקא בדעה מנוגדת לחלוטין.

אין שום קשר בין פיקסל תקוע מת אחד למשנהו, ואין שום סיכוי שיווצרו עוד פיקסלים מתים.

אין שום סיבה לטרטר את עצמך לחנות בשביל פגם כל-כך מינורי שכמעט אי אפשר להבחין בו. האם היית עושה את זה בגלל שהצבע בפינה שלה רגלית המסך קצת השתפשף?

כמו שאמר man of orleans - יש סיכוי לקבל מסך עם פגם משמעותי הרבה יותר מפיקסל אחד - זליגת אור. והיה ולא תבחין בזליגה קיצונית בחנות, וכשתחזור הבייתה פתאום תגלה שזה כן מפריע לך? תחזור על אותו סיפור שוב?

אם יחליפו לך שוב או לא - תלוי רק ברצון הטוב שלהם. מבחינת הנהלים אין שום דבר שמחייב אותם להחליף מסך על פיקסל מת אחד, והם בעצם עושים לך טובה אם הם מאפשרים זאת. לא ברור שירצו לעשות לך טובות לנצח.

האם אתה ציני ?. ברור שכדאי להחליף את המסך.

הבחור שילם על המוצר ממיטב כספו, אז מדוע שלא יקבל מוצר תקין לחלוטין ללא כל פיקסלים שרופים.

אני מציע לך להחליף ולבדוק את המסך בעת ההחלפה, על מנת שתקבל מסך ללא כל פיקסלים שרופים.

עם כל הכבוד לתעשיית ה LCD,זו היא התעשייה היחידה שמצאה לעצמה לנכון לקבע בתקן את העובדה שפגם במוצר ייחשב כתקין. אם היצרנים מעוניינים למכור מוצר "פגום" שיתמחרו זאת בהתאם ושיתריעו מראש באותיות קידוש לבנה על התקן והמשמעות שלו על המצר ובפרסום של המוצר ושהלקוח לא יגלה זאת לראשונה בעת ההיתקלות בבעיה או בעת שיבדוק את חוברת ההוראות או האחריות של המוצר.

אני גם רכשתי את המסך מאולסייל ולאחר שגיליתי פיקסל שרוף, הבארתי לנציג או שהמסך יוחלף מיידית או שאני מבטל את העסקה.

פורסם

האם אתה ציני ?. ברור שכדאי להחליף את המסך.

אני ממש לא ציני. פיקסל מת בודד ב-99.9% לא מהווה שום בעיה. כן, זה פגם, אבל גם זליגת אור היא פגם, והיא קיימת תמיד (ורק אם היא קיצונית מאוד, יחליפו לך את המסך). גם רגלית חורקת היא פגם, ואף אחד בחיים לא יחליף לך מסך על זה.

וממש לא ברור שכדאי להחליף את המסך. מבחינתי, אלא אם מדובר בפיקסל שרוף מאוד מעצבן (המיקום משפיע, וגם הצבע שעליו הוא נתקע), הוא לא שווה אפילו את מחיר הדלק של נסיעה לחנות, שלא נדבר על הזמן והטרחה שלי.

הבחור שילם על המוצר ממיטב כספו, אז מדוע שלא יקבל מוצר תקין לחלוטין ללא כל פיקסלים שרופים.

אני מציע לך להחליף ולבדוק את המסך בעת ההחלפה, על מנת שתקבל מסך ללא כל פיקסלים שרופים.

בוא אני אחדש לך משהו. כפי שאתה בוודאי יודע, רוב היצרנים מחשיבים פיקסל שרוף בודד או שניים כדבר תקין, ולא יזכו שום לקוח ושום חנות במוצר חדש במצב כזה. מה זה אומר? אותו מסך שהבחור יחזיר לחנות יימכר לאדם נוסף (הרי לא יזרקו אותו לפח!). אותו אדם נוסף לא משלם "ממיטב כספו"? אז למה לו מגיע תמורת "מיטב כספו" לקבל מוצר שהוא לא רק "פגום" להגדרתך, אלא גם משומש?

משום מה אנשים רגילים להתייחס לפיקסלים מתים כאילו מדובר בבעיה החמורה ביותר שיכולה להיות קיימת במסכי LCD. זו השטות הכי גדולה שיש. מכל הבעיות שפירטתי למעלה (כולל הרגלית החורקת!) מדובר בבעיה הכי קטנה שיכולה להיות. רק שמה לעשות, יש אנשים, שאוהבים להיתקע על פיקסלים שרופים ולא יכולים להיות רגועים אם הם יודעים שיש להם אחד כזה במסך (גם אם הם בחיים לא היו שמים לב ללא DPB או תוכנה דומה כלשהי).

עם כל הכבוד לתעשיית ה LCD,זו היא התעשייה היחידה שמצאה לעצמה לנכון לקבע בתקן את העובדה שפגם במוצר ייחשב כתקין.

אז ככה. תעשיית המסכים יכולה הייתה בהחלט להשתמש בתקנים יותר מחמירים. ואז אחוז המסכים שהיו חייבים להיזרק היה עולה משמעותית. תעשה 2+2 ותראה שזה היה מעלה את המחיר הממוצע של מסך LCD פי 2 או פי 3. היית קונה? או שהיית מתריע בקולי קולות על המחירים הלא הגיוניים?

התקן נקבע כמו שהוא נקבע כדי לעשות אופטימיזציה הן ליצרנים והן ללקוחות.

אם היצרנים מעוניינים למכור מוצר "פגום" שיתמחרו זאת בהתאם ושיתריעו מראש באותיות קידוש לבנה על התקן והמשמעות שלו על המצר ובפרסום של המוצר ושהלקוח לא יגלה זאת לראשונה בעת ההיתקלות בבעיה או בעת שיבדוק את חוברת ההוראות או האחריות של המוצר.

זה מה שמפריע לך? שהם לא מפרסמים את מדיניות הפיקסלים באותיות קידוש לבנה? לא מפריע לך שהם מפרסמים נתונים מצוצים מהאצבע או מופלצים מהתחת לגבי זמן תגובה (5MS ששווה בפועל ל-18), ניגודיות 3000:1, שתגיד תודה אם זה יעבור 300:1 או זוויות צפיה 170/170 במסכי TN ( :lol:)?

אם כבר, לי הרבה יותר מפריע שיש מסכי TN בשוק, כי מדובר בטכנולוגיה שהמגבלות הקיימות בה גורמות לחווית צפייה נחותה כל-כך, שאפילו 20 פיקסלים שרופים לא יצליחו לגרום.

פורסם

אני בדעה שמי שמשלם את מלוא הסכום, צריך לקבל את מלוא התמורה.

אני הייתי מחליף עד לקבלת מוצר תקין ב 100%. אם היה לוקח לי יותר מ 2 החלפות הייתי מקבל את כספי חזרה. תאמין לי, לא צריך סתם לרדוף אחרי הזנב, אבל לקבל את מה שמגיע זה חובה.

פורסם

אני ממש לא ציני. פיקסל מת בודד ב-99.9% לא מהווה שום בעיה. כן, זה פגם, אבל גם זליגת אור היא פגם, והיא קיימת תמיד (ורק אם היא קיצונית מאוד, יחליפו לך את המסך). גם רגלית חורקת היא פגם, ואף אחד בחיים לא יחליף לך מסך על זה.

וממש לא ברור שכדאי להחליף את המסך. מבחינתי, אלא אם מדובר בפיקסל שרוף מאוד מעצבן (המיקום משפיע, וגם הצבע שעליו הוא נתקע), הוא לא שווה אפילו את מחיר הדלק של נסיעה לחנות, שלא נדבר על הזמן והטרחה שלי.

בוא אני אחדש לך משהו. כפי שאתה בוודאי יודע, רוב היצרנים מחשיבים פיקסל שרוף בודד או שניים כדבר תקין, ולא יזכו שום לקוח ושום חנות במוצר חדש במצב כזה. מה זה אומר? אותו מסך שהבחור יחזיר לחנות יימכר לאדם נוסף (הרי לא יזרקו אותו לפח!). אותו אדם נוסף לא משלם "ממיטב כספו"? אז למה לו מגיע תמורת "מיטב כספו" לקבל מוצר שהוא לא רק "פגום" להגדרתך, אלא גם משומש?

משום מה אנשים רגילים להתייחס לפיקסלים מתים כאילו מדובר בבעיה החמורה ביותר שיכולה להיות קיימת במסכי LCD. זו השטות הכי גדולה שיש. מכל הבעיות שפירטתי למעלה (כולל הרגלית החורקת!) מדובר בבעיה הכי קטנה שיכולה להיות. רק שמה לעשות, יש אנשים, שאוהבים להיתקע על פיקסלים שרופים ולא יכולים להיות רגועים אם הם יודעים שיש להם אחד כזה במסך (גם אם הם בחיים לא היו שמים לב ללא DPB או תוכנה דומה כלשהי).

אז ככה. תעשיית המסכים יכולה הייתה בהחלט להשתמש בתקנים יותר מחמירים. ואז אחוז המסכים שהיו חייבים להיזרק היה עולה משמעותית. תעשה 2+2 ותראה שזה היה מעלה את המחיר הממוצע של מסך LCD פי 2 או פי 3. היית קונה? או שהיית מתריע בקולי קולות על המחירים הלא הגיוניים?

התקן נקבע כמו שהוא נקבע כדי לעשות אופטימיזציה הן ליצרנים והן ללקוחות.

זה מה שמפריע לך? שהם לא מפרסמים את מדיניות הפיקסלים באותיות קידוש לבנה? לא מפריע לך שהם מפרסמים נתונים מצוצים מהאצבע או מופלצים מהתחת לגבי זמן תגובה (5MS ששווה בפועל ל-18), ניגודיות 3000:1, שתגיד תודה אם זה יעבור 300:1 או זוויות צפיה 170/170 במסכי TN ( :lol:)?

אם כבר, לי הרבה יותר מפריע שיש מסכי TN בשוק, כי מדובר בטכנולוגיה שהמגבלות הקיימות בה גורמות לחווית צפייה נחותה כל-כך, שאפילו 20 פיקסלים שרופים לא יצליחו לגרום.

אני מצטוער אבל אני לא מסכים עימך בעניין הפיקסל השרוף, כל עוד הלקוח משלם הווא זכאי לקבל את התמורה המלאה לכספו .

אם על כל אריזה היתה רשומה אזהרה גדולה על סוגיית הפיקסלים, אני בסםק אם התעשייה היתה מצליחה לשגשג. הרי כל לקוח היה חושב פעמיים לפני שהוא היה פותח את האריזה, אולי זה ענין שראוי שמשרד התעשייה והמסחר יפתור

בכל מקרה לגבי הפאנל אולי ראוי שגם סוג הפאנל יהיה רשום יחד עם מפרט המוצר בצורה ברורה, ואז אנשים יבינו שרק פאנלים איכותיים כדגומת S-PVA אן S-IPS המשמשים למסכי טלביזה יהיו ראויים לשימוש נרחב גם במסכי מחשב.

פורסם

אפשר להתקשר לאיסטרוניקס ולברר עימם האם אפשר לבדוק את המסך בעת החלפתו, תנסה להתעקש ואני מניח שיאפשרו לך ...

פורסם

אפשר !! אני הייתי שם החלפתי ובדקתי את המסך במקום!!

פורסם

אני מצטוער אבל אני לא מזכים עימך בעניין הפקיסל השרוף, כל עוד הלקוח משלם הווא זכאי לקבל את התמורה המלאה לכספו .

עוד פעם אתה מתחיל עם הסיסמאות האלה... "תמורה מלאה לכספו"... תגדיר "תמורה מלאה". אם לדעתי "תמורה מלאה" כוללת אחריות ל-50 שנה, פלוס מנוי לסופרלנד, זה עוד לא אומר שככה זה צריך להיות. יש תקן, וכולם פועלים לפיו, מאותן סיבות שפירטתי קודם.

יכול להיות שמה שמפריע לך זו המקריות (אחד מקבל מסך ללא פיקסלים דפוקים, ואחד עם). אבל עניין כזה של מזל קיים בכל דבר. מישהו יקנה ספה והיא תחזיק לו עשר שנים, ולמישהו היא תתפרק תוך שנתיים, כי למרות שהברגים עמדו בתקן כשבדקו אותם במפעל, הם בכל זאת לא היו כל-כך חזקים כמו בספה א'. קורה.

רמה מסוימת של פגם שנחשבת תקינה היא דבר שמקובל בכל תעשייה ולא רק ב-LCD. פשוט ב-LCD פיקסל מת זה משהו שקל מאוד לכמת, אז אנשים נטפלים לזה, כאילו זו הבעיה. יש מלא בעיות יותר חמורות שמתרחשות ב-LCD, שחלקן נובעות מהייצור וחלקן ישירות ממגבלות הטכנולוגיה. זו השטות הכי גדולה להסתכל על פיקסלים מתים כבעיה מרכזית (שים לב שאף ביקורת מקצועית של מסך לא תתייחס לפרמטר הזה בכלל).

אם על כל אריזה היתה רשומה אזהרה גדולה על סוגיית הפיקסלים, אני בסםק אם התעשייה היתה מצליחה לשגשג. הרי כל לקוח היה חושב פעמיים לפני שהוא היה פותח את האריזה, אולי זה ענין שראוי שמשרד התעשייה והמסחר יפתור

גם אם היה כתוב על כל המבורגר של מק'דולנדס עד כמה הוא באמת דופק לך את הבריאות, אולי מק'דולנדס לא היה משגשג. האם זה אומר שצריך להכריח אותם לרשום את זה? לא ברור. בכל מקרה, אם משרד התעשייה הישראלי יכריח את היבואנים לרשום את זה על כל מסך, זה יפגע רק בנו, הלקוחות, כי או שהם יסרבו להביא את המסכים, או שהם פשוט יעלו את המחירים עוד יותר. לעומת זאת, אם תהיה פעולה ברמה כלל-עולמית לשינוי התקן, יש סיכוי שזה ישפיע.

אפשר !! אני הייתי שם החלפתי ובדקתי את המסך במקום!!

מן הסתם אין הגיון בלהחליף מסך פגום ולא לאפשר לבדוק שהחדש גם לא פגום...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים