עבור לתוכן

למה יש טיטוש בזמן תזוזה?

Featured Replies

פורסם

אוקי אז ככה לפני כמה זמן תיקנתי את קצבי הריעון של המסך על ידי riva כי מקודם הוא עשה בעיות (לא משנה) אז פתרתי את זה,

עכשיו אני בא לשחק בblig blop וכשהמשחק עולה אז הוא מראה את זה מסך מלאה לא כמו פעם, כי לפני שהגדרתי את קצבי הריענון היה מן כזה מסך לא מלא.

אוקי אז הבעיה שלי: כשאני זז "במקום" במשחק אז הכול בסדר רואים טוב אבל כשאני כיאלו מזיז את המסך,נו כשהו זז כאילו בכלל כשהמסך זז, אז משקורה זה שהכול נהיה כזה מטושטש לא איזה בעיה ענקית אבל בכל זאת נהיה כזה מטושטש, וכשאני אוצר במקום אז הכול נהיה חד כמו שצריך. וכשאני שיחקתי מקודם לפני די הרבה זמן הכול היה בסדר.

תודה לעוזרים.

פורסם

איזה מסך זה בדיוק ועל איזה קצב רענון ובאיזו רזולוציה הוא עובד בעת המשחק?

פורסם
  • מחבר

המסך פיליפס 17 אינצ', קצב ריענון 120 רזולוציה 640 על 480.(אי אפשר לשנות במשחק את הרזולוציה)

אבל מה שמשגע אותי זה כשהיה קצב הריענון על 60 אז הוא היה חלק הומנם היה מסך לא מלא אבל היה חלק.

פורסם

יש משחקים שלא מסתדרים עם קצבי ריענון גבוהיים. תוריד ל85\90, גם ככה אין הבדל.

פורסם

וודא שה VSync מאופשר בהגדרות הדרייברים של כ' המסך (גם ב Direct3d וגם ב OpenGL).

פורסם
  • מחבר

נראה לי שיש לי רק באופן ג'יאל לעשות את זה אין לי ב direct 3d.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים