פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים ובתור לקוח קבוע של חברה זה אמור לעניין אותי כי?? מה שאותי אמור לעניין זה הגעה בזמן לפי הזמנים שהם מבטיחים ולא משנה באיזה אמצעים.
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים אתה באמת מצפה שהחברה תחתוך חלק ענק מהרווחים שלה כי אתה מאחר קצת?הפיצויים שמשלמים לך זה כלום לעומת החלפה של חצי רכבת כל 7~10 שנים...
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים וואלה? אז בוא כל החברות יתנו נתונים שגויים על עצמם שיגרמו להם להיראות טוב ולנו הרי לא אכפת.... אם הם לא עומדים בזמנים שלהם אז שישנו את הלוז שלהם או שישפרו את השרות בכל דרך אפשרית.
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים הרכבות בארץ לא יכולות לנסוע ב200 קמ"ש בגלל הסיבובים ומערי הפסים... לא כי לא רוצים...גם אין לה מספיק מסילה כדי להאיץ ולבלום במהירויות כאלה... תגיע ל200 קמ"ש ואחרי שתי דקות תצתרך להתחיל להאיט כדי לא לפספס את התחנה. נכון, מקריית גת לבאר שבע יש כל כך הרבה תחנות כמו... באר שבע.
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים האמת היא שרכבות יכולות לנסוע מעל 300 קמש אבל לא על פסי רכבת כמו שיש בארץ. יש רכבות שנעות אפילו על מגנטים. כך יש פחות חיכוך.לא נראה לי שאי פעם יוותרו על תחבורה פרטית וילכו על ציבורית. לפעמים זה פשוט נוח ולפעמים לא.
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים נכון, מקריית גת לבאר שבע יש כל כך הרבה תחנות כמו... באר שבע. נו באמת... מה זה הדוגמא המפגרת הזו?לקחת בערך את שתי התחנות הכי מרוחקות בארץ (ונעזוב רגע את ירושליים, כי הרכת בקושי סוחבת את העליות ב90 קמ"ש... במקרה הטוב)... 20 וקצת דקות נסעה מהירות ה"רגילה"...לרכבת יקח סביבות ה5 דקות להאיץ ו5 דקות לבלום במהירויות האלה (ל90 קמ"ש לוקח לה סביבות הדקה להגיע). בד"כ הרכבת נוסעת סביבות ה15 דקות בין תחנה לתחנה במהירות הרגילה שלה (בין התחנות שבין חיפה לת"א, ומשם ללוד ודרומה).מה גם שהרבה מהסיבובים הרכבת לא יכולה לקחת ב200 קמ"ש.
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים נו באמת... מה זה הדוגמא המפגרת הזו? לקחת בערך את שתי התחנות הכי מרוחקות בארץ (ונעזוב רגע את ירושליים, כי הרכת בקושי סוחבת את העליות ב90 קמ"ש... במקרה הטוב)... 20 וקצת דקות נסעה מהירות ה"רגילה"... מה גם שהרבה מהסיבובים הרכבת לא יכולה לקחת ב200 קמ"ש. ומה בדיוק לא בסדר בדוגמא שלי?
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים תרגיעו.מה שIG התכוון אליו הוא שנתת דוגמה קיצונית לקו ארוך בזמן שברוב קווי הרכבת בארץ יש הרבה תחנות ובמרחקים יותר קצרים זו מזו, כמו במרכז ובצפון.
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים ומה בדיוק לא בסדר בדוגמא שלי? א. תרגיעו. מה שIG התכוון אליו הוא שנתת דוגמה קיצונית לקו ארוך בזמן שברוב קווי הרכבת בארץ יש הרבה תחנות ובמרחקים יותר קצרים זו מזו, כמו במרכז ובצפון. ב. גם אם תאיץ ל200 בין ק. גת לב"ש, תסע בערך 5 דקות (במקום ה-2 שכתבתי מקודם עבור תחנות קרובות יותר) עד שתצתרך להאיט. זה לא יהייה משתלם לנסוע כמעט כל הזמן בתאוצה או האטה, והבלאי שנוצר בסיבובים יהייה משמעותית גדול יותר במהירות גבוהה יותר. רכבות של 200 קמ"ש מתאימות למקומות שבהם יש לך מסילה ישרה כמעט, עם תחנה כל 200~300 ק"מ... לא כל 50 (במקרה הטוב). מצטער על ה"מפגרת" אם זה פגע בך... זה לא נועד להעליב או משהו כזה... אולי הייתי צריך להשתמש במילה קצת פחות קיצונית...
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים בשביל להרים מערך רכבות המסוגל להגיע ל 200 קמ"ש, יש צורך בהחלפת כל תשתית המסילות, הקטרים והקרונות בישראל.המסילות בארץ לא בנויות למהירויות נסיעה העולות על 160 קמ"ש. קטרי הדיזל המהירים ביותר מגיעים למהירות של 145 קמ"ש (למעט מערכי הקרונועים/IC-3, המסוגלים להגיע למהירות תיאורטית המתקרבת ל 180-190 קמ"ש)
פורסם 2007 בדצמבר 1517 שנים אתם מדברים על הרכבות למרות שהבעיה הכי גדולה היא בתוך הערים.בחיפה למשל -שני קווים מאוד מרכזיים - 37 ו- 28 - אוטובוס כל 15 דקות, הראשון יוצא ב- 5:35 והאחרון ב-23:35 (נכון לקו 37, מאוד דומה גם ל-28). אני לא מדבר על קווים משניים יותר, שמגיעים בתדירות נמוכה יותר ונגמרים בשעות מוקדמות כמו 19:30.. לעזאזל אתם יודעים כמה תאונות דרכים אפשר היה למנוע אם היו מפעילים אוטובוסים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בתדירות מינימאלית אפילו (נניח שבימי שבת ובלילה יהיה אוטובוס כל חצי שעה)? זה יגרום להרבה אנשים, ובעיקר צעירים, להשתמש באוטובוסים במקום במכוניות בשביל להגיע למקומות הבילוי.. אני בכלל לא מדבר על רכבות ורכבות תחתיות..
פורסם 2007 בדצמבר 1617 שנים בשביל להרים מערך רכבות המסוגל להגיע ל 200 קמ"ש, יש צורך בהחלפת כל תשתית המסילות, הקטרים והקרונות בישראל.המסילות בארץ לא בנויות למהירויות נסיעה העולות על 160 קמ"ש. קטרי הדיזל המהירים ביותר מגיעים למהירות של 145 קמ"ש (למעט מערכי הקרונועים/IC-3, המסוגלים להגיע למהירות תיאורטית המתקרבת ל 180-190 קמ"ש) וזו דוגמא לטמטום של רכבת ישראל. השקיעו מיליארדים בתשתית שאולי מתאימה לרכבות של שנות ה-50.
פורסם 2007 בדצמבר 1617 שנים התשתית לא מותאמת לשנות ה50, אין מה לנסוע במהירות גבוהה יותר ממה שיש עכשיו עד שתאיץ למהירות הזאתי תצתרך להאט, זאת ארץ קטנה אין מה לעשות אורך כל מסילות הרכבת בארץ קצר יותר מכל אורך המסילות בתחנה מרכזית במטרופולין ארופאי.
פורסם 2007 בדצמבר 1717 שנים לעזאזל אתם יודעים כמה תאונות דרכים אפשר היה למנוע אם היו מפעילים אוטובוסים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע בתדירות מינימאלית אפילו (נניח שבימי שבת ובלילה יהיה אוטובוס כל חצי שעה)? זה יגרום להרבה אנשים, ובעיקר צעירים, להשתמש באוטובוסים במקום במכוניות בשביל להגיע למקומות הבילוי.. אני בכלל לא מדבר על רכבות ורכבות תחתיות..מידי פעם עולה מחדש תוכנית ל"קווי אוטובוס ליליים" שיעברו ויאספו צעירים למקומות בילוי מרכזיים.אבל זה נעלם כמו שזה מופיע כי אנשי פשוט לא רוצים לצאת לבלות באוטובוס.
פורסם 2007 בדצמבר 1717 שנים צריך פשוט להוריד קצת את מחיר הנסיעה באוטובוס ולהפוך אותם לזמינים יותר. לי אישית אין בעיה לנסוע בחמש השנים הבאות בתחבורה ציבורית. יש עוד עניין שחורה לי ואפילו דיברתי עם השירות לקוחות של אגד בנוגע אליו - אוטובוסים שמתפוצצים בבני אדם ולאף אחד לא אכפת מזה. אתם מכירים את התופעה אבל לא מפריע לכם כי התרגלתם.מילא אני ועוד חבר'ה צעירים צריכים לעמוד, לא כזה אכפת לי (למרות שפאק איט, שילמתי כסף על נסיעה כדי לשבת ולא לעמוד...), אבל לראות עשר נשים מבוגרות עומדות עם סלים זה מעצבן. אם למישהו כאן יוצא לנסוע בקו 123 בחיפה הוא בטוח מבין על מה אני מדבר. הפתרון ממש פשוט-לעבור לאוטובוס עירוני של 54 מקומות. אבל יותר נוח לחסוך כסף ולתת לאנשים לעמוד, הם כבר התרגלו הרי...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.