פורסם 2007 בדצמבר 318 שנים אה אני זוכר שאמרת שאתה מזמין אותו. כמה עלה לך? אני מקווה שלא עשית טעות והמכשיר הזה באמת אמיןן המכשיר אצלי עלה לי 190 דולר ועכשיו שילמתי עוד 30.56% מכס+מע"מ :-\ עוד 242 שקל.. סה"כ 1000 בערך.. המכישר בינתיים לפי מה שאני רואה נחמד ובהחלט עדיף מסמסונג 624 אובוקס בן 6 שנים.. השבוע אני חשוב שכבר אני אעלה סירטון וידאו וסיקור קצר..
פורסם 2007 בדצמבר 318 שנים לי יש נוקיה 6310 שילמתי עליו במשך שנים ביטוח ואז הבנתי שבעלות הביטוח כבר יכולתי לקנות מכשיר חדש יותר.זו רק דרך של חברות הסלולר להוציא מאיתנו עוד כסף.תעשו חשבון 36 חודשים כפול 52 אז זה בהחלט לא משתלם.שימו לב גם לכל מיני שירותים נלווים בתשלום פה 10 פה 15 פה 14 חשוב למאד לדעת על מה משלמים.אני היום חוץ מזמן אויר לא משלם על כלום.ויותר מזה שאתם קונים מקרר DVD או כל מכשיר צריכה אחר אז מקבלים אחריות שנה 3 4 תלוי במוצר.למה פה בסלולרי אנו צריכים לשלם כדי לקבל את השירות הזה???? לא חשבתם על זה?? קחו רגע למחשבה - אתם קונים מקרר והמוכר בא ואומר לכם "תתחדשו אבל מה כדי שהיה לכם אחריות אתם צריכים לשלם לחברת "רוצים כסף" 40 שקל לחודשבמשך 36 חודשים.בהתחשב שכבר שילמתם ל"רוצים כסף" את ה 5500 על המקרר.זה לא יעצבן אתכם?? אז אם ככה למה אתם הולכים בעיניים עצומות אחרי חברות הסלולר?? אני נישאר עם שלי ולא משדרג לדור 3 רק בגלל היחס המשפיל והסחטנות הזו.אתה מקבל על הפלאפון אחריות יצרן, בדיוק כמו על המקרר ועל הטלוויזיה.
פורסם 2007 בדצמבר 318 שנים אבל בד"כ נותנים לך אחריות של שנה, ודורשים התחייבות של 3 שנים. אם הטלפון נהרס אחרי שנה וחצי, אכלת אותה.
פורסם 2007 בדצמבר 318 שנים מחבר אבל בד"כ נותנים לך אחריות של שנה, ודורשים התחייבות של 3 שנים. אם הטלפון נהרס אחרי שנה וחצי, אכלת אותה. למה אכלתי אותה?הטלפון שלי בן חודשיים והוא דפוק מהיום שנתנו לי אותו.
פורסם 2007 בדצמבר 318 שנים בעקרון, מבחינה כלכלית טהורה - ביטוח לא שווה. שאלה רלוונטית מאוד היא מה עלות המכשיר ומה עלות הביטוח. ביטוח הייתי ממליץ לעשות לדברים שאם יאבדו או יהרסו לך הם יכניסו אותך למצוקה כלכלית קשה, ופלאפון לדעתי לא נכלל בקטגוריה הזאת.
פורסם 2007 בדצמבר 318 שנים תיקנו לי כבר וזה לא עזר,השאלה אם יסיכמו להחליף לי לחדש בלי לשלם.מה זאת אומרת "אם יסכימו"? המכשיר באחריות? אז הם חייבים לתקן לך. אם הם לא יכולים לתקן, הם חייבים להחליף (בהנחה שיש לך אחריות, כמובן).
פורסם 2007 בדצמבר 318 שנים מחבר מה זאת אומרת "אם יסכימו"? המכשיר באחריות? אז הם חייבים לתקן לך. אם הם לא יכולים לתקן, הם חייבים להחליף (בהנחה שיש לך אחריות, כמובן). המכשיר באחריות עד לשנה הבאה,המכשיר היה בתיקון אבל זה לא עזר,כי שאני שם תמונות או כל דבר ומפעיל אותו מחדש אז הוא נתקע במסך לבן וזהו.
פורסם 2007 בדצמבר 318 שנים המכשיר באחריות עד לשנה הבאה,המכשיר היה בתיקון אבל זה לא עזר,כי שאני שם תמונות או כל דבר ומפעיל אותו מחדש אז הוא נתקע במסך לבן וזהו. אז תלך אליהם שוב פעם, ושוב פעם ושוב פעם, אני יודע שזה טרטור אבל זה מה שיעשה את זה, תוכיח להם כל פעם מחדש שיש לך את אותה הבעיה, ותדאג שהם יתעדו את הבעיה כל פעם שאתה בא אליהם, ותנסה לדבר על זה עם שרות לקוחות בפון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.